Memories... by Maiya

15.04.2009., srijeda

Ok, stvarno sam sluzbeno prolupala. Stvari definitivno ne idu nabolje. Dva dana sam super, a vec iduci doslovce umirem iznutra. I ne znam kako to promijeniti. Kako naprijed kao da nista nije bilo?

Pitate se o cemu ja to? Pa, pisala prije dva mjeseca da me On uzasno povrijedio, da sam saznala da mi je ucinio nesto sto me slomilo. Da, bilo je to davno, prije godinu dana, ali to mi nista ne mijenja na stvari. Vec tada je nasa veza bila jednako ozbiljna kao danas. Tada smo bili vec godinu i nekoliko mjeseci u vezi.

Ne, nije ono sto mislite. Nije me prevario. Ovdje ne mogu uopce ni napisati sto se tocno dogodilo, jer previse poznanika ovo cita. No ucinio je nesto slicno, nesto gotovo nalik tome. Meni ravno tome. Zamislite da nekog volite bezgranicno, da smatrate da je vasa druga polovica? Vjerovala sam mu neopisivo. Svi su smatrali da smo savrsen par. Obozavala sam ga, sve mi se vrtilo oko njega. I mislila sam da on osjeca isto.

A onda sam saznala da se pred godinu dana odvijalo nesto sto nikad, ama bas nikad ne bih pomislila da bi on mogao napraviti. Kada razmisljam o tome, i kada mi on o tome prica i pokusava mi objasniti, u biti se osjecam jos gore. Jer kada ga slusam sto je radio, te kako i zasto, imam osjecaj da to nije osoba koju poznajem.

Jer osoba koja je to ucinila, djeluje kao hladni i bezobrazni gad. Radio mi je iza leda, napravio me budalom pred svima. Nije ni pomisljao na to da ce me povrijediti. Nije me fizicki prevario, ali po svemu sudeci, u to je doba to zaista i zelio. Kaze da me je volio. Kako je onda mogao ni ne pomisliti na mene? Kako je mogao pozeljeti ikoga drugog? Neku drugu staviti ispred mene? Ono sto najvise boli jest cinjenica da je on, iako se nije desilo, zaista ZELIO prevariti me u tom momentu. I bez ijedne pomisli o meni, iako sam mu navodno uvijek faljela (on je preko tjedna u drugom gradu), on je pomisljao na to da ode do nje, koja mu je jos dalje nego ja. Sve se nije desilo samo zato sto izgleda ona nije htjela.

Kako da se covjek osjeca? Kako? Ok, reci cete, ipak se nije nista dogodilo. I to je bilo davno. I on se pokajao. I danas to vise ne bi ponovio. Da, sve to on govori. Govori da me voli iznad svega i da je shvatio kolika je budala bio i sto je mogao napraviti.

Ali ja i dalje ne mogu. Oprostila sam mu, dala novu sansu. Nekad je sve ok, kao i ranije. Predivno nam je. Ali vec drugi dan imam viziju njega i nje u glavi i sve se raspada. Njegove bezobzirne lazi i cinjenica da nije ni razmisljao o meni daju mi novu sliku u glavi. Govore mi: "Pogledaj, s takvom si osobom." I tu sve nestaje. Nestaje svaka njegova vrlina, sve ono lijepo sto imamo. Vidim samo mane.

Ne mogu si pomoci. Ne znam kako dalje.
- 07:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2009  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Quotes:

Kontakt:

Listening: