I KADA ME NE BUDE.....

26 ožujak 2017



I kada me ne bude
vjeruj mi
Svijet je san
što laže nam kako
preživjeti kroz meso što jede meso
Svijet je ona sloboda
što smo je čitali
mladi i prepunjeni ohološću
koja LAŽE DA JE jedino VAŽNO gmizati
kroz zakone što provode zakone
I kad me ne bude
vjeruj mi
Svijet je sjećanje
koje se pokušava prisjetiti obećanja
zaboravljenih ljudi
mrtvih kaputa, mrtvih cipela
i kad se posljednja ptica utiša
i posljednja struna zazveči doletom vrapca
na žicu kosturnog gitariste
kada me ne bude
vjeruj mi
SVIJET JE tu negdje
iz prikrajka
promatrati ću tvoje zamišljeno tijelo
tijelo toliko golo da ga misli pohotnika
neće uspjeti skinuti
cigani će reći da je sa šest žica
nemoguće opjevati brezu
ali sablasti
one spram tebe bit će poput običnih plakata ,trivijalni kao reklame
blago besmrtnicima što su umislili
da su smrtni
jer kako izgleda
i kada me ne bude
u mladIću što se ubija od vina
zbog neke bezvezne šmrkavice
u starcu što duhom
zatvara
izdaju paučine prolaznosti
jer jebe mi se za sva ta pravila
i za to kako se mora jednom umrijeti
i kako utihne
čak i duboka privrženost
pijanstvu tabora
neizrecivo u tih šest žica
mističan pjev
kostur slavuja što propjeva
usprskos mravima
ditiramb jednom dobu
jer kada me ne bude
vjeruj mi
ja ne priznajem padove
one vrste;pobijedili su mlađi
exterijer navijači
jer život je previše život
da bi me porazio grobar
sa istetoviranim amblemom
kluba na podlaktici
i kada me ne bude
vjeruj mi
jos se držim
poput onog priljepka na stjenju
na hridi fantastičnog
i još me
Hvala Bogu i nebu
a nebu na nebesima
još me ima
Jer sam zrnce
prašine poslije kočije
u kojoj sjede uobičajeni
u kojoj sjede bolno isponavljani
I kadame ne bude
kao one oči pasa koje kad vidiš
pomisliš da razumiju sve
da plaču Veliku tajnu
tužne kao šutljivi rastanak
tajnih ljubavnika
vjeruj mi
i kada me ne bude
bit ću

Oznake: MANHA DE CARNAVAL, PACO DE LUCIA

<< Arhiva >>