ponedjeljak, 31.12.2007.

Novogodišnja štafeta

Moguće da je lutka? Da, ali ona s akvarijem na glavi je dobila štafetu, al ja ne bih bila ja kad je ne bih otela. Lutko, evo ti sad na:Image Hosted by ImageShack.us

Dakle, htjela ja to ili ne, sad to moram obavit.

Dakle, pita me koji mi je savršen dan:
-hihih, meni je svaki dan savršen...
Onda me pita što me ljudima prvo privuče:
-mislim da se tu nema što za reć, pa marka odjeće...uf
I sad pak me pita koliko je sati:
-ja ne znam na sat. Imam na šapi Guccijev s kazaljkama,
a ja znam samo na onog s brojkama, sorry, pogledaj na teletekstu.
Koje mi je ime zapisano na rodnom listu?
-Ja nemam rodni list, pojeo mi ga je pas neki dan.
Koji mi je nadimak:
-lutkica (dolly). to ti zapravo znači lijepa djevojčica bez mozga,
glupa. Mislim stvarno, kak je netko to tak mogo prevest...fakat ne kužim.
Kojeg mi je datuma rođendan:
-30. veljače. znam, tipično za mene...
Sad ju pak zanima koja mi je boja oči:
-imam leće dušo, bojim se da mi netko ne pogleda u dušu...
A boja kose?
-kričavo plava.
Imam li piercinag?
-Da, samo ga ti možeš vidjeti. Znaš gdje je. Nemam pojma kome se obraćam.
Imam li tetovažu?
-Ne, to previše boli...
Boja čarapa?
-Znaš ja ti ne mijenjam često čarape, tak da više ne znam koja im je boja...
Sretan broj?
300.984.837.757.60.298.767.828.750.87.229.847.750.298.467.968.342.986.566.
Bih li ja voljela putovati?
-Misliš, kroz vrijeme? Da, voljela bih se vratiti u srednji vijek...oni su
svi bili tamo glamurozni i lijepi al su smrdjeli da nije ni čudo da su
bili tako niski i da su crkavali svako malo. Ja bih im tamo došla očitat
lekciju. Kupila bih ima parfem od kamilice.
Sad me pak pita koji mi je omiljen film?
-Titanik...nikada neću preboljet Leonardovu smrt....bleeeeeeeeeeeeee....
I sad umjesto da me tješi dok ja plačem za Leom koji se utopio zbog one
riđovke,pita me i dalje, i to koje mi je naj mjesto za odmor:
-Krevet. S pesom. Da si ne bi kaj krivo mislili...
Koji mi je naj dan u tjednu?
-Onaj između petka i subote.
Koje pjesme slušam u zadnje vrijeme?
-Upravno slušam:-siguran u to da te volim, sigurna u to da si stvoren
za mene, sigurni u to da smo jedno, i da sve je drugo manje vrijedno...-
to ja sad upravo pjevam svom pesu koji se pokrio šapama po glavi. Baš ga
žalim. Još nije shvatio da sam zaljubljena u njega. Kaj će mu kuja. Kad ima
mene. =)
Koju pastu za zube koristim?
-Ne perem zube.
Omiljeno piće:
kapučino od negazirane coca cole.
Kako sam izgledala prije 10 godina?
Ovako:Image Hosted by ImageShack.us
vidi se da mi nitko nije smio ništa reć...oh, kako volim pubertet.
Od koga sam dobila zadnji mail?
-Kaj je to mail?
U kojem dućanu bih htjela dobit 75% popusta?
-Meni ne treba nikakav popust, gdje god da dođem, svugdje mi sve daju free.
Kako reagiram na ljude i situacije?
-Onako kako vidiš na onoj gore slici.
Koji od prijatelja živi najdalje?
-Komarac u međunarodnoj svemirskoj postaji 600km od Zemlje.
Koliko je sati?
A budaleeee...pa sam ti rekla da ja ne znam na sat?! Si gluh(a)?! Nemam pojma kome se obraćam, al dobro.
Čokolada ili vanilija?
-Nijedno, oboje deblja.
Ljeto ili zima?
-Ljeto, lakše se mršavi.
Crno ili bijelo?
-Sivo.
Narodnjaci ili metal?
-Što je tome zajedničko? Juha.
Peder ili lezbijka?
-Ja sam ženski peder, volim dečke.
Računalo ili TV?
-TV, volim se gledat na reklamama za Pur i Jar.
Motor ili auto?
-Auto. Auto. Auto s motorom.
Lunapark ili kino?
-Neda mi se hodat tako daleko...
Najdraža boja?
-Šargopirgasta.
Što mislim o petku 13.?
-Ne mislim o njemu, donosi nesreću.

Thanks God, nema više pitanja!!! Štafetu bi trebo netko uzet, al ja neću nikoga posebno imenovat jer bi onda u sljedećih tjedan dana svi imali štafete i ne bi bilo nitijednog pametnog posta za pričitat...sorry, nek si štafetu uzme ko god oče. E sad vam mogu reć samo jedno:
...:::SRETNA NOVA GODINA::...
Image Hosted by ImageShack.us

ugledajte se na ovog malca, ako se može on zabavit možete i vi!
samo nemojte pretjerat sa svinjetinom. ni s kolačima. al s alkoholom...slobodno!!!

- 15:12 - komentiraj (22)

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.