JA

ja
semafor
crveno
pokvareno

ja
zebra
pješački
divljački

ja
asfalt
pekuće
noge

ja
sunce
ubitačno
padavica

ja
ti
on
vi mi vime kravlje
sise
mi
mislav

ti
ja
na
tijana
glupača

ja
pet
i petnaest
ponedjeljak

ja
prvi
deveti
deseti
7685930
cilj ?

ja
start
lav
play
djevica
rec.
jarac
jump
konj
svinja
kill
majmun
hop
zmija
psst
kokoš
koza
krava
mamuza
game over

ja
psiho
majka
kćer brat
sin

ja
sna
jasna
zujonejasnazujo

ja...
buka
jabuka mu
muc
mucalo
mucić

s
sm
smr

burninmadsmrtburninmad

18.04.2011. u 18:53 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Prosinac 2011 (10)
Listopad 2011 (1)
Rujan 2011 (5)
Kolovoz 2011 (30)
Srpanj 2011 (25)
Svibanj 2011 (22)
Travanj 2011 (46)

  travanj, 2011 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Opis bloga

Moje pjesme i moja svakakva slova iz moje glave

Linkovi

http://gb.looklet.com/user/634020/looks --->Kreacije koje bi vam se svidjele.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic