11

utorak

prosinac

2018

Prvo pa muško

Vjerujem da je već svima dosta te teme o odnosima muškaraca i žena. Razmišljajući danas, o osobnim doživljajima, dala sam sama sebi odgovor; zašto žene vole loše muškarce(pod lošima ne smatram one koji fizički i psihički maltretiraju svoje bolje polovice.) Zašto žene pale, loši muškarci? Iz razloga jer s njima znamo na čemu smo, znamo da su loši i točka. Većina muškaraca rade sebe predstavlja u boljem svijetlu da bi se svidjeli nekoj djevojci, ženi. Što je svakako uredu i žene to rade. Razlog zašto zamjeram to muškarcima je jer sve ostaje na riječima. Njihove riječi nisu vjerodostojne i onda počinje period razočaranje jer upravo je taj muškarac bio sve ono što je žena zamislila što je za nju savršen muškarac. Ne, to nisu skupa putovanja, skupi darovi, nezaboravni provodi, to je samo pažnja koju mi žene želimo i koju svakako zaslužujemo. Tu istu pažnju vraćamo vam dvostruko, a vi jednostavno ne vidite i ne razumijete zašto smo mi razočarane ili nesretne. Ne, ne nedostaje nam nikakvih materijalnih stvari,u današnje vrijeme emancipacije ni jednoj ženi nije potreban muškarac da je uzdržava jer sve smo same spremne i sposobne. Eto, danas sam shvatila da nažalost i moj muškarac koji je trenutno dio mojeg života i za kojeg sam mislila da će to zauvijek ostati, priuštio mi je dozu razočaranje, upravo jer se ne drži svojih riječi i obećanja. Ovaj tjedan trebao mi je biti najljepši u životu, a i olakšanje od svih muka, briga, razočarenja koje sam doživjela ove godine. Sad sjedim sama s mačkom u krilu, razmišljam čime sam to zaslužila, što svaki put razmišljam kad me muškarac u mom životu razočara. mah

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.