Lunny

23.05.2006., utorak

Caooos! :) eh, danas mi je tako EXTRA DAN! :D danas sam:
se ustala u 10:45 i onda mi je buje dosla,
''ucila'' engleski i milion puta odslusala od rihanne-koju ja mrzim btw. PJESMU unfaithful, al ona ima dobrih pjesama.. yup
onda sam isla u skolu, i luftala sa prvog casa, ustvari FANTASTIC FOUR koji ste vidjeli. :)

eh, dalje, i ustvari mi nismo LUFTALE ili POBJEGLE.. jer gdje ces bas POBJECI sa demokratije , na kojoj smo danas sve 4 petice dobile jer smo prosli cas radile kontrolni ;) hehe, i bile smo... eee da vam je znati ;) hehheeh
evo.. i danas sam dobila 5 iz matemmaatikeee, 4 iz fizike, 5 iz DEMOKRATIJE i EXTRA sam uradila kontrolni od 4 stranice iz engleskog! :D i na kraju dana sam izasla sa Semom kojeg vidite dole na slici



ON NAM JE KAO NEKI 5 CLAN OD FANTASTIC FOUR HEHE, ZOVEMO GA JAMES BOND :))) na biciklo oboje izasli i spicili do mebrure na socijalno! :D hehehehee, i eto vratili se, ja sam umorna ali PRESRETNA :D ocjene su mi fine ;) hehe
eh i imam jos 2 slike da stavim :D
evo jedna ''plava'' slika mene :D



i evo sada, da vam malo ispricam a ALDINU! On je jedna DUUUUUUSHAAAA najveca. Ima 15 godina, al je u bolnici zbog specificnih razloga. Ide u turisticku. Nema curu :P hehe, i ima najmekaniji potiljak na svijetu :D ja i buje ga volimo ''dirati'' hehe :D, salim se. Eto.. evo vam slikica njega i samo jos da kazem da ga jako jako puno volim,i da jos nekoliko ljudi treba znati to, ali im ne pokazujem previse :(.. al ok.. s vremenom... :) mislila sam na: ... .... .... itd.. to su bila imena :S hehe, haj evo slikica,i pozelite nam svima srecu sutra, jer pita his a imamo i pismenu iz matematike! :S hehhehe, caos!


16.05.2006., utorak

CAZIM

15.5.2006. preminuo je nas prijatelj Ćazim Bektaš. Imao je rak. Ne mogu ni da pisem kako trreba... ja i buje smo plakale, i previse. Ne smijem vise da placem, jer kazu da suze pune grob onom ko je umro, pa da se ne bi ugusio.



Zato danas se oprastamo od nase dushe, Camila. :) moj dragi camil. Znala sam ga kratko.. ali puno zavoljela. A buje je ovo teze palo.. ona ga zna duze... al opet.. svima je zao... Sada vise nema muka.

maybe we will meet again, in a place where there's no time or space...

voljela sam te cazime, jos uvijek volim..i nikad te necemo zaboraviti.
Lunny & Buje

11.05.2006., četvrtak



Nekako sam tuzna.. sva sam nikakva. ne mogu ni da se nasmijem. Slusam pjesmu ''Prevari me''. 3 osobe nisam vidjela vec podugo vremena vremena. A posebno sam Dunju pozelila. Kenana nisam vise skoro mjesec dana vidjela (jos 4 dana pa ce biti mjesec dana) a Fedzu 6 dana. I feel.. grozno. Sutra imamo pismenu iz fizike. Nemam pojma ni o cemu iz fizike. Tako mi je krivo sto sam u to vrijeme bila u berlinu kad su oni ucili TACNO sto ce biti u pismenoj, a treba mi 5!. :((((
Heh, upravo sam se sjetila onoga: ''ne diraj me dok sam u depri''.. joj
raja mi se promjenila.. neki... ovo je stvarno zaista-sto bi rekao nastavnik CVRK. Zadnjih mjesec dana i svi su se promjenili. Krivo mi je sto ljudi kojima kazes neke tajne nece onda tebi da kazu neku svoju a kazu da te PPPPRAAAVOOO vole i vjeruju ti. Mislim... joj, fuj. Danas je bas glup dan bio.. osim sto sam u 17:21 (morali smo to zabiljeziti) hehe, Kerim Poljak rekao da sam ja uvijek lijepa. hehe, to je bio dan komplimenata. :) bjezim.. moram uciti.. eto samo da vas pozdravim sve i da ostavim jednu slikicu mene i moje lejlice. hehe

KLIKNI OVDJE..

pozelite nam svima srecu sutra, JER PLUS PITA HEMIJU!!!!!!

cao...
PuSSa za:
1. Dunju Image Hosted by ImageShack.us
2. Buje
3. Fedzu
4. Diddy
5. Friku
6. Danju
7. jednu osobu.. koju ne zelim da spominjem... a izgleda da me je izdala/izdao.. ne smijete znati ni rod.. caossss

04.05.2006., četvrtak

Hey. ovo ce da bude jedan malko duzi post..
Kao sto vec znamo, mi, raja iz 8 razreda, sad zavrsavamo.
Svaki put kad mislim o tome, pomislim na ljude bez kojih cu tesko nastaviti..
Imam 2 vrste...
1. ljudi bez kojih ce mi biti jaaaako tesko da nastavim u srednjoj
2. ljudi kojih mi je jako zao sto cemo se rastati jer sam nekako..
navikla da ih imam u zivotu, prvo.. 2. grupa: Kerim Poljak, Tarik Bahto,
Kraljic Kerim, Kenin Setkic, Deni, Emir Kadric, Djana Edin, Adi Palamar,
Harun Cero, Neduka, Lejla Ljuca.
a sad 1. grupa:
: Dzaner Osman, Ismar
Redzepagic, Hrustic Nedim, rekla bi Mak Kulo ali njega cu vidjati jer on
zivi 2 metra od mene hehe, mmm.. ko jos? Neznam vise..
: MEBRURA SMAJLOVIC,
Naida Hasimovic, Lejla Hodovic, Romana Rakic, Elma Krzic, Ema Dervovic,
Irma Pecikoza, Naida Sivsic (Sivsa).. itd.

Dushe moje..svi oni... neznam sta ce mi biti na maturi... mislim da cu se
toliko rasplakati... uh... ja sam inace takva.. kad mi je ono pravo zao.. sto
ce nam to svima biti.. nekako.. posljednji party... jao. Uglavnom.. da vam
kazem. Danas cu vam predstaviti FANTASTIC FOUR!

Cine ga:



a znak nam je <3 :) to je kao srce ali naopacke..
:) eh.. to smo mi.. :) Diddy je zrak, Leky je zemlja, Buje je vatra a Lunny
-ja sam voda. ;) eh.. sad.. malo o Dzaneru! :D


Dzaner je jedan od mojih najjarana.. i bit
ce mi najteze se od njega od svih djecaka rastati ali.. zato sto.. ma nemo-
gu o tome.. hehe, uglavnom. Jako mi je drag, ono.. maltene kao neki rodjak
:D hehe jer sam sa njim dozivjela jako puno stvari... I tuznih i dobrih.. Al ne
kajem se nizbog ceg. Nema curu a igra kosarke PREDOBRO! :D hehe, da se
moze prebacit video sa mog moba pokazala bi vam kako zakucava... :D ima
14 godina i sve sto imam jos reci za njega je da ga puno volim.. i da ako se
desi ono sto se treba desiti pola mature cu se sa njim pozdravljat. hehe, evo
njegove slikice. :) jel de da je cadak? :D a btw. on je Bujetin braco, a ona je
njegova Seka :D

KLIKNI OVDJE DA VIDIS DZANEROVU SLIKICU :) <<<
I OVDJE KLIKNITE ;) <<<< evo jos jedna iz Visokog :D

<< Arhiva >>

Design by;Freaky