mjehurko.(?). svaka čast ako ovo neko čita haha

priča priči priča priču
maču pikču pičku piču
oni viču lavi riču koja si ti budala
mala sala pala sam s bicikla
(nezna vozzti bicikl čoeče)

trala
lala lili lolo

okoš bokoš
jesi li pročitala-o-lo?

pišem pjesmu on na mene sjedne
i kaže mi ne piši više
ja sam sada tvoja pjesma
DUŠO
naughty

kupit ću ti povezice i stričeke i mačku pičQou
i rublje od satena i ručnike najmekše i kadu
s balonima i mjehure
sve sve volim pjevam ti ja ja ja tralala la la.
priča priči priča priču
on meni pjeva u duetu
sa svojim yesyes

ja ga-gu-ju-nju-njega-nj
sve njih-VAS!!!
volim
takve munjevite
kakvi jeste




smijeh

17.08.2011. u 19:38 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Prosinac 2011 (10)
Listopad 2011 (1)
Rujan 2011 (5)
Kolovoz 2011 (30)
Srpanj 2011 (25)
Svibanj 2011 (22)
Travanj 2011 (46)

< kolovoz, 2011 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Opis bloga

Moje pjesme i moja svakakva slova iz moje glave

Linkovi

http://gb.looklet.com/user/634020/looks --->Kreacije koje bi vam se svidjele.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic