Reizdanje You Thrill Me/Erotica

Prema ScoopSky ShowBiz-u, Madonna planira izdati "You Thrill Me/Erotica" kao singl koji će izaći ovog ljeta! Singl Erotica je izdat prije 14 godina i bio je #1 u 22 države, a sada na tržište dolazi u remix izdanju!

Za one koji još nisu skinuli remix:
You Thrill Me/Erotica - LINK -

31.05.2006. · Ostavi komentar (6) · Isprintaj · #

Madonna novi model H & M-a?

Jutarnji list

Američka kraljica popa Madonna mogla bi biti još jedna od slavnih osoba koja će pozirati kao model za švedsku modnu kuću Hennes i Mauritz, izvješćuje danas švedski list Expressen. Dnevnik Expressen piše da je Madonna u pregovorima s kompanijom. - Ona je superstar, stilska ikona – i kontroverzna. Sad bi Madonna mogla biti i sljedeći model za odjeću H & M-a, piše list.

H & M nije ni potvrdio niti dementirao ovo izvješće. - Naša je politika nikad ne komentirati takva izvješća, priopćila je glasnogovornica kompanije Kristina Stenvinkel agenciji AFP.

Poznata švedska modna kuća već je ranije najavila da bi im nizozemski dizajnerski duo Viktor + Rolf trebao kreirati posebnu jesensku kolekciju, koja treba startati u studenom. Ostalo je još da se vidi tko će nositi te kreacije u popratnoj reklamnoj kampanji.

Prijašnji modeli H & M-a bile su i zvijezde Naomi Campbell, Cindy Crawford i Anna Nicole Smith. List Expressen piše da Madonna ima dugu povijest suradnje sa Šveđanima. Američka zvijezda surađivala je sa švedskim glazbenim producentima, tekstopiscima, glazbenim i video redateljima a čak je i njezin instruktor joge Šveđanin.


30.05.2006. · Ostavi komentar (6) · Isprintaj · #

Mariah: Napravit ću bolji show od Madonne

Randy Jackson, muzički direktor predstojeće turneje "The Adventures Of Mimi" Mariahe Carey je izjavio: "Razgovarao sam sa Mariahom neki dan i komentirali smo Madonnin show koji je toliko najavljivala i mislim da već imamo neke stvari u glavi kako bi izgledao Mariahin show."

Mariah je izjavila da bi njen show bio puno bolji od Madonninog i da bi to bio najsexi show ikada.

29.05.2006. · Ostavi komentar (12) · Isprintaj · #

Down...down in your heart...

Dobro poznati DJ Peter Rauhofer koje je uradio mnoge remixe Madonninih pjesama, na njegovom myspace-u možete poslušati njegov novi remix koji je uradio za Madonnin treći singl - Get Together! Peter Rauhofer - myspace -

Na Otvorenom Radiju Get Together je debitirao na #43, Get Together treba vaše glasove! :)
Ovog tjedna na Billboardovoj top listi Hot Dance Music/Club Play se popeo sa #24 na #15, a na Dance Radio Airplay zauzeo je #13!


28.05.2006. · Ostavi komentar (5) · Isprintaj · #

What can I do?...I'm so in love with you

Confessions Tour

Madonnin službeni fan club IconMadonna Com je objavio dva remixa - You Thrill Me/Erotica i Confessions Mgeamix! Na ovom linku http://www.savefile.com/files.php?fid=8531161(kliknete na ikonu DOWNLOAD, pa desni klik - save target as na 'Donwload The File Now') možete skinuti odličnu confessions verziju You Thrill Me/Erotica!

You Thrill Me/Erotica

All over me
All over me
All over me
All over me
All over me
All over me

Erotic erotic
Put your hands all over my body
Erotic erotic
Put your hands all over my body
Erotic erotic
Put your hands all over my body
Erotic

You are who your are
And I
Wouldn't want to change a thing
In spite of
All the pain that love can bring
Tell me
What can I do?
I'm so in love with you

You thrill me
Surround me, you fill me
You upset me
You put me in a trance

You feel me
Inside me you take me
You fill me
You put me in a trance

All over me
All over me
All over me
All over me

Erotic erotic
Put your hands all over my body
Erotic erotic
Put your hands all over my body
Erotic erotic
Put your hands all over my body
Erotic erotic

All over me
All over me
All over me
All over me

You are who your are
And I
Wouldn't want to change a thing
In spite of
All the pain that love can bring
Tell me
What can I do?
I'm so in love with you

You thrill me
Surround me, you fill me
You upset me
You put me in a trance

You feel me
Inside me you take me
You fill me
You put me in a trance

Erotic erotic
Erotic erotic
Erotic erotic
Erotic erotic

Erotic erotic
Put your hands all over my body
Erotic erotic
Put your hands all over my body
Erotic erotic
Put your hands all over my body
Erotic erotic

Erotica
Romance
Erotica

I'd like to put you in a trance

All over me
All over me
All over me
All over me

Erotic erotic
Put your hands all over my body
Erotic erotic
Put your hands all over my body
Erotic erotic
Put your hands all over my body
Erotic erotic

Erotic erotic
Put your hands all over my body
Erotic erotic
Put your hands all over my body
Erotic erotic
Put your hands all over my body
Erotic

Confessions Tour

ICON Megamix

Download Link: http://www.megaupload.com/?d=1ZVSL8Q8

Let It Will Be - Paper Faces Mix
Get Together - Danny Howells & Dick Trevor Kinky Funk Mix
I Love NY - Thin White Duke Mix
Future Lovers - Album Version
Sorry - Man With Guitar Mix
Erotica/You Thrill Me - Confessions Tour Remix
Everybody - Dub Version


Također na ovom linku možete skinuti remix Madonninog klasika Music, isti remix kojeg izvodi na Confessions turneji - http://rapidshare.de/files/21430511/Madonna_-_Music__Disco_Inferno_Mix_.mp3.html.

