NE,NEMA DRUGIH RIBIČICA UZ MENE

Da, ti si moja ribica u zlaćanoj boji
NAJLjepša od svih na svijetu,
moja
samo moja
yesyes
riba u akvariju.
Ti nemaš drugih prijatelja i riba uz sebe
jer...
ja ti nedam.

ja te volim više od svih
to nek ti bude jasno

pokloni se, dopuzi
na perajama ako treba
Poljubi me,
pa kad me zadovoljiš
plivaj i dalje kolko te volja
sam. Nema drugih ribičica
uz mene:(

kad sam te našla
znala sam da si ti samo
samo samo samo samo
samo
za mene.
i ne prihvaćam prigovore

dao si mi želju za sve
što mi je inače teško

ma ti si moj najveći oblak
kad mi je vruće i moj slučajni
dašak sunce usred ciče zime

prokužila sam trik

pomislim na tebe
kad mi sve lađe potonu
pomislim na tebe
kad se poželim ubit

i nasmijem se i sve je lako
tad

Da, ti si moja ribica
moj zlatni zatočenik

mmmmljac.
ne, nema drugih ribičica uz mene:(

nono

18.04.2011. u 18:37 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Prosinac 2011 (10)
Listopad 2011 (1)
Rujan 2011 (5)
Kolovoz 2011 (30)
Srpanj 2011 (25)
Svibanj 2011 (22)
Travanj 2011 (46)

  travanj, 2011 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Opis bloga

Moje pjesme i moja svakakva slova iz moje glave

Linkovi

http://gb.looklet.com/user/634020/looks --->Kreacije koje bi vam se svidjele.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic