Madame unique

nedjelja, 25.10.2015.

Gumene noge, teška glava..

Dan 4.
Jedno te isto i isto pa isto...
Danas sam ranom zorom išla napraviti ogromni đir, da razbistrim glavu, da se fizički umorim...nabila sam si puls na ful, skoro sam se onesvijestila...(dobro, ne baš doslovno). Sve da zaboravim unutarnju bol, da utišam misli, da se sakrijem nemiru koji me prati...da li mi je uspjelo? Pa i ne baš. Svi kažu da se moraš fizički umoriti, kretanjem i vježbanjem smanjuješ stres...je, slažem se...ali ne pomaže uvijek ili nekome i nikad...meni kako kada. Trudim se biti što aktivnija, preusmjeravam si misli, meditiram, ma nema što nisam do sada probala....
Proći će. Uvijek prođe. I bude bolje. Dok opet ne bude...

Oznake: mentalno zdravlje

25.10.2015. u 15:12 • 2 KomentaraPrint#

petak, 23.10.2015.

Odlazak kod frizera

Za sve vas "obične ljude" koji sa time nemate problema, BLAGO VAM SE!!party
Dakle, radi se o tome da nama (anksioznim ljudima) ovaj događaj predstavlja veliki problem, zašto? Zato što si tamo nemoćan.
Npr. ja idem danas pofarbati cijeeeeelu glavu, ne samo izrast, i to iziskuje podosta vremena i prva pomisao je naravno ta, šta ako me ulovi panika, a ja s takvom glavom pofarbanom čekam da boja primi?!? Znači, nemoćna sam. Jooooj....dok pišem ovo mi se već znoje ruke...nono
Ništa, jedino što mogu je pričekati da mi ispere boju i onda joj reći neka mi samo na brzinu posuši kosu i to je to, da što prije odem. Ma dobro, nadajmo se da neće do toga ni doći... Zadnji put sam otkazala jer nisam imala snage otići, i nije prvi put da sam to napravila..tuzan
Ej, ali danas idem pa makar se srušila u nesvijest i hitna me dođe skupiti.
Ma bit će sve o.k.
(Ajme pišem kao da sam podvojena ličnostpuknucu).



Btw, jesam li napomenula da i danas hodam na gumenim nogama??

Oznake: mentalno zdravlje

23.10.2015. u 08:33 • 5 KomentaraPrint#

četvrtak, 22.10.2015.

Gumene noge

Za one koji se nisu susreli sa ovim sindromom do sada, BLAGO VAM SE!party
Naime, radi se o vrlo neugodnom osjećaju nestabilnosti u nogama, dok stojiš, dok hodaš pa čak i dok sjedim evo i pišem ovo..
Danas sam se digla i automatski ih osjetila. Ne volim to.

No, šta je tu je...zbog toga ovaj dan nije ništa manje vrijedan niti ništa manje bitan...i pronaći ću u njemu komadić veselja i mira.

Želim Vam svima ugodan dan!
Vaše,
gumene nožicewave

Oznake: mentalno zdravlje

22.10.2015. u 08:42 • 1 KomentaraPrint#

srijeda, 21.10.2015.

Sunny day

Jutros sam se probudila naspavanaaaaaaa!!!!
Malo sam prehlađena pa nisam baš hiperaktiva, ali taj osjećaj odmora, kad sam otvorila oči...neprocjenjivo...
Dižem se, oblačim, perem zube i očekujem da će me uloviti stari poznati prijatelj "nemir" i ništa.. Nije da mi fali, nije da ga željno očekujem, ali je obično tu, navikla sam se da je tako....i nema ga... razmišljam si, da li da se opustim sada ili "on" čeka da se previše opustim pa da me napadne??
I sve si nešto tako mislim kad čujem iz sobe izlazi moja djevojčica, pospana sva i pita da li kasnimo u školu....i u tom trenutku sve nestaje....sva zabrinutost, sumnja, strah....ona uvijek izvuče najbolje iz mene, ona JE najbolji dio mene....ona je razlog zašto se toliko trudim, zašto mi je još uvijek stalo, zašto se borim i zašto sam danas tu gdje jesam....
Moje sunce, moje zlato, moja sreća.....

It's a beautiful day!

21.10.2015. u 08:29 • 6 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 19.10.2015.

Good evening anxiety

Kako samo dođeš, nepozvana...iz čista mira, kao da nemam šta drugo raditi nego se sa tobom još boriti...
Vrijeme je takvo, danas je takav dan, ali mislila sam da ću uspjeti bez tebe danas na spavanje...nije da se dugo nismo vidjele...
Znaš šta ću ja sada?
Ušuškat sebe na kauč i stavit si svoju najdražu seriju...a ti lijepo samo čekaj i gledaj šta će se desiti...sjedi u svom kutu takva sivocrne boje, anksioznosti moja i samo me gledaj....danas mi se nećeš uvući pod kožu, nema šanse....danas sam rekla NE.

19.10.2015. u 18:36 • 0 KomentaraPrint#

Ovako danas izgledam




Za sada je to to.
Idem si skuhati kavu pa ću vidjet gdje sam.

19.10.2015. u 08:19 • 3 KomentaraPrint#

subota, 17.10.2015.

Sve je to u tvojoj glavi..

..jer ja sam mislila da je problem u nožnom palcu. Kvragu!

Legla sam sinoć umorna, neispavana, zadovoljnija, ali ne zadovoljna, ne ponosna na sebe, ne, ne, ne...zašto?
Trebala bi biti, u svakome pogledu...suočila sam se sa jednim od najvećih strahova, preživjela sam kao i uvijek, znam da će ići sve lakše i lakše....ali nešto mi fali, neka doza pozitive i val samopouzdanja, eto to meni treba...

Probudila sam se jutros napeta, neispavana, sa brzim i bolnim otkucajima srca....sve isto, a ne bi smjelo biti...pognute i umorne glave dižem se iz kreveta, budno me već čeka moje najdraže malo stvorenje, nasmijem se i krenem na wc... i jedino što mi se radi u tom trenutku jest da mi se plače...

Možda je danas takav dan, možda ću se sutra probuditi drugačija....

I mislim si...kako bi radije imala bolest nožnog palca.


17.10.2015. u 08:34 • 8 KomentaraPrint#

srijeda, 14.10.2015.

Što je zdravlje?

Prema Svjetskoj zdravstvenoj organizaciji ZDRAVLJE je: "stanje potpunog tjelesnog (fizičkog), duševnog (psihičkog) i socijalnog blagostanja, a ne samo odsustvo bolesti i iznemoglosti".

Što želim reći? To što nemam šećernu bolest ili povišen krvni tlak ili me pola ne fali (nedaj Bože), još uvijek ne znači da sam zdrava. Ja nisam zdrava. Imam mentalnu bolest/poremećaj koliko god to strašno zvučalo, ali to je činjenica... Imam kroničnu anksioznost i panični poremećaj.
Zašto je u redu da netko tko ima visok tlak uzme tabletu da mu ga smanji, a ja ne bi trebala uzimati tablete, ne bi smjela potražiti pomoć jer ipak "Šta će ljudi reći?" i ne smijem pričati o tome (jer o tome se ne priča) i ustvari najbolje bi bilo da samu sebe hospitaliziram...ali opet...ŠTA ĆE LJUDI REĆI??? Who gives a shit?

Kome god treba savjet, dat ću mu ga, kome god treba mišljenje, ispričat ću mu svoje iskustvo i tko god mi pruži ruku, ulovit ću je...nije me sram pričati o tome i da bar jednoj osobi pomognem, bit će mi dosta....ja sam bila u potpunosti sama u tome, godinama, i nije bilo zabavno...niti malo.


Lijep i zdrav ostatak dana svima!wave

14.10.2015. u 15:27 • 9 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 12.10.2015.

I did IT!


YES I did!sretan

Prvi dan je iza mene, težak, sa veeelikom dozom anksioznosti, ali BEZ panike i sličnih stvarčica.... Jeeeej!!!
Sutra će isto biti teško, i prekosutra....ali svakim danom mrvicu lakše, sigurna sam....ma i ako ne bude, šta je-tu je, kakva sam-takva sam...život je borba...netko ima nešto drugo, ja imam ovo i to je to. Idemo naprijed, samo hrabro!!

thumbupthumbupthumbup

Oznake: mentalno zdravlje

12.10.2015. u 16:16 • 9 KomentaraPrint#

nedjelja, 11.10.2015.

Popis pozitivnih misli

1. Smijem biti anksiozna i suočit ću se sa tom situacijom.

2. Mogu podnijeti te simptome i osjećaje.

3. Sa mnom će biti sve u redu. Moji osjećaji nisu uvijek razumni. Lijepo ću se opustiti, umiriti i sve će biti u redu. Prepustit ću se i pričekati da se anksioznost smanji.

4. To je prilika da se naučim kako prevladati svoje strahove.

5. Jednostavno ću pustiti da moje tijelo prođe kroz to. I to će proći.

6. Pa šta ako osjećam malo tjeskobe u ovom trenutku, PA ŠTA? Nije prvi put. Duboko ću udahnuti i idem naprijed. To će mi pomoć da svaki put ide sve bolje i bolje.

7. Smijem si uzeti onoliko vremena koliko mi treba da se prepustim i opustim.

8. Nije potrebno da se forsiram. Napredovat ću isto i sa malim koracima.

9. To sam već bezbroj puta preživjela, i ovaj put ću.

10. Anksioznost nije opasna , iako je neugodna.

11. Tjeskoba nije opasna, samo je neugodna. Ja sam u redu. Lijepo ću sada nastaviti sa ovim što radim.

12. Uspjelo mi je više puta zaustaviti negativne misli, i sada će mi. Postajem sve bolja i bolja u tome i zbog toga sam vesela.

13. Tjeskoba je stari obrazac ponašanja na koje reagira moje tijelo. Mirno i lijepo ću promjeniti te navike. S time što raste moja sigurnost i mir, smanjit će se tjeskoba i panika.

14. Na početku je moja tjeskoba bila svemoguća i strašna, ali s vremenom više nema takvu moć nada mnom, kao što mi se nekada činilo. Cijelo vrijeme se lijepo i mirno pomičem prema naprijed.

15. To su samo misli, ne i realnost.

16. To nije opasno.

17. Ja sam jaka.

18. Pomičem se prema svojem cilju.

11.10.2015. u 09:43 • 8 KomentaraPrint#

Day before...

Lijepi pozdrav!

Jučer sam provela iznenađujuće ugodan dan...tu i tamo se pojavio dašak straha, ali ništa što nisam mogla savladati bez ikakvih poteškoća... Naime sutra idem raditi nakon velike pauze...

Idem krenuti sa MINUSIMA:

-zadnji put kada sam išla raditi nakon duuugo godina, dobila sam jaki panični napad
-prestrašila sam i samu sebe, a kamoli ne svog partnera
-trenutna životna faza je da "nisam nigdje", započela sam sa terapijom liječenja anksioznosti prije svega mjesec dana i lijek će tek krenuti sa djelovanjem
-osjećam se kao da nisam spremna, iako je stanje puno bolje nego prije dva tjedna
-voljela bi još malo biti doma, ali financijsko stanje mi to ne dopušta
-strah me je da ne dobijem na poslu panični; da me drugi ne vide i strah me je okoline i njihovih mišljenja

Probat ću izvući nešto PLUSEVA:

-istina je da sam zadnji put imala jaki panični napad, ali to se nije desilo na poslu, nego doma; na poslu sam prvih mjesec dana bila ekstremno anksiozna, ali uspjela sam se izvući iz toga
-zadnji put kada sam radila nisam bila na terapiji
-istina je da sam u začaranom krugu koji se zove "strah od straha", ali sad se uspijem dosta dobro umiriti u većini slučajeva, prije tako nešto nisam mogla
-lijek još nije "ulovio" što ne znači da neće, treba proći minimalno 4 do 6 tjedana
-stanje JE puno bolje nego prije dva tjedna
-zaradit ću nešto novaca što će nam donijeti "mirnije glave" i bar privremenu sigurnost
-vrlo je mala vjerojatnost da ću na poslu dobiti panični; i ako bi ga dobila, već bi se snašla nekako jer činjenica je da moju anksioznost nitko oko mene ne primječuje

11.10.2015. u 09:02 • 4 KomentaraPrint#

subota, 10.10.2015.

Dobila sam posao!!

"Normalni ljudi" bi se tome veselili...i ne normalni isto... A ja? Dva panična u tjedan dana + neprestana anksioznost 24/7. U koju skupinu ljudi onda ja spadam??eekeek

10.10.2015. u 08:31 • 1 KomentaraPrint#

četvrtak, 08.10.2015.

Kronična anksioznost i panični poremećaj

Lijepi pozdrav! sretan

Testing, testing....bi se reklo....
Malo bih pisala ovdje o svojim tegobama, tj. svome stanju i kako je sve počelo i kako još uvijek traje.... i rastem skupa sa time, i prihvaćam se iz dana u dan da sam takva kakva jesam, da je "to" dio mene i da nisam zbog toga ništa slabija od drugih, naprotiv "I am different in that is o.k.".

Javim se uskoro... bye,byewave

Oznake: mentalno zdravlje

08.10.2015. u 11:22 • 0 KomentaraPrint#

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.



  listopad, 2015 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2015 (6)
Listopad 2015 (13)

Opis bloga

Take life one panic attack at a timesretan

A Secret

Have I gone mad?!?
I'm afraid so. You're entirely bonkers.
But I'll tell you a secret. All the best people are..

thumbupthumbupthumbup
wavecerekwavekiss