*45 clipova sa Confessions turneje pogledajte OVDJE

Confessions Tour

27.05.2006. · Ostavi komentar (12) · Isprintaj · #

STIGAO NOVI MILIJUN :)

Confessions On A Dance Floor se do sada prodao u preko 8 milijuna primjeraka prema službenoj svjetskoj top listi - Global Track Chart!



Na mađarskoj dodjeli muzičkih nagrada Popcorn Awards, dobila je nagradu za najbolji internacionalni hit singl - Hung Up. Također na Austrian Music Awards, poznatiji kao Amadeus Awards, dobila je nagradu za najbolji singl - Hung Up! Congrats Madge!

26.05.2006. · Ostavi komentar (4) · Isprintaj · #

Ne mislim da će Isus biti ljut na mene

Kao što znate, Confessions turneja je počela u nedjelju u LA-u, a Madonna je na koncertu za vrijeme izvođenja pjesme Live To Tell visila na križu. Nakon završetka koncerta uslijedile su negativne kritike stanovnika Los Angelesa ali i vatikanskih medija. "Zašto bi neko zauzeo mjesto Isusa Krista i uradio nešto ovakvo? Očtio želi što više privući pažnju javnosti. Svi katolici bi trebali protestirati, ne znam kako je LA dopustio ovo, ali New York ne bi trebao." - izjavila je jedna od članova katoličke udruge u Queensu.

Na sva vrijeđanja i optužbe, Madonna je odgovorila: "Htjela sam privući pažnju da bi se što više zalagali za borbu protiv AIDS-a (na ekranu su se prikazivale slike afričke djece). Ne mislim da će Isus biti ljut na mene, a poruka koju pokušavam prenijeti je da nas je Isus učio da volimo bližnje.

Također je na ekranu prikazano poslanje po Mateju:

For I was hungry and you gave me food
I was naked and you gave me clothing
I was sick and you took care of me
And God replied,
Whatever you did for one of the least of my brothers
...you did it to me. Matthew



26.05.2006. · Ostavi komentar (6) · Isprintaj · #

GET TOGETHER - video + single

Treći singl Get Together sa Confessions abuma će izaći 16. lipnja za europsko tržište. Na maxi singlu će se naći i remix I Love New York. Spot za Get Together će biti pušten 12. lipnja na TV stanicama i snimiti će se dvije verzije spota!

Maxi Single
01. Get Together (Album Version)
02. Get Together (Jaques Lu Cont mix)
03. Get Together (Danny Howells & Dick Trevor KinkyFunk Mix)
04. Get Together (Tiefschwarz Remix)
05. Get Together (James Holden Remix)
06. I Love New York (Thin White Duke Remix)

GET TOGETHER Remix Downloads Links

*Roger Sanchez Mix
*Spirder Club Mix
*Stardust Mix
*Tony Moran & Jody DB Bootleg Remix
*Danny Howells Mix
*Cleo's Fairy Aura Club Mix



*Ashleefan se pronalazi u svijetu glazbe - Ashlee, Hilary i ostalih novopečenih zvjezdica koje naziva da su "nad prosječne" pjevačice :) obožavateljica sve napada koje ne vole Ashlee i kojima se ne sviđa Ashleen novi nos koji je u famoznom stilu Michaela Jacksona! Wow! Pazite pri komentiranju, nemojte je uvrijediti jer je djevojka jako emocionalna! Pogledajte na http://jessicasimpson.blog.hr/ u komentarima, malo smijeha uvijek dobro dođe. ;)

25.05.2006. · Ostavi komentar (6) · Isprintaj · #

Madonna kao licemjerna sljedbenica Kabbale

INDEX: SHOWBIZZ kraljica Madonna svojom turnejom pod nazivom "Confession" namjerava izazvati žestoke reakcije i pokazati kako je još uvijek pri vrhu ljestvice najboljih. Godine provedene u showbusinessu pokazale su da Maddy itekako ima smisla za isti. I dok kod kuće vodi normalan obiteljski život, na "stageu" se Madonna ne libi poistovjetiti s Isusom Kristom, razapinjući se na križu od skupocjenih dijamanata i noseći krunu od trnja. Smisao za showbusiness Madonni se nedvojbeno mora priznati, jer "razapeti" se na križu tijekom nastupa nije mala stvar, pogotovo u vrijeme kada takvi "ispadi" slični objavljivanju karikatura proroka Mohameda, a koji je izazvao burne reakcije među islamskom zajednicom, gotovo sigurno neće proći nezapaženo.



S druge strane, Madonnu to čini prilično licemjernom osobom, budući se tako zdušno zalaže za promociju Kabbale čiji je sljedbenik, pa su tako nerijetko i njezini čitavi intervjui posvećeni govorancijama o tom svjetonazoru. Naime, štujući i slijedeći jedan, Madonna se ne libi izraziti netoleranciju prema drugom svjetonazoru, a sve u svrhu samopromocije.
Madonna je navodno postala toliko opsjednuta Kabbalom da je odbila biti članom kanskog žirija jer bi, naime, zbog toga morala propustiti dva sastanka u Kabbala zajednici, a nedavno je potrošila i basnoslovnih 3,6 milijuna funti za peterokatnicu na West Endu u Londonu, od koje namjerava načiniti centar za njezine istomišljenike.

Mediji navode kako njezini novi susjedi nisu previše oduševljeni ovim njezinim potezom objašnjavajući to time kako je Kabbala "izrazito manipulativna sekta koja nerijetko izvlači novac od svojih sljedbenika", pa tako i Madonne.

Poznate sljedbenice Kabbale su i Britney Spears, Demi Moore i Barbra Streisand.


