M's view

ponedjeljak, 09.10.2006.

Today

Today I give my word, in front of the whole www...
Hopefully I'll keep it...

- 11:39 - Ak stisneš, napiši nešto (5) - Don't touch this button - #

nedjelja, 08.10.2006.

Carske pjesme

Jučer sam razgovarao sa curom o tome koje su dobre pjesme, ona inače sluša metal i to su joj sjajne pjesme zbog solaža na gitari, poštujem to, stvarno, no ipak meni su puno draže stare rock i dance pjesme. Ovu danas muziku se stvarno može slušati jako dugo, ali većinom mi je draga jer se na nju može plesati i da ne duljim skinuo sam jednu super pjesmu sada, upravo, ovoga trenutka. Starci i mali su izašli van u vrt, a ja idem razčistiti dnevni boravak, staviti spužvu na sredinu i malo plesati, nisam već dugo, a ova pjesma je super za to, ima elemente svega. Većini se ne bi svidjela vjerojatno, ali, ma, sjajna je, zbilja je.Pjesma je "Don't go" od Yazoo-a.

Izlazak je bio sjajan, išao sam se baš srediti za njega, imao sam i nove šuzice(LaKost), kupljene nedavno, neiznošene, novu majicu(black with yellow techno lines) i novu jaknu(smeđa isprana koža, da ide uz bijelu kavu šuza), malo popravio frizuru i krenuo[č:kojih pola sata, sat vremena]. Na stanici sam sreo jednog, recimo frenda, malo brbljao s njim i sišao na Mažurancu, otišao do Cvjetnoga(zato sam kasnio) i kupio ružu za svoju malu. Došetao do trga i vidio je kako tamo stoji. To je bila dovoljna nagrada za spremanje. Otišli smo na večeru, mala me častila, te zadovoljno krenuli doma. Sreo sam i Martića putem, odpratio je doma(kao svaka prava sponzoruša) i došao ja doma na vrijeme(23:55, bio sam u kazni).

Danas zato planiram raditi ništa...

- 13:35 - Ak stisneš, napiši nešto (4) - Don't touch this button - #

Mjuza

Neću sada previše pisati, bilo mi je sjajno jučer vani, baš sma se uredio...imam par novih stvari u ormaru i pored njega, kao jaknu i šuze i majicu, uglavnom obavio sam shopping za jesen, pa sam izrazito happy. Muzika je uvijek dobra, pa evo malo...

- 12:54 - Ak stisneš, napiši nešto (0) - Don't touch this button - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Što se ovdje radi

  • blog

    My view of the world around me...ili ti ga moje viđenje stvari koje se zbivaju okolo-naokolo

Imena luda nalaze se svuda

  • MMasculine
    AAltruistic
    CComical
    AAltruistic
    NNerdy

    ...ma opisuje me u potpunosti:)
    MMischievous
    IIntelligent
    SSquare
    HHonest
    KKeen
    OOld

Kad će te izgledati ovako javite se










I kad će te moći ovo napraviti