<body> ...srce moje nije bumerang... - Oprosti za sve,jer sve si mi bila,u ljubavi znaj NEMA PRAVILA - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
dizajn : patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O vLaSnIcI..

Image Hosted by ImageShack.us


Ovaj blog,piše djevojče koje želi
ostati anonimna;iz više razloga..
Ustalom nije bitno ni njeno ime, ni
njeno prezime bitna je Ona,bitna je
njezina osobnost..
Za sebe kaže da je jako tvrdoglava što
još vrlo često zna bit mana u ovakvom
svijetu.
Po horoskopu je škorpion, a kažu da
on spada u zavodnike..
Izuzetno je osjetljiva na simpatije i antipatije
drugih tako da se može s istom lakoćom pokazati
ljubaznom i susretljivom kao i hladnom
i bezobzirnom.
Ima izrazito razvijen estetski osjećaj i ljubav
za formu i detalje.
Ono što Ona teško podnosi je da je savjetuju
i da joj proturječe!!
Ona želi bitku voditi sama, isključivo vlastitim
snagama..
Ona pati šuteći..
Rijetko pristajue na kompromise i
uvijek teži ka isključivim pravima.
Kada se zaljubi znaja biti romantična,
a za svog anđela bi i zvijezde s neba skinula.
Ljubomorna je..
Zbog toga što se puno puta iznevjerila,
razočarala tj.opekla vrlo je tajanstvena i
teško i teško stiče nečije povjerenje.
Često zna ne razmišljati glavom,pa joj
poslije bude žao!
Snalazi se i postaje sve sretnija, ali kao
15-godišnjakinja još traži svoje mjesto
pod zvjezdama...

BlOgOvI KoJe čItAm..

La Luna :)
Klara
LuKa
Nina
Idealno LoŠa
Kate(y)
Tau5 =)
FolkCafe
Moja PUPSY
Klara-Martina










Image Hosted by ImageShack.us


Jednom kad ti suza licem poteče,
Kad ostaneš sam u noći,
Znat ćeš kako jako boli i peče
Kad čekaš onog tko neće doći.

I kad napuste te dragi ljudi
Oni koji su ti bili sve
Možda se ljubav u tebi probudi
I sjećanje na dane protekle.

Želiš nekamo krenuti a opet se vraćaš
Kao da više nemaš kud...
Tebe, koji druge ne shvaćaš
Sad je stigao Božji sud...

Slike se pojavljuju pred tvojim očima
Srce te u grudima zebe
Tako je bilo meni u tim noćima
Kad sam čekala samo tebe.

Kad jednom ostaneš sam
A srce tako tužno zaboli te
Vjeruj, ja sve to znam...
Al ne vraćaj se, ne traži me..

Ne mogu više s tobom
Vremena prošla su ta
Kunem ti se pred Bogom
Da sam te ludo voljela.

Zato, kad divni trenuci nestanu
Kad jednom izgubiš sve
A suze padat ne prestaju..
Ne zovi, ne traži me!

Ti si bio sreća života mog...
Iskreno voljela sam te
Nek' pomogne ti dragi Bog
Al utjehu ne traži od mene...

Ne traži, ne zovi me
Kad jednom ostaneš sam u noći
Kad nestanu svi divni snovi
Ja ti utjehu dati neću moći...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


TEBI BIVŠA LJUBAVI

Ja sam rob tvoje ljubavi
progone me tvoji pogledi
kao i nježni dodiri,
gdje su tvoji osmjesi?
Fale mi tvoji poljupci
pogled tvoj prodoran,
kao malo zanosan...

Pogledaj me ponovo,
zavoli me iskreno.
Ne mijenjaj ljubav moju,
jer ćeš izgubiti i svoju...

Uništit će te ponos garavi
boljet će te vjeruj mi!
Kao što je bolio prvi pad,
kao što je bolio prvi poljubac...

MALENA

Malena, noćas srušio se svjet,malena sve tako glupo bez tebe,sad kad je stvarno kraj,bože snage mi daj,samo da prođe ova noć tako prokleto sanjam čekam novi dan, prvi četvrtak bez tebe

malena oduvjek si znala tko sam ja,malena ne mogu ja bez svojih oblaka ,sad sve su iste ko ti,sve se smiju ko ti,kako su ljepe samo da zanaš, i sve me ljube ko ti,ko mi lažu ko ti sve su moje a tako sam sam

malena,kako ću bez tebe sutra, malena falit će mi s tobom jutra,
ima drugih, ima boljih ali nebo zna samo ti si moja malena!!


Sandi




PIJE MI SE

Tužna jesen nikas tužnija,drugom sada moja oka dva,prijatelj mi tužno besjedi,vratit će se ona ne brini...
neće stari ,ja to dobro znam,sjedni malo da ne budem sam. i ne pitaj zašto pijem zašto tugu ne sakrijem tugu što me noćas ubija

Pije mi se, pije mi se da zaboravim,pije mi se prijatelju (rano ljuta )da je prebolim,pije mi se,ja ću piti dok ne ostarim,bog mi dao nakon svega da je izgubim nije znao dal ću moći to da preživim...

tužno mi je nikad tužnije,drugom sada moje oči zelene prijatelj mi oprt govori mlad si bit će novih ljubavi
neće,neće ja to dobro znam, sjedni malo da ne budem sam i ne pitaj zašto pijem zašto tugu ne sakrijem, tugu što me s nogu obara.

Vuco




** Evo praznici su i treba da se odmaram, a ja se samo živciram, odbrojavam dane do škole, sa vidim najmilije moje,čudno me gledaju kad kažem da jedva čekam školu, al neznaju da te samo želim vidjeti u holu, da ti mahnem s balokona i da s tobom nije ona !


** Imam tvoju sliku,gledam je po cijele dane, jer kad te vidim srce mi stane,na toj slici kao maneken izgledaš da bar mene tako ljepo pogledaš,a kad bi ta slika gvorila i što ja o tebi mislim,ti nikad tužan nebi bio jer bi znao da te netko volio i još uvjek te voli, makar to jako boli !!

** Niti sam te upoznala niti sam s tobom pričala, ali toliko te volim da bi za tebe i život dala, ti prolaziš pokraj mene kao pokraj stupa..a od tvoje blizine, moje srce kao ludo lupa, za utjehu zamišljam te barem kao prijatelja, al nista ni od koga,jer ti ni neznas ko sam ja..u školi me visiš kao običnu klinku, i zbog jednog pogleda braviš bezveznu viku..ne zanimaju te moji osjećaji, jer sebi si važan samo ti,a ja nemam hrabrosti ti prići i istinu ti reći..možda kad bi znao i priliku mi dao, možda bi ti i rekla da si centar moga svijeta !!!!

Image Hosted by ImageShack.us

**Dok pada kiša ja se pitam gdje si sada i misliš li na mene ?
ti neznaš da te još volim,a priznati to se bojim jer ti sigurno ne osjećaš isto i danas se s tobom smijem,a zapravo suze krijem jer više nikada nećeš biti moj..svima kažem da te ne volim više, al'u dnevniku mom drukčije piše...?

Još uvijek te volim-----------------
Sjedim sama u mraku sobe.
Osjećam prazninu
Prazninu što je ostala za tobom.
U glavi mi se isprepliću misli,
Polako me vraćaju u prošlost,
U dane kad sam bila sretna
U dane kada mi osmijeh nije
Silazio s usana.
U dane kada si bio tu.
Čudno je
Osjećam se tako sama.
Tako odvojena od svijeta.
Pred očima mi tvoj lik,
Pogled anđela.
I shvatim koliko mi fališ.
Koliko mi fale tvoji dodiri,
Tvoj glas,
Koliko mi fali da još jednom
Čujem “Volim te”
Sad znam da nije bilo iskreno,
Ali ipak fali mi.
Zašto te tako teško zaboraviti,
Odustati od svega
Kad si me tako povrijedio.
No znam,
Srce ne bira
Preslaba sam da se borim,
Da se uvjeravam da te mrzim.
Teško je protiv srca,
A ono govori da te još uvijek
Neizmjerno volim


::::::::::::::::::::::::::
MOJE PJESME
Moje su pjesme kao bez duše
u njima se neprestano kule ruše
kule ljubavi, kule života
osjećam da ni živjeti više nije divota
u svakoj pjesmi ponovno umrem
kao da uvjek istim putam idem
Al neka me stijenka stalno prati
pitam se zašto na meni vrijeme trati
nije to obična stijenka..sada znam
ona čeka,srrpljivo čeka
pjesme da joj dam.
ona se hrani ljudskom boli
ona pije suze pune soli
večeras će dobiti još jedan stih
još jedan krik,sasvim tih:
"U svoje sam pjesme ugradila sebe
očaja su pune, al nisu za tebe.
svaka je pjesma dio mene
pero uzmem čim mi suza krene
dok spavam, ti mi dušu kradeš,
samo za to hrabrosti imaš
ostavi me na miru
vrati mi snove
želim biti sama
traži suze nove..."


Image Hosted by ImageShack.us

BOL

Dušu počinje boljeti sve jače,
što se to dogodilo sa nama.
Noćas padaju hladne kiše,
noćas znam da ne plačem sama.

Otišao si tako brzo,
moji dani su sve tiši,
bez tebe ja sam suza,
sama djevojka na kiši.

Mrak će izbrisati moj lik
i sigurno će vidjeti novi,
a ja ću sanjati još samo jednom o tebi,
jer noćas će umrijeti ti snovi...


Antonio

U malon je živija mistu i bija siromaj je pravi,
A jema je dušu on čistu i mijardu sunca u glavi.
Brez šolda je doša iz svita vas tanak i upala lica,
i gleda je iz svog šufita i živija sam i ka tica.

U malen je živija mistu uz makinju, libre i biškot,
Na jednom je pisalo listu: Servantes Saavedra: Don Kihot.
Iz Čileja taki je doša ka tužni hidalgo brez mača,
I sanja je kako bi proša kroz život a da se ne mača.

U malen je živija mistu, razumija nikor ga nije,
Jer malo je taki na svitu, ča živedu da in se smije.
A bija je pisničke duše i umitnik čudnega kova,
Svi okrenu kako in puše, on živi u fibri od snova.

Antonio, Antonio, Antonio, Antonio, …


Image Hosted by ImageShack.us


rastanak


njene rijeci k'o rijeci stranca
kad traži put u kasni sat
shvatih 'ko je kad ime je rekla
oprosti nisam ti prepozn'o glas

veli mi davno sam znala
mi smo na staklu tek topli dah
nema još puno, al' i to bi dala
da te bar jednom ugledam

poznato zvono i stan
vrata otvorih sam
a tamo sjena, tek oci njene
i strah na licu umorne žene

rekla je odlazim, ovo je rastanak
moram te i ovaj put' ostavit'
al' mojom voljom to nece bit

tišina moj je prijatelj stari
a rijec drag i rijedak gost
slažem slike k'o cvijet u herbarij
mislim na nju i prolaznost

ne gledam nikad' u dlan
ponekad pobjeci znam
od sitnih stvari i od žamora
do ploce hladnog mramora

rekla je odlazim, ovo je rastanak
moram te i ovaj put' ostavit'
rekla je odlazim, ovo je rastanak
moram te zadnji put' ostavit'
al' mojom voljom to nece bit'


heroji ne plaču


što ostat će
jednom od mene
kad usnama
sudbinu dotaknem
samo tužne pjesme
neka tuđa žena
reći će
moje ime šapatom

heroji ne plaču
i kad gube pobjeđuju
heroji ne mole
zube stisnu i prebole

što ostane
jednom od čovjeka
kad istina
na vrata pokuca
miris davnog jutra
san o boljem sutra
sjećanja
samo šaka pepela

heroji ne plaču
i kad gube pobjeđuju
heroji ne mole
zube stisnu i prebole


Image Hosted by ImageShack.us


Crvena Jabuka - Tugo nesreco

ona dolazi
jednostavno osjetim
možda mi šapne
snijeg sa grana
šta mi donosi
kusur od ljubavi
il' malo sreće minulih dana
ne znam kako al' znam
ona dolazi
kad suze govore
istina razvaljuje
i svaka riječ me obori s nogu
to što si varala
to bih ti oprostio
al' što si mene
to ne mogu
tugo, tugo nesrećo
nikoga nisam tako volio

Jesen u meni

Stiglo je proljece
a mene isti stari nemir pokrece
da se sunjam nocu kradom
tvojom ulicom

I da tu cekam ja
pod tvojim prozorom u sjeni bagrema
da te gledam kako zuris
kad mi dolazis

Sve isto je k'o nekada
sve isto je ali nista isto nije

Ref.
U meni jesen je
mada kazu svi da sad je proljece
u meni tuga je
jer si ti ko zna gdje

Mirise proljece i ptice s juga
vec nam nazad dolaze
samo ti, samo ti, ti ne dolazis

Koli se iskrada iz tvoje postelje
kad slavuj zapjeva
dal' se tad sjetis nas
barem i za cas

Ovdje je ko nekada
sve isto je ali nista isto nije




...srce moje nije bumerang...
četvrtak, 07.02.2008.

Već nekoliko dana krenem pisat post,krenem pa shvatim kako nemam niti malo inspiracije i odustanem, krenem sljedeći dan i opet ista stvar i tako sljedeći pa sljedeći.. Tako je i danas, ali znam da je ovo već predugo da ne pišem reko idem istipkati pokoju rečenicu! Iskreno,uopće više neznam o čem bi pisala,kako sam dugo bila izvan blogerskog svijeta,nestala je ona vječita inspiracija da sva raspoloženja kažem ovolikom broju ljudi koje zapravo ne poznam! Odvikla sam se takvog pisanja pa mi sad nekako čudno..Al što bi ja bez vas!!!! Ah tako, ne mogu reć da sam bila baš najbolje, nekako sva sam bila deprimirana,samo razmišljala,samo šutila,sva bila u svom svijetu i nisam točno znala čemu sve to,ipak mislim da sam to mogla primjenit PMSu!! Danas je fantastično,osjećam se,ma osjećam se jednostavno sretno..i neda mi se sjedit u kući,želim van,želim zabavu,želim skakat, da sva pozitiva uđe u mene ! Baš vrijeme tako prokleto brzo prolazi,i neznam kako stić sve što planiram, nikako ga malo umirit da pohvatam sve konce..Čitam svoj blog,arhivu svojih osjećaja,prije nekih pola sata i naletim na

14.02.2007;I nestat ću tiho sama..Iza mene ostati ništa neće..I kao da živjela nisam,jer ja sam čovjek bez sreće..
Reć su samo:
Sada sam potpuna..
!! Kada dobijem neku inspiraciju,posebnu temu za post,javim vam se,jer ovo ne sliči na ništa..ma baš na ništa.. Ovo sunce tako predobro djeluje na mene..



| 10 | komentiraj | On/Off |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.