<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ovdje ću prebaciti sve svoje recenzije Lush kozmetike (a ponekad i druge prirodne kozmetike tipa Ulola i Aromatica). Želim vam svima prenjeti Lush iskustvo i Lush način života



Investing
Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Stranice koje pratim
Rock'n'Dreams - moj drugi blog

Lush


Moja mail adresa - upiti, prijedlozi, kritike, ponude.....
zirek01@gmail.com
<
CREDITS

Layout: DayBeforeMisery
Resources: 1 2 3 4 5
prerada: ldesigns

Ultra Light!!
Date: 11.12.2009.
Ok, svi znaju da m je Imperialis krema najdraža ikad - i još uvijek je cerek

Međutim probala sam i Ultra Light kremu za lice i tijelo (malo pakiranje sam kupila - 99 kn), ja ću je koristiti za lice samo.

Što radi? Dakle štiti kožu od preranog starenja - štiti od UVA i UVB zraka u svim uvjetima ( idelano i za one koji idu na skijanje).
Ja sam sad malo već ušla u godine zubo kad moram početi paziti na svoju kožu, pa kombinacija imperialisa i ultra light mi se zasad čini idealna.

+ krema miriši na svježe bademe cerek

Image and video hosting by TinyPic


11.12.2009., 07:58 ~ Komentari ( 1 ) Print


Napokon i Lush forum
Date: 06.12.2009.
Napokon i ex-Yu prostor ima svoj Lush foru, Svi Lusholjupci, registrirajte se odmah kako bismo razmjenjivali recenzije i preporuke cerek

Lush Forum - kliknite ovdje


06.12.2009., 21:49 ~ Komentari ( 0 ) Print


Njega lica s Lush proizvodima
Date: 05.12.2009.
Imam 23 godine i dugo sam tražila savršene proizvode za svoju jutarnju i večernju rutinu njege lica. Od količine loših proizvoda nije mi se niti dalo puno eksperimentirati, međutim s Lush proizvodima osjećam se - Luksuzno :)

Ujutro:

Čišćenje lica: za mene, najbolji proizvod za čišćenje lica su Ocean Salt, Baby Face i Crash Course in Skin Care.

Ocean salt stavljam jednom tjedno i to na način da četkicom za zube (novom, ne onom koji koristim za zube) umasiravam i radim piling.
Crash Course također jednom tjedno - to je maska i osjećam se tako prekrasno nakon što ju stavim, jako omakšava kožu i fino mi miriši.
Baby Face koristim svaku večer.
Imam Tea Tree Water tonik i njega stavim nakon čišćenja ili umivanja lica i prije nego se osuči dok mi je koža lica još vlažna, namažem Imperialis kremom koja je idealna za moju mješovitu kožu.

Osjećam se sviježe i lijepo, a svi mi govore kako imam čisto i meko lice.

Cijene i proizvodi koji su spomenuti:

Ocean Salt - 120 kn
Imperialis - 120 kn
Baby Face - 48 kn
Tea Tree Water 100g - 37 kn
Crash Course - 64,50 kn

Puno?

Imperialis mi traje oko 4 mjeseca - jer je zaista divna i jako je razmaziva i nije potrebno staviti puno
Ocean Salt - također, stavim jednom u tjedan dana isto ne velike količine, a kantica je prilično velika :)
Baby Face - hm...da ovaj ode malo brže, ali vrijedi svake kune
Tonik Tea Tree Water - mislim da 37 kn nije puno novaca za osvježavajući tonik za lice koji također traje dugo

cerek

sva pitanja prijedloge i želje - molim ostavite komentar :moli:


05.12.2009., 21:31 ~ Komentari ( 3 ) Print


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.