Image and video hosting by TinyPic
O autorici




Ovog puta odbijam objaviti svoje pravo ime, ali možete me zvati Evelyn. Evelyn Dobbin, punim lažnim imenom i prezimenom.
Ulazim u 23. godinu svog života i nisam najsretnija zbog toga jer imam osjećaj da to donosi i određenu odgovornost koju još nisam spremna prihvatiti. I nisam sigurna da ću ikada biti. Jako volim Balaševića (ne na onaj izlizani način na koji ga danas vole sve 15godišnjakinje) i divim se njemu i njegovom radu. Odrasla sam uz njegove pjesme i neću promijeniti mišljenje o njemu, ma kako se svijet mijenjao.
Uglavnom hodam svijetom sa širokim osmijehom i trudim se biti pozitivna kod stvari kod kojih je to imalo moguće. Sretno sam zaljubljena i uživam u toj vezi koliko god mi se to dopušta. Vjerujem da je moja potraga prestala onoga trenutka kad sam njega upoznala. Nadam se da će i ostati toliko dobro. Puno čitam i puno pišem, to mi pruža neizmjerno zadovoljstvo, a rado uživam i u prirodi. Pa to je uglavnom sve što smatram bitnim.
Image and video hosting by TinyPic
Što tvrde mudraci:
"Meni je draža opasna sloboda nego mirno i sigurno ropstvo."
J.J. Rosseau

"Tajna slobode počiva u hrabrosti."
Perikle

Što tvrdim ja:
Slobodan si onoliko koliko vjeruješ u to i sami odgovaramo za svoju slobodu. Uvijek se trebamo truditi dosegnuti još veću visinu, uvijek se vinuti dovoljno visoko da imamo čist pogled na svijet, a da ne boli ako padnemo.
Image and video hosting by TinyPic


Što tvrde mudraci:
"Voljeti nekog znači pristati da ostariš sa njim."
A. Camus

"Ljubav ima dvije pratilje: dobrotu i strpljivost."
D. Alighieri

Što tvrdim ja:
Ljubav je temelj svega. Života, za početak. Svima nam je potrebna, ma što tvrdili. Ljubav sa obje svoje pratilje.
Image and video hosting by TinyPic


Što tvrde mudraci:
"Prijateljstvo je jedna duša u dva tijela."
Aristotel

"Prijateljstvo nam pokazuje da ni u jednoj tuzi ni radosti nismo sami."
P. Brown

Što tvrdim ja:
Prijatelj je podrška, prijatelj je dio nas. Nije važno koliko prijatelja imamo, nego koliko nam oni vrijede.
Image and video hosting by TinyPic

Svemir je odlučio biti zločest.
komentari

Sjedim na krevetu u sobi. Vani je opet tmurno i pada kiša. Ovaj grad, uostalom, nije ni naučen na nešto drugo. Uvijek se iskreno iznenadi ako slučajno proviri sunce.
U pozadini svira lagana muzika, stvar je nova, ali meni zaista draga. Nisam loše volje, naprotiv (iako ovo vrijeme lagano ubija volju za životom). Gledam kojom brzinom putuju oblaci. Poprilično brzo, s obzirom na to kako teški izgledaju. Uvijek me podsjete na prolaznost. Možda života?
Jučer sam shvatila koliko je zdravlje velika stvar. Izašla sam iz ordinacije, a on je napeto sjedio u čekaoni. Budući da sam izašla s osmijehom, i on se nasmijao.
"Što je bilo?" upitao me još uvijek pomalo nervozno.
"Poslala me na neurologiju. Na EEG." na usnama mi se još držao osmijeh. Nisam bila svjesna ozbiljnosti situacije. A bila je ozbiljna. On se smrknuo.
"Rekla je da nema razloga za paniku." rekla sam to tvrdoglavo se trudeći vjerovati u isto. Čvrsto me stisnuo za ruku.
"Što je bilo?" upitao je ponovno.
"Imam dvoslike na desno oko. Na lijevo mi se muti." Onda je odahnuo. Znao je o medicini puno više od mene i informacije su mu puno brže dolazile do mozga. Meni je trebalo malo duže. Ja još uvijek nisam bila svjesna ničega. Prvo žele otkloniti sve mogućnosti, prvo žele odraditi onaj najgori dio. Ako tada bude sve u redu, poslat će me okulisti, vjerojatno mi dati naočale za čitanje...
Danas te ima, već sutra nisi tu. Još uvijek ne shvaćam što se događa, ali shvaćam koliko je zdravlje velika stvar.
Misli mi prekida majka koja mahnito ulijeće u sobu.
"Naručila sam nam bocu dobrog vina za sutra."
Nasmijala sam se. I ona napokon shvaća da nema više dijete pred sobom. Napokon shvaća da joj u kući živi nezaposlena prasica koja se silom trudi upisati dobar fakultet, bez obzira na sve. Tvrdoglava sam ja, uspjet ću. Samo nek je nama zdravlja, majko. Samo nek je nama zdravlja. Pa i ako bude trebalo nositi naočale, neka. To i nije ništa strašno. Preko toga ćemo lako ako će sve ostalo biti u redu.


P.S.
Sretan vam Uskrs, ljudi. Dobro se najedite!
I dakako, slobodno predložite temu za dalje. Čuvajte zdravlje, i do pisanja.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Lennon | Vicious