its boring if it isnt filthy

nedjelja, 19.02.2006.

HEART IN A CAGE

OK LJUDI SMIRITE SE SVE JE OK UREDU ITD....DA..NOVI SPOT OD STROUKSA JE SNIMLJEN..DA DOBRO STE ČULI...SEKSI JELDA??? ODITE NA JAHU I NAĐITE STROUKSE I POGLEDAJTE JER JE SPOT JAKO SEKSI I JAKO JAKO KULL....MUAHA...NJAMI....ĐULIJAN-SEKSI KO UVIJEK....PUSA

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
oh kako seksi....

Image Hosted by ImageShack.us
pusa

19.02.2006. u 14:26 • 1 KomentaraPrint#

buuuuuuuuuuuuuu

Ahoj....
Wacc aaaaaaaaaaaaaaapp??!!!
I tadko...prođe još jedan tjedan,još jedan vikond....još jednom sve ispočetka....
Danas počinjem učiti...bar brijem....ma počinjem zicer.....aha....
Bili u močvari u petak..i baš je bilo seksy..još da neko nije SJEDIO CJELO VRIJEME ...hm,hm,hm......nevermind.....bilo je oke al više mi se opče nejde u močvaru ni bilo gdje drugdje gdje je tako...neznam zašto.....al tako je......
A jučer sam saznala da me mnogi ljudi mrze,ne podnose,nevole....ljudi koje poznam al si nisam dobra s njima...hmmmm.....imena nisam uspjela izvuč..osim jednog..al ono...sta da ja sad radim....boli me penis....
Ja sam zla,ljudi me se boje...buuuuuu.....wat d fak?
I tako....blah,bčlah,blah.....
E da...bili smo u četvrtak na predstavi od ovih naših(lidrano) i bili su prejebeni i fakat ono dobri al nisu prošli dok su prve 2 fakat ono jadne jedne da nemože bit jadnije prošle...mislim ono? Đizs............to je sve nammješteno....te predstave i to sve to su neki paravani za neke veče narkoorganizacije koje se odvijaju iza kulisa(or samting lajk det)dok mi gledamo predstavu ...pametno...ko bi posumnjao...osim mene...of kors..
................................................................................................................................................
jučer mi je tatica došo malko pijan doma..pa se igrao s mobitelom zvao je ljude okolo i pravio da je murjak il neko iz sabora...nešto neznam...i tak nekih dobrih sat dva...a kad dođe račun...ko če bit kriv...pa kata.....
hehe..i onda ga je stara izbacila iz kreveta pa je jadan morao spavat na kauču....buahahahahah
hmmmmm....da.......đizs.........ajd čao

19.02.2006. u 10:21 • 3 KomentaraPrint#

srijeda, 15.02.2006.

ZDRAVO I SRETNO VAM VALENTINOVO..ili ne...kako glupo.valentinovo..bezveze,ljudi koji imaju nekog moraju trošit pare na poklone a oni koji nemaju nikog se bediraju...i ono....glupo s obadvije strane...
Nego,nadam se da ste se jučar svi ljepo zabavili,nacugali itd. Ja nažalost nisam jerbo sam bolesna a stara mi neda u školu a kamoli van....nadam se da ču danas moč al sumnjam...blahblahblah....
Sanjala sam da sam bila na bloodhoundgangu....napravili su posebno za mene konc na trgu jer su čuli da sam htjela ič al nisam imala pare za kartu a i bila sam sik....ak je neko bio...kak je bilko.....baš sam u kurcu kaj ih nisam vidla al jebiga čuh da dolaze u kolovozu pa ono....valjda....seksy......
.......................................
..........................................................
..................................................................
bok

15.02.2006. u 09:49 • 5 KomentaraPrint#

subota, 11.02.2006.

ti sam spavaš i prdiš!!!

