Ja sam tvoja kockica za slaganje

<3
-----------------------------------------------
ja sam tvoja kockica za slaganje,
ja sam tvoje stare lopatice i kantice
za igru.

ti si dječak u sivome pijesku
kosa plava pada ti preko okica
prsti ti klize kroz pijesak
i trepavice ti sjaje na suncu<3
a zjenice su ti se pretvorile
u noćne zvijezde

maleni dječak u parku
bez mame i tate i brata i prijatelja
sjediš sam u pješčaniku
igraš se svog budućeg života


u svojoj kuli od pijeska
živiš

sam.


ti si maleno nevino dijete,
lijep kao čisto nebo, tvoje oči
plaču sreću i tugu i ljubav,
sve tvoje pobjede

ti si se sakrio u svoje lice
i igraš se svog života

sam...


-------------------------------------------
(ja sam tvoja kockica za slaganje,
ja sam tvoje stare lopatice i kantice
za igru...)

17.08.2011. u 23:03 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Prosinac 2011 (10)
Listopad 2011 (1)
Rujan 2011 (5)
Kolovoz 2011 (30)
Srpanj 2011 (25)
Svibanj 2011 (22)
Travanj 2011 (46)

< kolovoz, 2011 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Opis bloga

Moje pjesme i moja svakakva slova iz moje glave

Linkovi

http://gb.looklet.com/user/634020/looks --->Kreacije koje bi vam se svidjele.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic