its boring if it isnt filthy

subota, 14.01.2006.

NOVI POST...E MOŽE DANAS RIBNJAK LJUDI???

ZDRAVO LJUDI....
Mrzim vikende praznicima....starci su doma...i cjeli dan ti propadne zbog guzonja koji misle...neš.....ustvari nemisle....ma...vatevr
Sad je stara popizdila zato kaj spavam do 12...helou!!
Pojačala je teve,otvorila prozore....neš sere....i sam zato da ja nebi slučajno spavala malo duže...jebeno stara....baš si kul.....aha....
A jučer....neš smo pričali i sam odjednom popizdi.... PA TI IMAŠ SKORO 18 NEZNAŠ OPRAT ROBU....(stavit mašinu)....ja onak gledam i smijem se...i onda mi je pokazala al jebiga nesječam se više...nije ni tak komplicirano kak izgleda...glavno da je ona stišala svoju strast...prema mojem pranju odječe...đizs....
Jučer smo bili u močvari i bilo je oke...
Prije čvare smo sjeli u melin na pivu dve...tri....i onda oko 9pol9 otišli....pred močvarom za cugat nismo imali niš osim jednog režeka....JEDNOG REŽEKA!!
Al bolje išta nego ništa....i tako smo popivši to otišli unutra...unutra u močvaru....lol
Nastupao je neki mali slatki dečko...brijem da se zove patrik...nesječam se....
I bio je tako užasno simpatičan,jako simpatičan....uglavnom dobro je odsvirao i odpjevao....i baš je bio sladak....ima neš đulijanovo...al ono....đulijan je đulijan...a slatki simpatični etc. likje samo slatki simpatični etc.lik....
Ikad smo pričali reko je -jes the strokes are a good band!- ma zlato moje....
I onda ga je mirvano oteo....pa se dodo zapričao s njim...i jebiga onda ga više nisam ni vidla....šmrc,šmrc....a baš je bio....simpatičan... lol....
Pa su onda neznam zašto....neki hip hoperi nastupili..ono oke,cjenim trud koji se ulaže u bilo kakvu muziku,MUZIKU...al ovo je bilo sranje i nije mi se dalo slušat....pa....
Pa smo brijem eva,lahi,kiki i ja....otišle na pivu...e....pive....
I onda sam vidla maju da razgovara s tim slatkim simpatičnim likom i sva onak...daj oču ja....i da....i pričam ja s njim i tak...i onda neko dođe i on ode razgovarat s nekim drugim i tak...jbg...lol
Kaj je još bilo....hmmmm....
Aha...i onda su počele kareoke....I ko bi pjevao nego mario i dodo...i bilo je fakat oke...onak rulja je popizdila na blink182...svi skaču pogaju se...pjevaju....jebenica....
I marijo je bio zanimljiv... al jebiga nisam vidla sve...dekoncentrirao me onaj velki grudnjak koji je neko bacio na njega...ah kad bi bar ja imala tak velike sise....šmrc,šmrc....lol
E al žiri je fakat bio u kurcu osim janka koji je svima dao 10....ono fakat u kurcu...sramota i onda su najviše bodaova dali onom liku iz kak su ono rekli HRVATSKOG PANK ROK BENDA koji svira hip hop,koji če ziher imat i ovak besplatan upad....al oke ono....boli me....
Oh kako sam mogla...skoro sam zaboravila spomenut dodin striptiz...iliti skidanju u bokserice....jao jao...to nisam ni vidla...vidla sam sam diđeja...al rekli su mi...lol...
I tak smo maja i ja otišle oko pol2...i baš me zanima kaj je još bilo poslje....
E da...još neš da nezaboravim...POZDRAV BELUŠIČKI....obečala sam...eto ga...ugl cura je super i ak sam kom prije srala za nju povlačim sve...jebiga,sori...još jednom pozdrav i pusa velika....
Oke...idem ,bok....

14.01.2006. u 13:21 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

aMAJINI I KATINI OPISI SVAKODNEVNICE...
SVAKI DAN IZ DVIJE PRESPERKTIVE...KAO...
blog


EMAJLIRAJ NAS.....
m- majaos8@net.hr
k- strokes@net.hr

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Sometimes I feel so happy,
Sometimes I feel so sad.
Sometimes I feel so happy,
But mostly you just make me mad.
Baby, you just make me mad.
Linger on, your pale blue eyes.
Linger on, your pale blue eyes.

Thought of you as my mountain top,
Thought of you as my peak.
Thought of you as everything,
I've had but couldn't keep.
I've had but couldn't keep.
Linger on, your pale blue eyes.
Linger on, your pale blue eyes.

If I could make the world as pure and strange as what I see,
I'd put you in the mirror,
I put in front of me.
I put in front of me.
Linger on, your pale blue eyes.
Linger on, your pale blue eyes.

Skip a life completely.
Stuff it in a cup.
She said, Money is like us in time,
It lies, but can't stand up.
Down for you is up."
Linger on, your pale blue eyes.
Linger on, your pale blue eyes.

It was good what we did yesterday.
And I'd do it once again.
The fact that you are married,
Only proves, you're my best friend.
But it's truly, truly a sin.
Linger on, your pale blue eyes.
Linger on, your pale blue eyes.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

image hosting


image hosting


blog


blog


blog layouts


blog


blog layouts


blog Layouts

blog Layouts


blog images src="http://images.bigoo.ws/content/icon/ghotic/ghotic_22.gif">


blog Layouts


blog images


blog Layouts


blog


blog


blog images


image hosting


blog images


blog Layouts


blog


blog Layouts


blog


blog Layouts


layout for myspace


blog Layouts


blog Layouts


blog Layouts


blog


blog Layouts


blog layouts


blog


blog


blog


blog Layouts


images


blog layout


images


blog


Image Hosted by ImageShack.us
blog Layouts


blog layouts


Kako policajac muči muhu?
O: Zatvori je u teglu i liže govno.

P: Kako policajac otvara konzervu?
O: U ime zakona, OTVORI !!!!

P: Zašto na policijskom autu, na vratima piše policija ?
O: Da ne bi ulazili kroz prtljažnik.

P: Kako policajac lovi zeca ?
O: Sakrije se iza grma i zviždi kao kupus.

P: Kako se udavio policajac ?
O: Pojeo je žumance kinder-jajeta.

P: Kako policajac sere?
O: Izađi neću ti ništa.

P. Zašto se pandur nikada ne kupa ?
O: Čeka da se na bojleru upali zeleno svijetlo !
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us