Bili smo na ribnjaku i nije opče bilo dobro al opet je jerbo mi je falio ribnjak pun penis, i tak mi je drago kaj smo bili tam nakon jako dugo vremena..baš mi je falo ribnjak..aaaaa....
Bilo je pun penis ljudi,cuge...naša stara klupa+stol na brdu.....aaaaaaa.....
Došla je i belušička i tako smo se ona,maja i ja prisječale ljeta..ah,bilo je prejebeno...
Uglavnom neko se sjetio nekih stvari koje bi rado zaboravio da može al jebiga nemre se to sam tak....nego...sjetile smo se nečeg smješnog... svađe mene i belušičke..kad je ona izjevila(meni)TI SAM SPAVAŠ I PRDIŠ!!!!!!!!!!!a ironija je u tom kaj je ona najviše prdila....buahaha...smjeh...pozdraf belušički big van......
Baš sam brijala cjeli tjedan da čemo danas ič u čvaru....al nismo...al nea veze jerbo sam umorna i brijem da je bolje da nismo...hmmm...nevermajnd

Danas smo imali sam tri sata u šk,i ono...fakat ko da nejdem u školu..tak da preporučam svima koji žele završit gim s nekih četri a neda im se učit ni bit na satu al ak več morate bit na satu želite se zajebavat ..odite u gornjogradsku...škola je za kurac..svaki dan nekog profača nea,nemaju autoritet(svaka čast iznimkama)..etc,etc....

Eh,da...u utorak je valentinovo...tako da
POZIVAM SVE SOLO LJUDE DA SE PRIDRUŽE (UBIJANJU TUGE,SLAVLJENJU KAJ OČETE...)NACUGAVANJU I ISMIJAVANJU(NARAVNO SAM DA SEBI OLAKŠAMO NE ZATO ŠTO SMO ZLI VEČ ZBOG LJUBOMORE NA VAS SRETNO ZALJUBLJENE LJUDE)VEZA..IL KAK GOD VEČ...NA RIBNJAKU..IL GDJE GOD VEČ...TOG DANA..14 JEL?...DA...
Da...jesam....jadna sam........

I tako,nadam se da neočekujete neke dubokoumne teme i rasprave jer znate da nisam sposobna za takvo što,znate da sam glupa i jadna i etc...buahah...ma nisam....
I nadam se da vas i ovo zadovoljava,a ak ne jebiga,šta da ja sad napravim...nemogu niš jer sam glupa i jadna i žensko...muahaha...

SEREM,SEREM,SEREM,SEREM....previše serem...pozdravljam vas ...a valjda sve.....

11.02.2006. u 00:39 • 11 KomentaraPrint#

nedjelja, 05.02.2006.

Zdravo ljudi...
Bla,bla,bla,bla,blahhh.....
Ive got nothing to say.....nananananan....
Uglavnom...svi koji niste išli u jabuku tog divnog dana-petak- možete žaliti,plakati,lupati glavom u zid...itd..jer bilo je jebeno..jakoo dobro...e pa se sad svi vi koji niste bili kolektivno primite za jaja...buahaha
Ugl.trebalo nam je pun kurac vremena,truda i energije da pronađemo faking jabuku jer od nas 6 koji smo išli 0 ih je bilo tamprije ovog i 0 ih je znalo gdje se jabuka nalazi...hmmm...
Al nakon duge potrage našli smo ju...daaaaa(fala vuksi na uputama kis).....
I tako mi pred jabukom 22h a nea nikog,bed-šta čemo sad...a niš,otišli smo u neku šumu—cugat...nakon cuganja opet pred jabuku,u jabuku...a kad tamo...jabuka prazna-dvije tri ljudske osobe,trula atmosfera...al nije nam zasmetalo...mislim,meni nije...
Brijem da me tolka euforija nije pucala več duže vrijeme..bila sam največi fan tamo,da,da-buahaha,i baš sam bila pre hepi i nisam mogla vjerovat da se to fakat događa..jedna pjesma od strouksa za drugom-večinu večeri-savršeno,savršeno...abnormalno..
I dok su tompa,novak,katušič i maja sjedili na podu ja i dunja smo—plesale...ako se to što smo radile može tak nazvat...znam..znam da sam izgledala ko budala,jadna mala budala al boli me penis...meni je bilo dobro i tad mi je samo to bilo važno...
Ljudi moji...2-3 h neprestanog slušanja strouksa-a da to nije u mojoj sobi- doživjet...to se treba...ahhhh...jedino je bilo čudno to što smo tam bili znatno najmlađi...neka starija ekipa tam dolazi i inače il???
I onda su kreteni- neznam ko al kreten-odjednom prestali puštat stroukse i počeli s nečim...neznam čim...i popizdim...razočarenje...katastrofa....zovem tatu da dođe po mene,jer..nije fer..jebemumater ako su strouksi onda su strouksi.....bzvz.....
Nasreču,dobar čovjek imenom zrile odbacio nas do ilice,na ilici nas pokupi otac...i svi sretni i zadovoljni-neko više neko manje...dođosmo kuči...ičičamičagotovajepriča....