Nakon organiziranih sedam londonskih koncerata tijekom svjetske turneje Madonna će zbog velike zainteresiranosti, na londonskoj Wembley Areni 16. kolovoza održati i osmi koncert! Promociju novog albuma kraljica popa počela je koncertom u Los Angelesu, a londonske nastupe počet će 30. srpnja na Cardiff Millennium Stadiumu te 1., 3., 9., 10., 12., 13. i 15. kolovoza na londonskoj Wembley Areni. Karte za novoorganizirani koncert počet će se prodavati 26. svibnja u 9 sati.



Na ovim linkovima možete skinuti mp3 nastupa:
Drowned World
http://rapidshare.de/files/21191099/15_Drowned_World__Substitute_For_Love_.mp3.html
http://www.sendspace.com/file/r3mbdl

Future Lovers
http://www.sendspace.com/file/huq025
http://www.megaupload.com/?d=YLSB7319

Paradise(Not For Me)
http://www.megaupload.com/?d=IWT6378U

Kratak clip Madonninog performansa Sorry
http://www.youtube.com/watch?v=t6rkn87kJHk&search=madonna

Fans Pics: Plesačica Reshma Gajjar sa obožavateljima

25.05.2006. · Ostavi komentar (4) · Isprintaj · #

Madonna napisala pjesmu za Holly Valance

Madonna je napisala pjesmu System Overload za Holly Valance! System Overload će se naći na Hollynom novom albumu koji će izaći ove godine. "Oduvijek sam bila Madonnin fan, jako sam oduševljena pjesmom."












Premijera spota Get Together na njemačkom muzičkom programu Viva nažalost se nije dogodila, u emisiji Viva Live Show spot nije ni pušten niti je najavljen!
Na ovoj slici se dobro vidi da je premijera spota trebala biti danas u 15 sati(kada počinje ta emisija), nadam se da će ga danas pustiti...

24.05.2006. · Ostavi komentar (5) · Isprintaj · #

Madonna opet na meti kritike

Confessions Tour

Otvoreni Radio: Jedna kalifornijska katolička grupa je oštro kritizirala Madonnu, nakon njenog nastupa u toj američkoj saveznoj državi. Madonna je na koncertu nosila krunu od trnja i pjevala viseći s križa, što se mladim katolicima nije svidjelo. Poručili su joj da su mislili da se opametila nakon prakticiranja Kabale, te da je više počela poštivati religiju. Izgleda da staru zvijezdu, ne možeš podučiti novih trikovima, kažu mladi kalifornijski katolici. Šta vi mislite o tome?

ConfessionsTour Com je objavio da će Madonna posjetiti Japan ove godine! Madonna će nastupati u Osaki 16. rujna a u Tokiju 20. rujna.

Confessions Tour

Madonna u stilu ABBE, Dancing Queen :)
Confessions Tour

DOWNLOADS(stavit ću još linkova u slijedećim confessions postovima):

*Future Lovers
Rapidshare Link
Yousendit Link

*Like A Virgin
Rapidshare Link 01
Rapidshare Link 02

*Live to Tell
Rapidshare Linkl

*Music
Rapidshare Link02
Rapidshare Link 02
Rapidshare Link 03

*Lucky Star
Rapidshare Link

*Hung Up
Rapidshare Link 01
Rapidshare Link 02

*Future Lovers/ Like a Virgin/Live to Tell/ Music/ Lucky Star/ Hung Up
Rapidshare Link

*Live to tell / Forbidden Love / Isaac
Megaupload Link
Rapidshare Link

Na ovim linkovima možete pogledati nastupe:
Live to tell / Forbidden Love / Isaac
Future Lovers


Confessions Tour

Confessions Tour

Fans Pics: Prateći vokal Donna De Lory i Madonnin obožavatelj
Confessions Tour

Nemojte sutra zaboraviti pogledati spot Get Together na Vivi u 15 sati! ;)

23.05.2006. · Ostavi komentar (6) · Isprintaj · #

Get Together - Video

Sutra će biti premijera spota Get Together na njemačkom muzičkom programu Viva u 15 sati u emisiji Viva Live Show!

23.05.2006. · Ostavi komentar (3) · Isprintaj · #

* CONFESSIONS TOUR 2006 *

Pop kraljica je sinoć u 12 sati(po našem vremenu) otvorila svoju Confessions turneju u Los Angelesu u dvorani Forum. Kasnila je 45 minuta, ali to fanovima nije smetalo, Madonna ih je odvela u svoj Confessions svijet kao što su i tražili. U publici od poznatih su bile Salma Hayek, Nicole Richie, Ellen, Portia Di Rossi, Lindsay Lohan, Debi Mazar i njezina velika prijateljica Rosie O'Donnell.

Na početku samog showa, na stageu se pojavila velika plava disco lopta ukrašena dijamantima. Lopta se otvarala poput cvijeta i iz nje je izašla Madonna. Počela je pjevati pjesmu Future Lovers i plesači su joj se pridružili na stageu. Pjevala je također i dio pjesme I Feel Love od Donne Summer čiji je uzela sample za Future Lovers. Na ekranu su se prikazivale slike iz W magazina.
Prije izvođenja Like A Virgin Madonna je pitala publiku: Do you to go for ride? Popela se na sedlo koje se pokretalo i izvodila provokativne pokrete! Za samu pjesmu Jump je napravila pravi show! Plesači su izvodili odlične akrobacije! Za Live To Tell je bila kao Isus, visila je na križu i pjevala pjesmu. Sigurno jedan od njenih najkontraverznijih nastupa ikada. Za performans Sorry, kada je pjevala dio "Don't say forgive me" na ekranu su se prikazivale slike rata u Iraku kao i slike od George Busha. Izvela je I Love New York i Ray Of Light sa električnom gitarom kao i na Coachella festivalu! Onda su slijedili odlični nastupi za Let It Will Be, Drowned World, Paradise, Music, a Eroticu je izvodila sa interesantnom koreografijom. Za Eroticu, Lucky Star i La Isla Bonita je nosila pozante ABBA kostime! Show je zatvorila svojim najvećim hitom Hung Up!

