NeŠtO o NaMa....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(Ivana,Andrea I Matea)


Custom Myspace Clock




ImE...DeA,TeA,iVcHy...
ŽiViMo...SlAtInI,sUhOpOlJu,RoGoVcU...
VoLiMo...DeČkE(još uvijek,ha ha),
vOlImO pOjEdInCe,
AlKoS,
lJuBiT,
bRbLjAt,
SaMe SeBe
I sVe OsTaLo...
Ne VoLiMo...TrAčAnJe(Ha Ha),
UmIšLjEnOsT i PuNo ToGA...


AnDrEA(plavuša)...
mane...nema ...ha ha ubiti pa plavuša je!!!
vrline...pametna,zgodna(mala bomba),luda,super frendica,zakon!!!
najprijateljice...Ivana,Matea,Đurđa,Tihana,Gaby...

MaTeA(brineta)...
mane...brbljava,voli komentirat i uzvratit svima,ne jebe nikog ni 5%,jakoo puno prica ...
vrline...hm hm ima ih vise..al najvaznije,pametna,neda se zajebavat i brzo smislja price kad treba nes smuljat...
najprijateljice...Ivana,Đurđa,Andrea,Antonija ima ih jos...

IvAnA(plavuša)...
mane...nema ih...
vrline..nije umišljena al je savršena...
najprijateljice...Matea,Andrea,Đurđa, ima ih jos...


eto nes malo o nama....


Draw Customized Symbols - ImageChef.com



ImageChef.com Poetry Blender


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


ImageChef Custom Images


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more





bedzevi.com,button,badges,priponke,Kiss me!




bedzevi.com,button,badges,priponke,Djubre kao ja ne umire




bedzevi.com,button,badges,priponke,Nemam decka i zaboli me zvecka




bedzevi.com,button,badges,priponke,Dont touch!




bedzevi.com,button,badges,priponke,Dinamo




bedzevi.com,button,badges,priponke,Smile



MMesmerizing
AAltruistic
TTough
EExhausting
AAwkward

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



IIrresistible
VVirile
AAmbitious
NNaughty
AAppreciative

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



AArty
NNatural
DDramatic
RRevolutionary
EElitist
AAwkward

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com








< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (8)
Travanj 2008 (11)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komowi da / ne

by MaLLa gLuPaChA DiZaJn

Opis bloga

Ovaj blog je nas blog!!!hahaha..
ma ubiti tu cete puno toga znat tj. saznat o nama ..
pa zato uzivajte ..kiss



MusicPlaylist





 Tose Proeski on 6Lyrics.com





Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
VIROVITICA ONLINE
NK SUHOPOLJE
TULUMARKA

AKI
ANJA
TAJANA
TAJANA & IVAN
DIZAJNOVI
Manuela

nedjelja, 18.05.2008.

Evo da i ja nešto napišem užasno mi je dosadno pa ..........

PRIJATELJSTVO

Koje su karakteristike pravog prijatelja?

Pravo prijateljstvo uključuje otvorenu iskrenost.
Pravi dokaz stvarnog prijateljstva je,
odanost, pomoć, opraštanje, rame za plakanje, ohrabrenje,
davanje, suosjećanje, povjerenje, tješenje, i ljubav kroz cijelo vrijeme!
Prijateljstvo je vrijedno, jer kroz prijateljstvo možemo primati ljubav i potporu,
čak i kritiku koja će nam pomoći u izgradnji karaktera.
Ako želite imati pravog prijatelja, sjetite se nekoga tko danas treba takvu ljubav.
Dajte svu ljubav koju možete i onda pokušajte dati još malo više.
Ta osoba ne mora biti savršena, nadarena ili snažna.
Vaš novi prijatelj može biti nesavršen, bez dara i možda siromašan.
Svaka duša koja hoda ovim svijetom ima srce, osjećaje i sustav vrijednosti.


Kako naći dobrog prijatelja?

Prvo moramo pozvati dvije sestre da pođu s nama.
Prva se zove Sloboda, a druga Odgovornost.
Sloboda bira prijatelja ali Odgovornost potvrđuje da je on pravi.
Kada otvorimo svoje srce prijatelju, pokušavamo izgraditi povjerenje.
S povjerenjem, razvija se intimnost. I to moramo raditi bez ikakvih sebičnih interesa.
Svi vole biti voljeni. I prijatelji mogu biti oni koji vole.
Da biste bili sigurni da ćete naći prijatelja koji voli, malo promislite, malo molite.
Mudro odaberite.
Vi ne želite isprazno uobičajeno poznanstvo.
Vi želite pravog prijatelja, sudruga.
Zbog toga što je pravi prijatelj vjerniji od brata…
Dobar i pravi prijatelj oprašta…
Prijatelji mogu pomoći pri razmišljanju sa dobrim savjetima…
Kad volimo jedni druge, tada pokazujemo ljubav prema Bogu.

Novi prijatelj!

Komunikacija je ključ za pronalaženje novog prijatelja.
Bez prave komunikacije ništa se neće dogoditi.
Slijedeće što je potrebno je nešto zajedničko, možda isti hobi.
Ne zaboravimo ohrabrenje, prihvaćnje i ljubav.
Dobar prijatelj neće tračati nego će sve zadržati u povjerenju.
Dobar prijatelj će se radovati i plakati sa vama.
Dobar prijatelj neće vas povrijediti.
Dobar prijatelj će vam uvijek pomoći, graditi sa vama, dijeliti stvari sa vama,
vjerovat će u vas, razumjeti vas i vjerovati vam.
Dobar prijatelj oprašta. Onaj koji oprašta je onaj koji voli.
Idite i steknite nove prijatelje, uživajte u životu.
Ako želite... koristite ovu mudrost, bit će vam dobra hrana za dušu!



Ivchy ......pozz svima Matei,Đurđi,Andrei itd ......



| Klikni ako si idiot (38) | Klikni ako si još veci idiot | xD |

petak, 16.05.2008.

MALO O MENI.....













ANDREA
KOJE IME JE UPISANO U VAŠIM RODNIM LISTOVIMA?
Andrea
NADIMAK?
Dea
KOLIKO ĆE OVE GODINE BITI SVJEĆICA NA VAŠOJ ROĐENDANSKOJ TORTI?
Bilo je 17.....
KOJEG VAM JE DATUMA ROĐENDAN?
27.04.
KOJA VAM JE NAJDRAŽA ŽIVOTNJA?
Pas.....
KOJE SU VAM BOJE OČI?
A neke čudne....plavo-zelene....
KOJE VAM JE BOJE KOSA?
Plava.......
IMATE LI NEGDJE NA TJELU PIERCING?
Za sad ne........
IMATE LI NEGDJE NA TIJELU TETOVAŽU?
Ma ne.....
KOJE SU VAM BOJE ČARAPE?
A šarene.......IMATE LI SRETAN BROJ?
Aha 7....
GDJE BI VOLILI PUTOVAT?
Joj..htjela bi cijeli svijet obić....
OMILJENI FILM?
Ma ima ih puno....
OMILJENO MJESTO ZA ODMOR?
Sve zavisi s kim si na tom mjestu.....
OMILJENO JELO?
Pizza......
DALI NEKI DAN U TJEDNU POSEBNO VOLITE?
Uf..ne volim ponedjeljak..sve kreće ispočetka.....
ŠTO U ZADNJE VRIJEME OD PJESAMA SLUŠATE?
Pa moram priznat da sve...osim metalaca....
KOJU PASTU ZA ZUBE KORISTITE?
Aquafresh....
OMILJENI RESTORAN?
Nema neki određeni.....
OMILJENI CVIJET?
Ima ih puno...ruža..i to crvena....
KOJI FAST-FOOD NAJVIŠE VOLITE?
Neznam stvarno.......
OMILJENO PIĆE?
ledeni(breskva),od jagode,coca-cola....
KAKO STE IZGLEDALI KAD STE IMALI 10 GODINA?
pa ko i sad lijepo..ha,ha,ha.....
OD KOGA STE DOBILI ZADNJI MAIL?
a...iskreno... neznam.....
U KOJEM BI DUĆANU VOLJELI IMAT KARTICU OD 75% POPUSTA?
U New Yorku & X-nationu....ŠTA RADITE KAD VAM JE DOSADNO?
Isto što i sad...visim na kompu....
KAKO REAGIRATE NA LJUDE,SITUACIJE?
Sve zavisi...kakva je situacija.....
ŠTO JE TRENUTAČNO NAJBOLJE U VAŠEM ŽIVOTU?
ljubav..naravno..bar za sad...
TKO ĆE VAM PRVI ODGOVORITI NA ŠTAFETU?
E stvarno neznam....
KOLIKO JE SATI U OVO TRENUTKU?
18:30ČOKOLADA ILI VANILIJA?
Čokolada...naravno...pa kakvo je to pitanje...
LJETO ILI ZIMA?
Ljeto...
TOPLO ILI HLADNO? Toplo....
CRNO ILI ROZO?
Crno....
NARODNJACI ILI METAL?
Narodnjaci...pa naravno...
MOTOR ILI AUTO?
I jedno i drugo....
KOJA VAM JE BOJA NAJDRAŽA?
Plava,bijela.....ŠTO MISLITE O PETKU 13-OM?
petak ko petak...
DALI STE PRAZNOVJERNI?
Mislim da ne.....










































































| Klikni ako si idiot (0) | Klikni ako si još veci idiot | xD |

OVO JE SAMO ZA ANDREU....A I IVANU MALO....:)

KaKo PlAvUšA RiJeŠaVa kRiŽaLjKu



1. najzdravije pice (4 slova)
- PIVO
2. telefonski poziv (3 slova)
- ZVR
3. grad u Italiji (3 slova)
- TRS
4. vrsta životinje sa kucicom (3 slova)
- PAS
5. nije gladan (3 slova)
- JEO
6. vidi sliku (5 slova)
- JESAM
7. ženin brat (5 slova)
- JOSIP
8. neizljeciva bolest (4 slova)
- SMRT
9. dragi kamen (4 slova)
- MILI
10. dio pribora za jelo (3 slova)
- ZUB
11. žensko dijete (3 slova)
- ONA
12. najmanji troznamenkasti broj (3 slova) - 000
13. mjera za težinu (4 slova)
- UTEG
14. svecano odijelo (4 slova)
- CRNO
15. hladno oružje (3 slova)
- TOP
16. neizljeciva bolest (3 slova)
- KAP
17. kokošji proizvod (4 slova)
- JUHA
18. zajednica muškarca i žene (4 slova)
- STAN
19. mužjak vrane (6 slova)
- VRANAC
20. mjera za dragocjenost (5 slova)
- NOVAC
21. sestrin muž (3 slova)
- IVO
22. morski greben (2 slova)
- MG
23. inicijali pjesnika Jesenjina
- PJ
24. zlato
- ZL
25. kisik
- K
26. stanovnik Tirane (7 slova)
- TIRANIN
27. doživljaj pri spavanju (3 slova)
- SEX
28. dio kupatila (4 slova)
- VODA



OD MATEICHH....



| Klikni ako si idiot (3) | Klikni ako si još veci idiot | xD |

DA LI JE TOLIKO BITNO KAKAV JE I KOLIKI JE????????

Image Hosted by ImageShack.us


Mali, veliki, debeli, tanki, gljivasti ili zašiljeni , ima ih različitih, a svaki od njih ima svoju volju koju uglavnom provodi kad nije po volji njihovim vlasnicima.
Diže glavu na prvi spomen sisa, pice, sexa, prodiranja, vlaženja ili bilo koje riječi koju može povezati sa svojom omiljenom igrom.


VELIČINE....
Extra Small - 9 cm

Small - 12.5 cm

Medium - 16.5 cm

Large - 21.6 cm
Da li je to pitanje koje je uvijek na prvom mjestu...hahahaha?!?!


pozz od MATEEEE!!!!!!!!!



| Klikni ako si idiot (6) | Klikni ako si još veci idiot | xD |

OBAVEZNO PROČITAT!!!!

PRIGODNI RECEPT PRILIKOM MEĐUNARODNOG DANA ŽENA!


Specijalitet kuće “VLAŽNA TORTA”

Potrebno je:
• dvije noge
• vesele oči
• 2 vrečice mlijeka
• jedna tvrda banana
• 2 kom svježih jaja
• jedna posuda za tucanje

Način pripreme:
• raširiti noge
• gledati u oči
• nježno masirati dvije vrečice mlijeka
• miješati dok se posuda ne zagrije i ovlaži
• prstom probati zagrijanu posudu
• lagano ugurati bananu i pokriti svježim jajima
• peći na sobnoj temperaturi uz stalno miješanje
• torta je gotova kada banana omekša i pusti sok

Napomena:
Ukoliko banana ne omekša kada pusti sok, postupak ponoviti još jednom ili više puta.
E DA..OVAJ POST JE SAMO ZA ONE KOJI PLANIRAJU NAUČITI KUHAT..HA,HA,HA,HA...I TO JE SVE OD MENE ZA DANAS...AJ UŽIVAJTE I BRZO OČEKUJTE NOVI POST!!!!!!njaminjamimah



| Klikni ako si idiot (2) | Klikni ako si još veci idiot | xD |

srijeda, 14.05.2008.

evo ovo isto samo sto ovom nekom posvećujem...

...SUZA U OKU...


Ostala sam sama u noći koja nema zore, sa suzama u očima i srcem punim tuge. Uz osmijeh sam ti rekla " idem u novi život " iako sam znala da je to samo varka jer to je bio kraj mojoj sreći koja nije imala početak. Pitat ćeš jednog dana za moje želje koje su za tebe bile samo igra, a za mene nada za sve tuge kojima nije bilo kraja. Ne očekujem da me sada razumiješ niti netko drugi jer nikad nećeš shvatiti bol u mojem srcu, koju skriva samo lažna maska na mom licu. S tobom su nestali svi sretni dani, jer darovala sam te iskrenom ljubavlju, a primila sam lažne nade. Znaš da te nisam pitala zašto me ne voliš, šutila sam unaprijed znajući odgovor. Potajno sam maštala o našoj sreći skrivajući od tebe oči pune suza i bola. Ne nisam htijela tvoje sažaljenje i po stoti put lažne nade. Zato više nikad neću nikoga voljeti. Ne nisam toliko jaka pretrpijeti još jedan poraz. Ostala sam sama u noći koj nema zore sa iskrom skrivenoj u duši da ću ipak jednoga dana nekoga voljeti!!!



| Klikni ako si idiot (13) | Klikni ako si još veci idiot | xD |

evo jedan zanimljiv post...pročitah post kod jedne frendice i odlučih zalijepit ovdje jer mi se jako svidjeh pa evo čitajte...

PRVI SEX!!!

Još se sjećam, bilo je ljeto. Sad znam bila sam nevina, neiskusna, mlada. Mislila sam da je ljubav poljubac u čelo, ni slutila nisam da tu sudjeluje tijelo. Sve je bilo romantično, poput ove priče sve dok nismo ispili svoje zadnje piće. Tada smo otišli u šetnju noću. Jer je on mislio da ja naravno hoću. Bilo je sve u redu dok on nije počeo da me ljubi, pa u čudu zapita čemu moji zatvoreni zubi. Jer vjerujte da nisam znala da treba zinuti i jezik rinuti. "A ŠTO SAD RADI?"Vidim iz gaća nešto vadi, ruka mu nema mira, da vidite kako me samo dira. Ruka mu ispod moje veste šara, a njegov jezik stvarno zamara. Tada me uhvati i skine moje hlače, a ja se pitam "ŠTA ĆE?" Mislila sam da je neki nečovjek i da mu je otkopčan šlic, htjedoh mu reći da ga zatvori, ali on tada i sebi skine hlače te moju ruku gurne u svoje gače. Osjećam pod prstima nešto tvrdo, "KAKVO JE TO SADA ČUDO?" Držim u ruci poput medalje, a to raste sve dalje i dalje. Tad je on mene stisnuo i onu stvar u mene rinuo. Osjetim kao da nož me reže, a on kaže "PRVI PUT JE NAJTEŽE!" Počeo je gurat sve jače i jače, a meni se od bola plače. Tad on kaže "ON JE UŠO, NE BOJ SE, PAZIT ĆU DUŠO!" Ljubi mi skoro cijelo tijelo, a iz one stvari curi nešto bijelo. Tada on mene maramicom briše i kaže "GOTOVO JE. NEMA VIŠE!"
VRATILI SMO SE...
ON JE ISPIO VODKU NA EX,
A JA SAM SAZNALA ŠTO JE TO SEX!!!



zanimljivo jel da?!
beljyes



| Klikni ako si idiot (4) | Klikni ako si još veci idiot | xD |

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| Klikni ako si idiot (1) | Klikni ako si još veci idiot | xD |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.