A jučer smo bili kod andreje(jel andreje il andree?)...bilo ono ok,toplo...a to je važno...i ima prekrasnog malog cucka...baš je cucibucimuci....

I to je to? Je! Bok...

05.02.2006. u 19:05 • 14 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>



< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

aMAJINI I KATINI OPISI SVAKODNEVNICE...
SVAKI DAN IZ DVIJE PRESPERKTIVE...KAO...
blog


EMAJLIRAJ NAS.....
m- majaos8@net.hr
k- strokes@net.hr

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Sometimes I feel so happy,
Sometimes I feel so sad.
Sometimes I feel so happy,
But mostly you just make me mad.
Baby, you just make me mad.
Linger on, your pale blue eyes.
Linger on, your pale blue eyes.

Thought of you as my mountain top,
Thought of you as my peak.
Thought of you as everything,
I've had but couldn't keep.
I've had but couldn't keep.
Linger on, your pale blue eyes.
Linger on, your pale blue eyes.

If I could make the world as pure and strange as what I see,
I'd put you in the mirror,
I put in front of me.
I put in front of me.
Linger on, your pale blue eyes.
Linger on, your pale blue eyes.

Skip a life completely.
Stuff it in a cup.
She said, Money is like us in time,
It lies, but can't stand up.
Down for you is up."
Linger on, your pale blue eyes.
Linger on, your pale blue eyes.

It was good what we did yesterday.
And I'd do it once again.
The fact that you are married,
Only proves, you're my best friend.
But it's truly, truly a sin.
Linger on, your pale blue eyes.
Linger on, your pale blue eyes.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

image hosting


image hosting


blog


blog


blog layouts


blog


blog layouts


blog Layouts

blog Layouts


blog images src="http://images.bigoo.ws/content/icon/ghotic/ghotic_22.gif">


blog Layouts


blog images


blog Layouts


blog


blog


blog images


image hosting


blog images


blog Layouts


blog


blog Layouts


blog


blog Layouts


layout for myspace


blog Layouts


blog Layouts


blog Layouts


blog


blog Layouts


blog layouts


blog


blog


blog


blog Layouts


images


blog layout


images


blog


Image Hosted by ImageShack.us
blog Layouts


blog layouts


Kako policajac muči muhu?
O: Zatvori je u teglu i liže govno.

P: Kako policajac otvara konzervu?
O: U ime zakona, OTVORI !!!!

P: Zašto na policijskom autu, na vratima piše policija ?
O: Da ne bi ulazili kroz prtljažnik.

P: Kako policajac lovi zeca ?
O: Sakrije se iza grma i zviždi kao kupus.

P: Kako se udavio policajac ?
O: Pojeo je žumance kinder-jajeta.

P: Kako policajac sere?
O: Izađi neću ti ništa.

P. Zašto se pandur nikada ne kupa ?
O: Čeka da se na bojleru upali zeleno svijetlo !
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us