arturion turion

kralj arturion turion
gurao je uvijek svoje svilaste prste ondje
gdje nikako nije trebalo, kao sumanut !!
nije znao svoje prste skriti iza leđa
(nije mogao)
poput recimo šetajućeg djeda, Ne. kralj arturion turion
bio je "visok i snažan", (tako smo se zaigru dogovorili)
i imao je usne od dlakavih dlačica


on je mene volio!!, kao nikoga
on je meni rekao da sam ja najljepša medeno medasta djevojka
koju je ikad vidio u svojoj galaksiji ali poslije je
tek prišapnuo mom uhu
dok ga je žvalio
da je zapravo vrlo vrlo kratkovidan
i da za njega imam premalo crnih vlasi na nogama



on je meni poklonio tako mnogo divnih sladostrašća
svaki dan i po noći ponekad. volio mi se gurati u gaćice
dok nitko nije gledao
i dok su svi bili na nekom dosadnom poslu,
mi smo se igrali
igričica

Oho-Ho

mileni svileni
moja turionska bubica
zubica
???eek

arturion turion
imao je starinske žute oči
sa crvenim pjegama
ahhhhhhhh ti njegovi
slatki kratkovidni pogledi,
kroz žvaljenjem uprljane naočale
pekli su me, malo, kao, zezali su me.

on se pravi
dok ja spavam
da diše
i da je živ

hm.
hn.
možda i je.


zaliven

17.08.2011. u 15:40 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Prosinac 2011 (10)
Listopad 2011 (1)
Rujan 2011 (5)
Kolovoz 2011 (30)
Srpanj 2011 (25)
Svibanj 2011 (22)
Travanj 2011 (46)

< kolovoz, 2011 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Opis bloga

Moje pjesme i moja svakakva slova iz moje glave

Linkovi

http://gb.looklet.com/user/634020/looks --->Kreacije koje bi vam se svidjele.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic