srijeda, 11.04.2007.

sunčano

konačno sam našla osobu po svojoj mjeri. :)

zvala me draga jučer i veli,
ne bi ja ni na pivu
ni na kavu
neg bi na đir oko raruna
na bajku.

:)

zakon.


rekla mi je da je dotični gospodin u petak izgledao kao da su mu sve lađe potonule, nakon što sam ih napustila.
hahahahas.
moš si mislit.


- 11:05 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

nedjelja, 08.04.2007.

riječi odoše. i on se pojavio. i on je otišao.

oči su mi od pijeska. osjećam se beskrajno nadrkano i jedva čekam da izađem van nakon ručka.
bez određenog razloga. jednostavno tako.
dosta mi je zidova i monitora. i osjećaja da sam niš koristi tu. mrzim subotnja i nedeljna jutra.
i kršćanske blagdane.pogotovo.
fascinantno je to što smo toliko tolerantna (kršćanska) zemlja da se ni na jednom programu ne vrti nešto nekršćanskog sadržaja.
samo da izađem van.
sišla sam dolje sa namjerom da ipak nešto pojedem.
razrezala šunku. odrezala komad.
promotrila ga. zatim mi se nekako digao želudac.
pa sam ga ipak vratila natrag.
i uzela jaje.
sad mislim da bi ipak bilo bolje da nisam ništa pojela.
blje.

spremam se tipkati nešto već danima.
tj. od petka. petak je bio interesantan.
al mi ne uspijeva.
nikakva komunikacija mi ne uspjeva.
moram se ozbiljno potruditi za ikakav razgovor.
osim ako se ne radi o osobama koje znam godinama.
makar i onda.
sjedila sam neki dan s njim. kojeg volim puno, više, najviše.
i nisam mu imala što reći. BLAH. odvratno.
želiš nešto reći ali riječi ne nalaze puta.
ah to je tako kada ljudi kojima je jako stalo i koji te strašno dobro poznaju rade sve u tvojem najboljem interesu.tebi iza leđa.
i onda ispadne da si toliko valjda sretan i od cijele te sreće više ne uspijevaš s nikim komunicirat iako strašno,jako želiš.
al si prazan i tup.
tj. nisi, al ne uspiješ izgovoriti ono što bi možda i htio.
i to zapravo u mnogim slučajevima i nije toliko jako jako grozno osim što imam osjećaj da bojkotiram te druge strane koje ulažu trud.

u zadnje vrijeme nekako vjerujem u tvrdnju da ako se nekome dopadneš da će ti postavljati razno razna glupa i neglupa, konstruktivna i nekonstruktivna, međusobno povezana i nepovezana pitanja o tebi samom.
i tako ovaj petak, doletih do đimija (jer njegovu siluetu ne možeš fulati ni u mraku) i njegovog prijatelja (hello!)na koju čašu vina (SVE su mi popili!!! pizde muške). i onda me mladi gospodin prijatelj (gospodin m., još jedan) ubio sa pitanjima. čak je đimi u jednom trenu popizdio i počeo se derat na njega da me više ostavi na miru (đimi je inače moko veza) i ja sam ga zajedljivo priupitala dal da mu možda još velim jmbg.
sve u svemu, nekako sam se smekšala i započela jedva jedvice neki razgovor (hvala bogu đimi može pričat i bit jako zabavan uz to) a i gospodin m. bi često uletio sa nekim pitanjem ili nekom pametnom da me izvuče iz đimjevog pokušaja prcanja.
i tako već sa vremenom, možda malo i prekasno (za neke stvari nikada nije kasno :D), natjerah se da i ja povedem neku komunikaciju s tim dragim mladim gospodinom kog vidjeh tako prvi put u životu. i tako ostali pričat cijelu večer (nije baš išlo glatko kao godinama do sada,tj. ipak sam bojkotirala iako sam se trudila, al opet nije bilo loše). o svemu i svačemu. u glupim i neglupim situacijama, glupa i neglupa, konstruktivna i nekonstruktivna pitanja. i na kraju sam čovjeka vidjela na svjetlu.
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH.
apsolutno NE moj tip (plave oči..juuuh fuuujjj) al definitivno jedan od najzgodinijih tipova što vidjeh u zadnje vrijeme.
i što je najbolje.
čovjek ima 27. bavi se glazbom i slikar je. i želi biti pedagog. i ambiciozan je.
(ima li bolje kombinacije pobogu?!!! nema ni jednog boljeg spoja od tipa koji se želi baviti umjetnošću i djecom).

i sad naravno mozgam kako do njega ili nešto. jer sam ga odjebala za jabuku, rekoh večer za djevojke ništa od vas. me is sorry.
a đimija ne mogu pitat jer će me ubit. radi na projektu moko i sad bi ja nekog drugog. užasno. ne znam ne znam.
ne znam koji mi je da sam nešto zaljubljive (iako je to pretjerana riječ) prirode u zadnjih par mjeseci (od 12. mjeseca sviđala su mi se 3 tipa (?!!!) i to baš jako jako, samo što je euforija splasnula poprilično brzo).

a i tipova ima u izobilju. samo što ni jedan nije pravi. ima ih tonu.previše.
pogotovo u đabuci. nejdite tamo žene same bez muških. bilo je toliko grozno i odvratno da mi je uništilo cijeli dan i sve.
toliko napasnih likova na jednom mjestu ne vidjeh nikada. i još uz to nemaju ni malo obraza da kad mu kažeš okej gubi se odjebi ne zanimaš me odvratan si, on još uvijek ne popušta i stoji i slini i ne pokazuje nikakvu namjeru da se makne. užasno.
i onda to pomnožiš sa kojih 5 i nadodaš one što te love za dupe u prolazu i dobiš kompletnu večer tamo.užas.

al opet bila je to ženska večer draga prekinula sa tipom (kako poznata priča, bila je skroz nesretna u tome i šizila na njega i sad joj ON rekao kako on ide i bla bla i sad naravno ona cvili. mi žene smo glupa emotivna(dobro kako tko ima i onih hladnokrvnih ili samo glupih) bića prvo se mučimo jer nam je preodvratno a onda cvilimo). i druga draga se razišla sa likom.
bila je to večer prekida valjda. razilaženja.
sama sam to tražila. on je bio ful okej.
bilo mi je užasno krivo što sam uopće išta išla reć, al i bolje. ne mogu ja ovako.
bit će kad će bit. nešto valjda.
jednom. sigurno.
makar kao da ne vjerujem u to.
al svejedno.

bila je to večer 4S tipa:
mr. sassy (iss ne mogu vjerovat i dalje al dobro nek mu bude.razočarano.grozno.užasno.ne znam.nemam riječi)
mr. sissy (za jedan veliki hahaha(i što mi je to trebalo?, pitala se ona).al dobro da se stvorio, podjseti na to da dođe kad tad do tog pitanja)
mr. seronja (koji mi je čak izgledao puno draže nego zadnjih par puta i bio je na bicikliću :love: )
mr. savršeni (treeeš na entu.hahahaas)

joj samo da ga sretnem negdje. uh. a zapravo mi ni ne treba.
ne znam. sad bi sad bi saaad.

idem pedalirat.
draga i ja odohsmo na kavu.

- 13:03 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

bilješke


Free Web Counter
Free Web Counter

04/05




Watch me with your eyes
Been giving god, I've been on fire
I want to be just like you
Then I'd be cool, maybe not -- but
We lift our eyes, big suprise
Kiss me goodbye -- Whore

Without you being here
I've been getting fear -- Been unborn
I wish I could feel like you
When I fuck like you --- being sore -- but
We lift our eyes, Big suprise
Kiss me goodbye

And make you burn all that you worked for
Every now I want into her
And I will fuckin must stop
I will never get what I want
Inside I found her

This gift of mine, resing restring unwind, eyes are closed
A part of me gets pissed, a part of me gets sore
(lifter,deftones)


Before you slip into unconsciousness
I'd like to have another kiss
Another flashing chance at bliss
Another kiss, another kiss

The days are bright and filled with pain
Enclose me in your gentle rain
The time you ran was too insane
We'll meet again, we'll meet again
(crystal ship,the doors)


You're pushing me and shoving me.

Slipping back into the gap again.
I'm alive when you're touching me,
alive when you're shoving me down.
(pushit,tool)

'seutuerd contusion
beyond the anthills of the dawning of this plague
said I've lost my way
even if this cul de sac did pay
to reach inside a vault whatever be the cost
sterling clear
blackend ice
when they drag the lake theres nothing left at all

I've defected'
(cicatriz esp,the mars volta)