Na kraju show-a, na velikom ekranu se prikazala poruka: HAVE YOU CONFESSED?

Set Lista
Future Lovers/I Fell Love
Get Together
Like A Virgin
Jump
Live To Tell
Forbidden Love
Isaac
Sorry
Like It Or Not
I Love NY
Ray Of Light
Let It Will Be
Drowned World/Substitute for Love
Paradise Not For Me
Music
La Isla Bonita
You Thrill Me/Erotica
Lucky Star
Hung Up


Na ovim linkovima možete pogledati clipove nekih nastupa sa Confessions turneje dok ne nađem neke bolje kvalitete! ;)

Like A Virgin - http://www.youtube.com/watch?v=Omelwum3CaM, http://www.youtube.com/watch?v=01Z7SmF9zmQ

Music - http://www.youtube.com/watch?v=5iFQ8H-y-u8

Jump - http://www.youtube.com/watch?v=XeEJtZyJroc

Lucky Star - http://www.youtube.com/watch?v=NO-b0HlKeF4

La Isla Bonita - http://www.youtube.com/watch?v=IT6JcFjn7IM

Erotica - http://www.youtube.com/watch?v=Kk7BgjCOwss

Hung Up - http://www.youtube.com/watch?v=Sbt9lBkhTSU

Downloads:
Get Together - UK Breakfast TV -
http://www.megaupload.com/?d=ZSEW3GKV, http://www.megaupload.com/?d=J369P2SA
Like A Vrigin - UK Breakfast TV- http://www.megaupload.com/?d=HAPYI473
Get Together/Like A Virgin - http://www.megaupload.com/?d=VS9JNRNP

Confessions Tour

Confessions Tour

Confessions Tour

Confessions Tour

Confessions Tour

Confessions Tour

Confessions Tour

Confessions Tour

Confessions Tour

Confessions Tour



Confessions Tour

Confessions Tour

Confessions Tour

22.05.2006. · Ostavi komentar (10) · Isprintaj · #

Family & Friends show

Madonna je održala koncert za svoje prijatelje i najbliže prije nego što je show počeo u dvorani Forum u Los Angelesu(počinje u 23 sata po našem vremenu)!

Na ovom linku možete pogledati jedan dio nastupa Like A Virgin - http://www.youtube.com/watch?v=Omelwum3CaM!

Nekoliko slika sa Family & Friends show
















21.05.2006. · Ostavi komentar (7) · Isprintaj · #

* PRETVORIT ĆU SVIJET U VELIKI PLESNI PODIJ *

Madonna će danas otvoriti svoju Confessions turneju u Los Angelesu u dvorani Forum. Obećala je fanovima najveći show ikada!
Osim velikih hitova poput Music, Ray Of Light, La Isla Bonita izvoditi će i pjesme sa novog albuma uz odličnu koreografiju na kojoj je radio njen dugogodišnji koreograf Jamie King.
Na kostimima je radio Madonnin veliki prijatelj Jean Paul Gaultier koji je kreirao famozni grudnjak za njenu Blond Ambition turneju.
Gaultier je uradio odlične kostime za Confessions turneju (imali ste priliku vidjeti skice kostima na Madonna Blog-u). Od bluza, rezanih baršunastih hlačica, bijelih traper odjela i svjetlucavih rozih trenirki napravio je luksuzne kombinacije od tafta, satena i svilenog šifona! "Madonna ne može nositi bilo što. Opsjednuta je kvalitetom materijala" izjavio je Gaultier. Sa Madonnom na bini će se pridružiti njen dobropoznati tim plesača, bend s kojim je bila na zadnje dvije turneje i prateći vokali Nicki Richards i Donna De Lory.



CONFESSIONS SETLIST

Future Lovers - Madonna će tu pjesmu izvoditi blizu publike, izaći će iz velike disco lopte. Plesači će joj se pridružiti na samom kraju stagea. Jedan video spot će biti pušten na ekranu, i otpjevat će tekst pjesme "I Feel Love" od Donne Summer(od koje je uzela sample za tu pjesmu).

Get Together - izvodi je sama na stageu, iza nje će biti crvena podloga na ekranu.

Like a Virgin - jako provokativan nastup, uradit će nekoliko sexy striptiz pokreta na sedlu.

Jump - odličan performans, plesači će raditi fantastične akrobacije! GOES INSANE!

Live to Tell - jako dirljiv nastup. Na početku performansa 3 različite osobe koji su bile zlostavljane će pričati svoju životnu priču. Madonna će visiti na ogromnom bijelom križu.

Forbidden Love - križ ostaje na stageu, i tijekom izvođenja pojaviti će se dvije figure muškarca sa strana stagea, držati će se za ruke i plesati zajedno.

Isaac - vjerovali ili ne za ovu pjesmu Madonna će plesati najviše. Izvoditi će je sa Yitzhakom Sinwaniem.

Sorry - FUCKING ROCKS! Izvoditi će remix Pet Shop Boysa! Jedan od najboljih performansa ikada!

Like It Or Not - jednom riječju WOW!

Sorry Remix - političke slike će se prikazivati na ekranu i neki smiješni isječci o George Bushu.

I Love New York - isti performans kao i na Coachella festivalu.

Let It Will Be - odlična rock verzija, slična sa Coachella festivala.

Ray Of Light - rock stvar, plesači su obučeni u crno sa bijelim vrpcama. Nastup je sličan kao i na Coachelli.

Drowned World - njezina najbolja vokalna izvedba. Sjedi na stageu i pjeva...

Paradise Not For Me - na ekranu će se prikazivati različiti simboli, kao da su preliveni krvlju. Na stageu će joj se ponovo pridružiti Yitzhak.

Music - John Travolta stil! Plesati će k'o luda! Plesači su na rolama. Odličan nastup!

Erotica/You Thrill Me - više će pjevati You Thrill Me nego Eroticu, zanimljiv nastup.

La Isla Bonita - potpuno nova verzija!

Lucky Star - nositi će čudan ogrtač, plesači su po cijelom stageu!

Hung Up - isti performans kao i na EMA-u. Odličan nastup za zatvaranje showa!

Kao što i sami vidite skoro sve informacije koje sam objavio vezane za pjesme na Confessions turneji su točne! :)

PRVE SLIKE SA PROBE!! SAMO NA MADONNA BLOG HR!











Madonna ponovo nastavlja šokirati svijet...GO MADGE! :)


*Glasnogovornica Liz Rosenberg nam otkriva sve detalje o Confessions turneji - Madonna Com



Također na Confessionstour com možete pročitati zanimljiv intervju sa Madonninim gitaristom Monte Pittmanom!


21.05.2006. · Ostavi komentar (11) · Isprintaj · #

Rehearsal Clip From Access Hollywood

U emisiji "Access Hollywood" je pušten kratki klip izvedbe La Isla Bonita sa Confessions probe! Nova verzija La Isla Bonite je u potpuno novom dance stilu!

Download Links: RapidShare link ili Yousendit link



*Tko hoće da mu pošaljem link za download "Confessions Tour Behind The Scenes"(sa pretprošlog posta) neka mi se javi na email - miranm0001@yahooo.com, vrijedi skinuti! ;)


20.05.2006. · Ostavi komentar (6) · Isprintaj · #

Get Together video: STUDIO + ANIMATION

Spot za Madonnin treći singl Get Together sa multiplatinastog albuma Confessions On A Dance Floor će se snimati u studiju a pored toga u spotu će biti upotrijebljena i animacija! Spot će biti pušten na TV stanicama krajem svibnja.


Download: Get Together - Radio Edit
http://www.savefile.com/files.php?fid=2260104 (kliknite na 'Download' pa 'Download the file now')

Hvala Ludi za link

19.05.2006. · Ostavi komentar (7) · Isprintaj · #

Confessions Tour Behind The Scenes

Na ovom linku možete skinuti (desni klik pa 'save target as...' na link) kratki clip sa Confessions probe. Madonna će u nedjelju otvoriti show u Los Angelesu! Time goes by so slowly...


18.05.2006. · Ostavi komentar (7) · Isprintaj · #

WHAT ARE YOU GONNA DO?

Prema Contact Musicu, Madonnini fanovi će se morati boriti sa silnim radnicima koji su organizirali štrajk u Los Angelesu. Iz unije zaposlenika organiziralo se dosta ljudi da bi spriječilo generalne probe koje su se održale prekjučer. "International Alliance of Theatrical Stage Employees" su zatvorili taj prostor 11. travnja zbog problema oko plaće sa vlasnikom stadiona. Predstavnik te zajednice Jim Wright je potvrdio da će se nekoliko stotina ljudi okupiti na dan koncerta i da će nagovarati posjetitelje da ne kupuju suvenire. Wright je također izjavio da zajednica pokušala da uvjeri Madonnu da nastupa na nekom drugom mjestu, ali je Madonna odbila.

Tour

Mogući setlist:

1 - I Feel Love (pjesma Donne Summer)
Na ekranu će se prikazivati slike iz W magazina. Madonna se neće pojaviti na stage-u, samo će biti pušten instrumental te pjesme. Na kraju prelazi u Future Lovers.

2 - Future Lovers
Madonna se neće pojaviti sve do dijela "Connect to the sky...". Pojavit će se na ogromnoj disco lopti koja je ukrašena dijamantima. Urađena je odlična koreografija.

3 - Get Together
Madonni na stageu će se pridružiti dva plesača. Za tu pjesmu nema neke posebne koreografije, plesati će slobodnim stilom.

4 - Like a Virgin
Izvodit će remix ove pjesme, govoto neprepoznatljiva verzija. Na kraju će biti pušten instrumental od 1 minute kada će izvoditi sexy pokrete.

5 - Jump
Na stageu će se pojaviti sa svim plesačima.

6 - Live To Tell
Radit će lagane pokrete ispred križa tijekom izvođenja te pjesme.

7 - Isaac
Yitzhak Sinwani će joj se pridružiti na stageu. Jevrejske slike će biti upotrijebljene na ekranu.

8 - Forbidden Love
Izvoditi će je sa plesačem Mihranom Kirakosianom.

9 - Sorry
Sama će biti u kavezu a plesači će plesati oko nje. Kasnije će iskočiti iz kaveza i izvoditi sexy pokrete.

(Nedostaje acoustic dio)

15 - Music
Urađen je odličan remix, traje oko 6 minuta.

16 - La isla Bonita
Potpuno nova verzija, u totalnom dance stilu.

17 - Erotica
Izvodit će je sa dva plesača. Ima isti ritam kao i na albumu. Tijekom izvođenja svjetla će se paliti i gasiti. Otpjevati će neke dijelove pjesme You Thrill Me. Predkraj pjesme će otpjevati dio - What are you gonna do? Talk to me Tell me your dreams Are you scared? Erotic erotic erotic Just close your eyes svjetla će se ugasiti i kraj je pjesme.

Lucky Star/ Hung Up
Lucky star izvodi sama na stageu. Jako zanimljiv nastup. Lucky Star prelazi polako u Hung Up kada će se plesači pridružiti Madonni na stageu. Nakon 2 ili 3 minute performansa zajedno sa plesačima će izvoditi orgije kao što je radila na Girlie Show Tour. Disco lopta će se na kraju pjesme spustiti i Madonna će se popeti na nju, disco lopta će se podizati i tako će otići sa stagea. * THE END *

Tour

Još samo četiti dana do početka turneje...:)

17.05.2006. · Ostavi komentar (8) · Isprintaj · #

"Get Together" and she'll tell you "A Secret"...

Madonnin dokumentarac "I'm Going to Tell You A Secret" o turneji "Re-Invention(2004.)" će izaći kao u DVD/CD formatu 16. lipnja. Na DVD-u će se naći i bonus clipovi koji nikad prije nisu bili objavljeni.

DVD Video
01 - Vogue
02 - American Life
03 - Mother and Father
04 - Nobody Knows Me
05 - Music
06 - Hollywood (Remix)
07 - Lament
08 - Like A Prayer
09 - Holiday
10 - Imagine

Bonus Clips
01 - Bike Ride
02 - The Other Side
03 - Steve/Stuart in L.A.
04 - Vocal Coach
05 - Chaos
06 - Birthday Party
07 - French Trilogy
08 - Steve/Stuart in Paris
09 - Monte's Guitar Faces
10 - Fans Singing in Paris
11 - After Show
12 - Wailing Wall

Audio CD
01 - The Beast Within
02 - Vogue
03 - Nobody Knows Me
04 - American Life
05 - Hollywood (Remix)
06 - Die Another Day
07 - Lament
08 - Like A Prayer
09 - Mother and Father
10 - Imagine
11 - Susan McLeod / Into The Groove
12 - Music
13 - Holiday
14 - I Love New York (Rock Version)

Singl Get Together za američko tržište izlazi 06. lipnja. Kao što sam prije objavio na maxi singlu će se naći i remix Thin White Duke Remix pjesme I Love New York.

01 - Get Together (Album Version)
02 - Get Together (Jacques Lu Cont Remix)
03 - Get Together (Danny Howells & Dick Trevor Kinky Funk Mix)
04 - Get Together (Tiefschwarz Remix)
05 - Get Together (James Holden Remix)
06 - I Love New York (Thin White Duke Remix)

DVD, CD & Single

16.05.2006. · Ostavi komentar (3) · Isprintaj · #

Madonna kao Marilyn Monroe

M & M

Kao što je Madonna inspiracija mnogim umjetnicama širom svijeta, tako je i ona za inspiraciju imala glumačku ikonu Marilyn Monroe, u malo većoj mjeri, ako bolje pogledate slike. Naime, i pjevačica i glumica imaju dosta sličnih osobina, i jedna i druga su se okušale i u glumi i u pjevanju, iako Madonna nema najbolje glasovne mogućnosti na svijetu, kao što ni Marilyn nije imala glumačke, plijenile su pažnju skandalima, provokativnim nastupima, sexy izgledom...

M & M

M & M

M & M

M & M

M & M

M & M

M & M

M & M

M & M

M & M

UPDATE

M & M

M & M

M & M

UPDATE





15.05.2006. · Ostavi komentar (17) · Isprintaj · #

George Michael o Madonni

George Michael je napokon malo odmorio javnost od svojih skandala i planira započeti turneju kojom će proslaviti 25 godina u showbizu. U intervjuu za Sky News na pitanje s kim bi volio snimiti duet je izjavio: "Ne bi mi smetalo da to bude Madonna. Volim njene nove stvari, a Confessions On A Dancefloor mi je njen najdraži album."

14.05.2006. · Ostavi komentar (6) · Isprintaj · #

I LOVE...

Ispovijedi Jean Paul Gaultiera za francuske novine Libération:

- 4 dijela: Equestrian, Middle Eastern sa "Isaac", Rock, Disco sa "Hung Up" na kraju showa
- koncert će trajati više od dva sata
- 400 kostima su jučer donešeni na probe
- ovog tjedna show će se snimiti da bi se sve provjerilo
- show će možda otvoriti Future Lovers sa sampleom iz pjesme I Feel Love od Donne Summer
- preko 400 osoba radi za Gaultiera na Madonninim kostimima,a neke kostime za dio showa Equestrian je uradio Hermes
- za Disco dio, Gaultier je želio stil "Las Vegas", ali Madonni se ta ideja nije sviđala. Željela je više u stilu ABBE, sa bijelim i ljubučastim bojama. Gaultier je htio da prateći vokali budu obučeni kao Donna Summer, Cher i Village People ali ni ta ideja se nije Madonni svidjela. Oboje su se složili da je stil "Disco Travolta" pun pogodak!
- probe za nastup u Los Angelesu će se održati u mjestu zvanom The Bunker, plesači su na probama od 9:00 do 21:00, uključujući i vikende
- Madonna na probe dolazi u 13:00, prije nego što posjeti svoju djecu i menadžera
- nositi će majicu sa natpisom "I love..."
- pjevati će Live To Tell na križu
- inspiracija za kostime je došla od Travolte, Romy Shneidera, Mandrakea, Lou Reeda, Bowiea, T-Rexa
- Madonna je jako koncentrirana, svaki put ponavlja sve plesne pokrete

Fashion Show

Confessionstour com je objavila naslovnicu od Confessions Tourbook. U Confessions Tourbook će osim ostalog naći sve Madonnine slike koje je radila sa Stevenom Kleinom i Giovanniem Biancom za album Confessions On A Dancefloor.

Confessions Tourbook

Prema nekim izvorima nakon što Madonna završi turneju dogovorit će se sa Mary J Blige oko dueta!

14.05.2006. · Ostavi komentar (10) · Isprintaj · #

Helena & Like A Prayer

Prošlogodišnja pobjednica na Euroviziji, Helena Paparizou je na svom koncertu "Mad Secret Concert" otpjevala Madonnin hit Like A Prayer i jedan dio pjesme Hung Up.

*Download: Helena - Like A Prayer mp3
http://www.megaupload.com/?d=P4ZZZDQH

*Na ovim linkovima možete pogledati ta dva nastupa
Like A Prayer
http://www.youtube.com/watch?v=h51giknhrqc

Gimme Gimme Gimme/Hung Up
http://www.youtube.com/watch?v=SlUUAOLVrTY

13.05.2006. · Ostavi komentar (8) · Isprintaj · #

Neobjavljene Madonnine slike koje ih je snimio Steven Klein
Steven Klein photoshoot

12.05.2006. · Ostavi komentar (8) · Isprintaj · #

Tour News

Plesačica Addie Yungmee zbog povrede na nozi je odustala od Madonnine Confessions turneje. Addie je bila već na jednoj Madonninoj turneji Drowned World(2001.) i pojavila se u dva njena spota Hung Up i Sorry. Madonna planira da ubaci nekog u tim plesača sa prošle turneje Re-Invention.

Mogući datumi - Češka - Rusija - Japan(ovi datumi nisu službeno potvrđeni)
06. & 07. sept.: Prague (Czech Republic)
09. & 10. sept.: Moskou (Russia)
13. & 15. sept.: Tokyo (Japan)
23. & 24. sept.: Osaka (Japan)

Samo još deset dana do početka turneje...time goes by so slowly...:)

UPDATE:
Jean-Paul Gaultier je napravio skice kostima za Madonninu Confessions turneju! Link

Kostimi

Kostimi za plesače
Kostimi

Kostimi

Kostimi

*Što se tiče covera za singl Get Together, cover nije lažan!

11.05.2006. · Ostavi komentar (6) · Isprintaj · #

Get Together - Single & Video News -

Warner Music je objavio da Get Together neće biti live video kao što se pričalo, već će se snimati studijski.

Prema Warneru ovo bi trebao biti cover za singl na kojem je Madonna sa svojim cijelim timom
Get Together

10.05.2006. · Ostavi komentar (10) · Isprintaj · #

Get Together Single News

HMV je objavio na svojoj stranici da Madonnin treći single Get Together sa albuma Confessions On A Dance Floor izlazi za UK tržište tek krajem srpnja, 24.07.! HMV co uk

Get Together tracklisting

CD single:
1. Get Together - album version
2. Get Together - Jacques Lu Cont vocal remix

Maxi single:
1. Get Together - Album Version
2. Get Together - Jacques Lu Cont Remix
3. Get Together - Danny Howells & Di*k Trevor Kinky Funk Mix
4. Get Together - Tiefschwarz Remix
5. Get Together - James Holden Remix
6. I Love New York - Thin White Duke Remix

Get Together se već našao na top listi Billboarda, zauzeo je #3 na Hot Dance Club Play Chart!

09.05.2006. · Ostavi komentar (8) · Isprintaj · #

New Los Angeles Pictures

L.A.

Kabalah Centar

08.05.2006. · Ostavi komentar (5) · Isprintaj · #

Nove slike - W magazine photoshoot

W magazin

W magazin

W magazin

W magazin

W magazin

07.05.2006. · Ostavi komentar (7) · Isprintaj · #

*COME ON SHINE YOUR HEAVENLY BODY TONIGHT*

Dva Madonnina fana, poznatija na forumu kao Val i ATC su imali priliku da dođu na probe za Confessions Tour u Los Angelesu u dvorani Forum. Poslušali su neke pjesme kao što su: Lucky Star, Like A Virgin, Drowned World/Substitute For Love, Get Together, I Love New York, Sorry i Paradise.

LUCKY STAR - ima isti intro kao na albumu
LA ISLA BONITA - jako brza verzija
ISAAC - slična verziji kao sa albuma
DROWNED WORLD - identična verziji sa Drowned World turneje
GET TOGETHER - nema promjena
LIKE A VIRGIN - totalno nova muzika
PARADISE - gotovo neprepoznatljiva, u acoustic verziji, potpuno je različita od verzije sa albuma
SORRY (remix) - ubačeno je "Don't talk, don't speak", zvuči jako dobro

Tour

Svjetla su postavljena sa strane catwalk-a. Postoji veliki ekran koji se podijeli na dva dijela, i jedan mali sa obje strane. Veliki ekran će se podići na početku show-a. Postoji kavez koji je upotrijebila u spotu Sorry.

Kao što sam ranije objavio Everybody je zamijenila La Isla Bonita i Deeper And Deeper je zamijenjen sa Erotica. Te promjene su se desile jer je Madonnin tim našao odličnu koreografkinju za ta dva nastupa.

Tour

Za dio show-a "Equestrian" Madonnini plesači će nositi opremu za jahanje, što uključuje i sedla. Live To Tell će otvoriti drugi dio show-a "Middle Easter". Za taj nastup će se penjati na križ i jako je dirljiv. Sam nastup će davati poruku ljubavi. Sorry (remix) će zatvoriti dio ovog show-a. Treći dio je "Acoustic", za koji će Madonna svirati gitaru. Zadnji dio show-a "Disco" počinje sa muzikom pjesme Music, kao interlude, na ekranu će biti prikazan "roller disco" video. Koreografija na koturaljkama se neće izvoditi na stage-u, bit će samo upotrijebljena za uvodni dio Music.

Tour

Paradise(Not For Me) će pjevati u duetu sa Yitzhak Sinwaniem, koji pjeva sa Madonnom u pjesmi Isaac. Pjevati će na drugom jeziku, moguće je na francuskom i tekst će biti izmijenjen. Madonna će pjevati svoj dio, a kasnije će zajedno otpjevati "I've been so high...". Cijela ta verzija zvuči jako dobro. Za Future Lovers na ekranu će biti pušten spot u kojem će se prikazivati novi Madonnin photoshoot(W magazin). Lucky Star će prelaziti u Hung Up, tako da će Hung Up zatvoriti čitav show.

Tour

06.05.2006. · Ostavi komentar (8) · Isprintaj · #

Get Together & Jump

Prema izjavi neimenovanog izvora spot za Get Together se neće snimati. Za spot će se upotrijebiti isječci nastupa sa promo turneje posljednjeg albuma. Komercijalno izdanje cd singla pjesme Jump neće biti, nego će samo izaći kao promo singl.

Nastupi pjesme Get Together

Parkinson Show
Download Link

Children In Need
Download Link

Star Academy
Download Link

G-A-Y club
Download Link

KOKO club
Download Link

Get Together

06.05.2006. · Ostavi komentar (8) · Isprintaj · #

Fans Pics From Coachella Festival

Obožavateljice Kat, Val i 'Ditaluver' sa Madonninim plesačem Jasonom
Fans

Madonnin koreograf Jamie King i obožavatelj Carlos
Fans

Val, 'Ditaluver' i Kat sa Madonninim plesačima Cloudom i Tamarom
Fans

Madonnin plesač Cloud i obožavatelj Martin
Fans

05.05.2006. · Ostavi komentar (3) · Isprintaj · #

I'm going to tell you another secret...

Nakon fijaska koji je doživio filmom u kojem je glumila njegova supruga "Swept Away"(2002.), Guy Ritchie planira napraviti dokumentarac koji će sadržavati što se događalo iza backstage-a za vrijeme Confessions turneje.

Madonna & Guy na snimanju Swept Away
Swept Away

Kad smo kod filmova, prema najnovijim vijestima, iz Warner Brothersa su objavili da u skorije vrijeme neće izdati Re-Invention Tour DVD.

04.05.2006. · Ostavi komentar (6) · Isprintaj · #

Confessions Tour Rome Ticket

Zahvaljujući Ludom možete pogledati kako izgleda karta za Madonnin koncert koji će se održati u Rimu(06.08.) na olimpijskom stadionu!

Ludi hvala i čestitam na karti još jednom! ;)

Ticket

Ticket

04.05.2006. · Ostavi komentar (4) · Isprintaj · #

* MADONNA W MAGAZINE PHOTOSHOOT *

Ovo su samo neke od fotografija za novi photoshoot

Photoshoot

Photoshoot

Photoshoot

Photoshoot

Photoshoot

Photoshoot

04.05.2006. · Ostavi komentar (9) · Isprintaj · #

Dvije nove slike!

Kao što sam u prošlom postu objavio, Steven Klein radi na novom photoshootu Madonne. Američka televizija NBC 4 je u emisiji "Access Hollywood" objavila dvije slike iz tog photoshoota!

*Kada dobijem slike bolje kvalitete objavit ću ih

Steven Klein

UPDATE - new pic -
Steven Klein

03.05.2006. · Ostavi komentar (6) · Isprintaj · #

Uskoro novi photoshoot!

Na naslovnici lipanjskog izdanja W magazina pojavit će se Madonna. Steven Klein već radi na tome, a Madonna bi se trebala pojaviti sa konjima i nekoliko različitih perika(duga crna za jedan snimak, i duga plava kovrčava za drugi). Na ostalim fotografijama, kosa joj je skupljena u pundžu.

Uglavnom će nositi crnu odjeću, uključujući opremu za jahanje. Neke od fotografija su veoma slične onima koje je snimila za Re-Invention turneju, koje je također radio Klein.

Na nekim fotografijama će nositi masku na licu i praviti čudne poze. Taj će photoshoot upotrijebiti za Confessions Tour Book.

"USA Today" je objavila naslovnicu
Steven Klein

03.05.2006. · Ostavi komentar (8) · Isprintaj · #

Madonna attacks Bush at Festival

Madonna je na Coachella festivalu zabavljaja svoje fanove sa 6 pjesama u Sahara šatoru. Tijekom izvedbe pjesme "I Love New York" je promjenila jedan dio teksta - Just go to Texas and suck George Bush’s dick!

Evo još nekoliko Madonninih 'izjava' tijekom nastupa:

"Do not throw fucking water on my stage, motherfuckers!"
"Jesus its fucking hot!"
"Does my ass look good?"
"Now who's going to share their drugs with me"
"Los Angeles is for people who sleep ... but not you guys"
"It's too hot to wear clothes..."
"Should I take my pants off?
"Do you wanna see my arse?"

Coachella

02.05.2006. · Ostavi komentar (6) · Isprintaj · #

MADONNA : QUEEN OF COACHELLA

Coachella

Madonna je bez sumnje, kraljica Coachella Valley Music i Arts Festival-a. Madonna je pomogla ovom festivalu, jer je zahvaljujući njoj posjeta bila neočekivano dobra, skupilo se čak 60 000 ljudi u Empire Polo Club u Indiju.

Coachella

Coachella

Počela je pjevati 25 minuta poslije nego sto je bilo predviđeno. Nastup je otvorila dance hitom Hung Up tako što se velika disco lopta podjelila na dva dijela. Rekla je publici da joj je ovo prvi nastup na festivalu - "give me some love".

Coachella

Coachella

Pjevala je pjesme sa posljednjeg albuma i dvije stare Ray Of Light i Everybody, sa elektornickim prizvukom. Svirala je električnu gitaru za pjesme I Love New York i Ray Of Light.

Coachella

Nastupi za Get Together i Let It Will Be su bili slični kao i na promo turneji po londonskim clubovima. Zatim je zamolila fanove (oko 30 000), radnike tog festivala i rock fanove da prijeđu u drugi šator ako žele da čuju njenu staru pjesmu. Trebalo im je 30 minuta da dođu do mjesta nastupa. Na kraju je završila koncert sa Everybody.

Coachella

Coachella

Bilo je posjetitelja koji je nisu željeli vidjeti na festivalu. Fonzie Hernandez je nosila majicu na kojoj je pisalo "Madonna killed Coachella". "Ona ne pripada ovdje, ona je pop!"
Fanovi su s druge strane bili više nego očarani: "Mislim da je bila super i nevjerojatna, izjavila je Kymberly Whitaker, sigurno se više nikad neće pojaviti u našoj maloj Coachella dolini."

Coachella

*Na ovim linkovima možete pogledati Madonnine nastupe na Coachella festivalu, uskoro stižu linkovi za download =)

http://youtube.com/results?search=coachella&sort=video_date_uploaded

http://youtube.com/watch?v=jLP_JYtXlHY&search=madonna

http://youtube.com/watch?v=MO-_S7zWkZ0&search=madonna

01.05.2006. · Ostavi komentar (10) · Isprintaj · #