Pjesma za virtualca kojeg nikad niste upoznali

ti si moja zvjezdica
moje sunčeko
moj smješkić
moj zrak
kad se gušim

ti si moja ruka moja noga
moje tijelo moja energija
daješ mi mir
daješ mi snagu

ti si moj kamenčić koji nikad neću baciti u vodu
jer je prelijep, jer nije kao nijedan drugi kamen

ti si moje cvijeće koje nikad neću ubrati
da ne uveneš zbog moje sebičnosti

otišla bih radije svaki dan do mjesta gdje rasteš
i kapala svoje suze na tvoje latice
da ne budeš žedan
da ne budeš suh

ti si moja nevidljiva polovica srca
da tebe nema, srce bi mi puklo
(to nikad nitko neće znati)

ti si moja muza
moja boginja žetve
ti si moj zeus
moj eros..
moj amor!!

moje oko kroz koje gledam u svijet
tebi govorim, tebi se otvaram
moj prozor moja koliba
moj kamin sa vatricom kada je hladno

ti si moja amajlija koju čuvam
koju oko vrata ne nosim; da se ne svidiš ljudima,
pa da te ne ukradu, ja te skrivam

ti si moje tlo po kojem hodam
moje nebo iznad mene
moja mašta, preko granice realnoga
ti se nalaziš
samo ti... ti si moja granica i moja šifra za dalje

moja je ljubav
čista bijela sveta
u meni ćeš uvijek živjeti

vječno



<3

20.04.2011. u 14:09 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Prosinac 2011 (10)
Listopad 2011 (1)
Rujan 2011 (5)
Kolovoz 2011 (30)
Srpanj 2011 (25)
Svibanj 2011 (22)
Travanj 2011 (46)

  travanj, 2011 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Opis bloga

Moje pjesme i moja svakakva slova iz moje glave

Linkovi

http://gb.looklet.com/user/634020/looks --->Kreacije koje bi vam se svidjele.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic