its boring if it isnt filthy

srijeda, 11.01.2006.

KATA:maja nezna igrat solitare...buahaha...
MAJA:Sere!!!!!! Sad sam pobjedila...sam lječiš svoje komplexe vrjeđajuči mene....
KATA:pobjedila si zbog moje prisutnosti....a i trebala ti je moja pomoč pri pisanju tako složene riječi kao npr.komplexe.....»a jel mi treba e prije...???»
MAJA:Da,bravo riješila si misterij!!! Svaka čast!!! Ponosni smo svi na tebe.... ja moja obitelj,pas,tvoja obitelj,tvoj pas....
KATA:hvala,hvala.....
MAJA:molim,molim.... i tako kata.... kako život???? Mogla bi te pitat usmeno,pošto sjediš kraj mene i sad ispuštaš čudne zvukove pijuči moj fini neskafe...al neda mi se obračat na taj način(kužiš kaj oču reč-kak bi to eva rekla)...pa eto....blabalabla.....
KATA:ja ti neam život.... L i hvala na ovom komentaru –tak i i zgledaš-...baš si zla.....
MAJA:JA?????? Ja sam oličenje dobrote....
****NIJE NAM JASNO JEL OLIČENJE ILI OLIČJE TAKO DA SVAKOG DOBROVOLJCA MOLIMO ZA POMOČ!!!!
KATA:ill love you till the end...ah....
MAJA:Znam hvala,hvala...ovo če ipak(valjda) ljudi čitat...nemoraš baš u javnosti... J
KATA: a ko če ovo čitat molim te...a i ak neko oče taj neko če bit neko kog mi znamo i taj neko kog mi znamo zna da ja tebe jako volim... belj
MAJA:Znam,znam...al gle postoji mogučnost da Koca(dok bjesomučno traži moje tragove) slučjno pročita ovo i zapita se u moju sexualnost...kuiš????
KATA:dobro onda te nevolim...
MAJA: a nemnoj sad bit baš tak gruba....šmrc,šmrc....L
KATA:sama si tražila.....belj,belj....nego.....kaj čemo mi danas...meni se nejde nikam al znam da ak ostanem doma sam ču žderat i gledat teve...al opet ak odem van moram doma u 11 nestignem se ni nacugat ni niš...fakat ono.....
MAJA: Kad si jadna i nemreš ostat dulje...... buahahahah....trebali bi počet ič van još ranije...čim se probudimo...tak da smo do 3 nacugani...do 5-6 se strijeznimo i onda druga runda....štra da ti kažem......?????? Di čemo danas???? Ja nebi u melin,ni u pintu...u zvuku nebu mjesta...pračka????
KATA:u pračku nepuštaju maloljetne....u zvuku nedaju cugu...osim nama hi,u pintu moram ič po torbu ak je još tam al nekak mi fali melin ja bi baš u melin...al u topli dio....
MAJA: Za sve nas nema dosta mjesta ni tam... mogli bi za dobra stara vremena.....na...... RIBNJAK!!!!(ak nebu zima...)
KATA:jebeno...fakat...i danas nije baš hladno...sunce je....mogli bi...sam sumnjam da če iko htjet.....
MAJA:neznam....vidit čemo...aj druga tema...Glad u svijetu??? Ptičja gripa???
KATA:viš baš sam gladna..molim dobre ljude da doniraju neku hranu može i pare na žiroračun broj....a jebiga neznam...hmmm...264739785003443.....
MAJA: Bit ču ja dobra duša i ponudit ti hrane...Očeš vegetarijanske špagete sa sojom??? Ha? Al sam ak pomogneš radit????
KATA:neda mi se radit..al ak ih ti sama napraviš rado ču jest...al moram do doma ja nahranit onu svoju seku jer brijem da je več poludila nea me 2h a nije niš jela....jadna.....
MAJA:a niš ozvat čemo i nju?? Ha???
KATA:zovi ak očeš al ak ona dođe nama niš neče ostat za jest....ugl kaj čekaš odi radit špagete!!!!
MAJA:Zajebi...ti bar napravi tjesto ja ču saft(iliti salsu,šalšu,umak etc.) i salatu može???? Nemoj bit tak ljena jer onda niš od hrane... J
KATA:a da nam složiš onda neke sendviče??? Da ne kompliciramo sad...salata,umak tjesto...ma daj....
MAJA:neam friškog kruha... starci dolaze oko 5.... očemo palačinke???
KATA:nejedu mi se palačinke...ma naš kaj ja više nisam ni gladna....
MAJA: ja sad baš jesam... al idemo sad na pljugu pa se ti vratiš tu(i pišeš neš ljepo o meni) a ja ču stavit kuhat tjesto???
KATA:idemo na pljugu ja odem doma,ti skuhaš ručak i doneseš mi?? Ha? Može? Ma šalim se...ne idem doma a jednom drugom prilikom kad ču bit malo više za akciju čemo kuhat...može?...ajd idemo sad jer fakat se več osječam glupo tu sjedim pokraj tebe i umjesto da razgovaramo normalno dopisujemose...đizs....
MAJA: kaj očeš baš smo kull!!!¨
***************PLJUGA*****************************
KATA:uspjela sam podragat majinog cucka koji se inače jako boji ljudi...hehehe...i polizao mi je ruku...joj kako me svi vole....uf...
MAJA: ma naravno... joj... nemoj opet
KATA:a kad mi je dobra pjesma...hehehe....bas je kul
MAJA:ma da sve je kul... ne... nea veze....nemoj još i ti počet... ajmo neku ozbiljnu temu...
KATA:nisam tija dovoljno pametna ze neke –ozbiljne- teme...
MAJA:ajde možeš ti to...upregni grašak... kako ljubav??? Osim na relaciji TI-JA,TI-LAKI...?
KATA:kaj je to ljubav??????
MAJA:ljubav je smissao života,kaže mi čovjek za šankom dok cigaru mota...heheh...pa i je neki smisao života...al ima više smislova života tak da je ljubav sam dio smisla života...
KATA:meni nije smisao života....neznam...neželim se zamarat tim opče .....a kak tebi....???? buahaha...kak?
MAJA:nemožeš pitanjem odgovorit na pitanje...evo i ljubavna pjesma nam svira...to bi te trebalo bar malo potaknut na razmišljanje...nekakvo...
KATA:gle nemoj me davit sa tom ljubavi jer o tom neam kaj reč okej????
MAJA:ti si bar uvjek imala nekaj reč na tu temu??? Kaj ne???
KATA:imala...a neznam baš...kaj sam ja imala reč ja sam uvijek sam slušala....gle nemojmo o tom....
MAJA:okej...dalje...
KATA:dalje,dalje...neznam ......kaj dalje....dalje čemo sutra....držimo naše mnogobrojne posjetioce u neizvjesnosti...nek čekaju do sutra naš dijalog če se nastaviti....
MAJA:okej...doviđenja..
*********************TO BE CONTINUED************************************

11.01.2006. u 15:47 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

aMAJINI I KATINI OPISI SVAKODNEVNICE...
SVAKI DAN IZ DVIJE PRESPERKTIVE...KAO...
blog


EMAJLIRAJ NAS.....
m- majaos8@net.hr
k- strokes@net.hr

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Sometimes I feel so happy,
Sometimes I feel so sad.
Sometimes I feel so happy,
But mostly you just make me mad.
Baby, you just make me mad.
Linger on, your pale blue eyes.
Linger on, your pale blue eyes.

Thought of you as my mountain top,
Thought of you as my peak.
Thought of you as everything,
I've had but couldn't keep.
I've had but couldn't keep.
Linger on, your pale blue eyes.
Linger on, your pale blue eyes.

If I could make the world as pure and strange as what I see,
I'd put you in the mirror,
I put in front of me.
I put in front of me.
Linger on, your pale blue eyes.
Linger on, your pale blue eyes.

Skip a life completely.
Stuff it in a cup.
She said, Money is like us in time,
It lies, but can't stand up.
Down for you is up."
Linger on, your pale blue eyes.
Linger on, your pale blue eyes.

It was good what we did yesterday.
And I'd do it once again.
The fact that you are married,
Only proves, you're my best friend.
But it's truly, truly a sin.
Linger on, your pale blue eyes.
Linger on, your pale blue eyes.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

image hosting


image hosting


blog


blog


blog layouts


blog


blog layouts


blog Layouts

blog Layouts


blog images src="http://images.bigoo.ws/content/icon/ghotic/ghotic_22.gif">


blog Layouts


blog images


blog Layouts


blog


blog


blog images


image hosting


blog images


blog Layouts


blog


blog Layouts


blog


blog Layouts


layout for myspace


blog Layouts


blog Layouts


blog Layouts


blog


blog Layouts


blog layouts


blog


blog


blog


blog Layouts


images


blog layout


images


blog


Image Hosted by ImageShack.us
blog Layouts


blog layouts


Kako policajac muči muhu?
O: Zatvori je u teglu i liže govno.

P: Kako policajac otvara konzervu?
O: U ime zakona, OTVORI !!!!

P: Zašto na policijskom autu, na vratima piše policija ?
O: Da ne bi ulazili kroz prtljažnik.

P: Kako policajac lovi zeca ?
O: Sakrije se iza grma i zviždi kao kupus.

P: Kako se udavio policajac ?
O: Pojeo je žumance kinder-jajeta.

P: Kako policajac sere?
O: Izađi neću ti ništa.

P. Zašto se pandur nikada ne kupa ?
O: Čeka da se na bojleru upali zeleno svijetlo !
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us