Ludi-Ludi

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

...o meni...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...Ime... Nikola Gašpar

...Nadimci... Niko, Nike, Gašo... itd

...Rođen... 04.12.1990. u Dubrovniku

...Grad u kojem živim... Ploče

...Škola... 3.e (elektrotehnika)

...Hobi... break dance

...Ljubav... sretan cerek (Ana kiss)
__________________

Kontakt

E-mail:
niko-tnt@net.hr

Hotmail (msn):
notorious_nike@hotmail.com

Skype:
nikola.gaspar

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

...Linkovi...



..:: PIK ::..
(B.F.F.)

..:: Insy & Monny ::..
(ljubavi moje)

..:: M & M ::..
(frijatelji)

..:: Mp3 ::..
(grr krc krc)

..:: Dully ::..
(prijateljica)

..:: Sole ::..
(prijateljica)

..:: BlackOut Crew ::..
(plesna skupina)

..:: Omega ::..
(B.O.N.E. member)

..:: DreamGirls ::..
(hip-hoperice)

..:: Raikkonenica ::..
(sreca moja)

..:: Rizla ::..
(prijateljica)

..:: Bony ::..
(fwbnaughty)

..:: Takimm ::..
(kyka & girlz)

..:: 3sestrice ::..
(prijateljice)

..:: Dvije Vrazice ::..
(prijateljice)

..:: Starsica ::..
(zvijezdica)

..:: Nike & Star ::..
(uspomena)

________________


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

...sLike...

Moje slike

Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket




Moja sreca

Ana1

Photobucket

Ana2


Moji prijatelji


Brat Srećko

Photobucket


B-Cool_TNT

B-Cool


DMC_TNT

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Shadow_TNT

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Rizla

Photobucket


Mp3

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Korekt

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Insy

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Mony

Monny


Seka Vrazica

Photobucket


Sole

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Kyka

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Starsica

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Bony

bony





...PiK 4ever...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

... Just Do It ...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


...stihovi...

Ti mi citas misli
(za prijateljicu zivota - koja je uvijek tu - Insy)
kiss


Sve ove moje pjesme
tvoje ime nose
i samo ti mi citas misli.

Izgubljem bez tebe
u ovom grubom svijetu,
budi tu i znaj mi misli.

Ti me vidis,
Ti me cujes,
Ti razumijes,
kad zivot trazi da se dam.

Krenut cemo skupa
nekim nasim putem,
tvoje mjesto je uz mene.
I nestat cemo tiho
iz vidokruga ljudi,
k'o da nikad nismo bili.

Ti me vidis,
Ti me cujes,
Ti razumijes,
ti me hrabris.
I dok znam da si tu,
dok te gledam radosnu,
mogu dalje,
mogu sve,
sto zivot trazi od mene.



______________

Za dobre i lose dane
(za curu koja donosi osmijeh na moje lice - Mony)
smijeh


Kada sve ko za inat krene, po zlu
Dignem glavu visoko, najvise,
ko da su najljepse
pjesma za mene pjevane

Ne dam se, stisnem zube,
'ko da je sva snaga svijeta
u mojim rukama,
od srca smijem se
kad je najteze

Jer ja se borit ne bojim,
jos mogu svjetove lomiti
I sve dok postojim,
jos mogu ponovo krenuti

Tu u meni jos ima snage za sve
Dobre i lose dane,
jer dok ima jos imalo nade
Ja cu vjerovati,
da sreca postoji

Bila sam sasvim sama
bez ikoga svog
Na mojoj strani
tek posteno srce i Bog
Jedini prijatelj, u zivotu mom

Sada znam
da je dovoljno bilo i to
Sve sto je i vrijedilo
tu je i ostalo


____________________



(Za moju srecu Anu...cerek)


* * * * *

Vidjela sam odsjaj u travi
mislila sam da će nestati
al kako sam mogla znati
da ćeš se ušuLjati
u moj život tiho polako
kao da te nebo poslalo
kao da si čitao misli kada si mi rekao
"Čitav život čekamo ljubav, ona dođe kad se najmanje nadamo"

U meni je svijet probudi me
u meni je ključ pronađi me
želim voljeti dotakni me
ako zaplačem poljubi me
kiss

Moje srce dugo je bilo
u samoći tužno slomljeno
ne znam kako vjerovati sada
da mi se dogodilo
da tvoja ljubav kuca na vrata
samo čeka da ih otvorim
a ti opet čitaš mi misli pa mi nježno govoriš
"Čitav život čekamo ljubav, ona dođe kad se najmanje nadamo"


Svaka riječ je sada suvišna
tvoja ljubav moje srce osvaja

cerekcerekcerek

kiss

* * * * * * *


I za kraj...

B-Boy Nike


bboy4

bboy8

bboy7

bboy2

Photobucket

bboy1

bboy6

bboy3

bboy9

bboy10

...i to bi bilo to...

thumbup

...
...
...

Pozz svima...mah

...napisano 25.02.2008. u 16:06...

...Refresh
...

Evo mene opet... mah

Naime... zadnjih tjedan dana sam proveo u svome toplom domu... (sa par neocekivanih izlaza).
Prosli utorak sam iz skole otisao sa povisenom temperaturom zbog koje sam sljedece jutro isao u doktorice...Dobio sam antibiotik zbog upale grla. Uzeo sam samo jednu tabletu od 1g oko podneva... a uvecer mi je cijelo tijelo bilo prekriveno crvenim osipom i grebao sam se i tresao koliko me je svrbilo... blablaburninmadheadbangpuknucu
Da... alergican na antibiotik... (necu reci koji da me nebi netko ubio! rofl )
Uglavnom...u 2h nocu sam isao na hitnu na inekcije... 2 u guzu cry...
tako i sljedecu noc u 2h... i sljedecu vecer u 23h... i sljedece jutro u 5-6h...
Moram se pohvalit da sam u nesvijest pao samo prvu vecer. rofl
(inace imam neku vrstu straha ili cega li...iza uboda kad sve zavrsi ja se onesvijestim....bah...smijeh )

Sada mogu rec da mi je alergija potpuno nestala... dijeta mi je pomogla i organizam je ociscen...heh
Grlo prolazi...jos kasljem i smrcem...al i to ce se procistit...
Sutra idem u skolu...a na trening necu ni danas ni sutra... tek u srijedu...

E i jutros sam uhvatio malo vremena i slozio boxeve na blogu... ima novih slika...linkovi su osvjezeni...uglavnom skuzit cete sami....

Sada se idem šišati.... nadam se da ce bit u redu frizura...hehe

PozZz svima...wave

Poseban pozdrav mojim najboljim prijateljicama Monny i Insy koje su me u nedjelju dosle posjetiti.... bile su u mene oko sat vremena...malo smo se slikali...pricali...i Monny je prelistala sve slike koje imam ma kompu (svasta nasla...joj...rofl ) Insy mi je htjela uzet pokoji komad robe al joj nisam dao... belj
Uglavnom hvala cure sto ste svratile...oraspolozile ste me...
kissza Monny i kiss za Insy


Pusa mojoj srecici... kiss

...napisano 17.02.2008. u 21:13...

...WoOoEeE
...

Woeeeeeeeee....

Evo novog postaaa...

Znam da je prosli bio nedavno...al eto ima novosti u mom ludom ludom zivotu...
pa da vas upoznam s nekim novostima...zubo

Prvo i najvaznije...
i ono sto me cini sretnim u zadnje vrijeme...
je to sto sam upoznao Anu... jednu super curu...
koja mi se jaaako svidila... i slazemo se u dosta toga...
i proveli smo jako lijepo valentinovo...i taaaako...
smo sad skupa i ja sam se zaljubio... (shy) cerek
i nadam se da cu je jako brzo opet vidit
i saljem joj kisskisskiss

I eto to je bilo nesto vazno u mom zivotu...thumbup

Nadalje mogu rec da sam upoznao jos jednu osobu a to je Insy-na prijateljica Ella... i nju pozdravljam wave i nadam se da ono nije jedini put da smo se vidili...hehe
I naravno vidio sam svoju Insy... i njoj jedna pusa... wave

Sta je jos bilo zanimljivo?....aha... treninzi...hehe...
u utorak je DMC bio u Plocama...najbolji trening (zasad) u ovoj 2008. godini...
bilo je ludo...nakon iscrpljujuceg treninga (na kojem sam zavrtio 5 krugova flare-a(osobni rekord)) imali smo trening drustvenog plesa... tu sam i ja iako je za maturante... i pozz plesnoj partnerici wave... a i seki vrazicku (Neny) koja je zgazila 2-3 cure oko sebe.... rofl....
naravno pozz i Monny koja je moja instruktorica plesa... (hug-hug-hug)...

Pozz i Andreju s kojim sam maloprije napravio krug oko grada u njegovom novom autu... thumbup (dobar dobar (auto ofkors))
i cestitke mom bratu koji je polozio dosta ispita u zadnje vrijeme... samo tako nastavi... nadam se da se vidimo uskoro...

Ostalima: mislim ja na vas al nemoram uvijek o vama pisat...hihi...


wavewavewave

(jos jedan kiss mojoj malojcerek)

...napisano 06.02.2008. u 09:29...

...Malo novog o meni
...

Ovi naslovi mi nikad nisu išli al eto nek ne piše samo "novi post". rofl

Ja sam proveo zanimljiva 2 tjedna od zadnjeg posta u kojem sam pisao o sebi...

Drustveno stanje je bilo super...i vise od super...thumbup...
al zdravstveno i ne bas... prvo sam se u subotu ozljedio (leđa) na treningu u Mtk i vikend proveo "ukocen". (I nije bilo nikoga da me izljeci pjeva)

Zatim sam se razbolio i sada kisem, smrcem, piski mi nos ( rofl ), imam temp i osjecam se lose... cry
Nadam se da cu brzo ozdraviti...rolleyes

I tako ja... dopisivajuci se na msn sa prijateljima, prijateljicama...igrajuci igru na kompu i naravno hraneci se i odlazeci u skolu ...provodim dane... rofl

Neznam sta da napisem jos...rolleyes

Odo pit caj...lezat u krevetu... neznam hocu li u skolu...tuzan na trening tuzan

-------------------------------

Pozdravi:

PIK-ovcima party
Black Out crewcool
Dvjema Vražicamanaughty
Trima sestricamabelj la-la
Takimm-u kiss
Mavim kamikazama fino
Bony fwbkiss
Korektsmokin
Omega smokin
Special... kiss

Ako sam nekog zaboravio... podsjetite me... rofl

mahmahmah

...napisano 04.02.2008. u 11:39...

...Istina
...

Ovo bi vjerovatno trebalo biti zaljepljeno na vašem ogledalu gdje bi to
mogli svaki dan pročitati. Možda ne vjerujete, ali ovo je istina.

1. Na svijetu je sigurno dvoje ljudi koji bi umrli radi tebe.
2. Najmanje 15 ljudi te voli na neki način.
3. Jedini razlog zašto bi te itko mrzio je zato što bi želio biti baš kao i ti.
4. Tvoj osmijeh može donijeti sreću svakome, čak i ako mu nisi drag.
5. Svaku noć NETKO misli na tebe prije nego otiđe spavat.
6. Nekome značiš sve na svijetu.
7. Ti si poseban i jedinstven.
8. Netko za koga ne znaš ni da postoji, voli te.
9. Kad napraviš i najveću pogresku, nešto dobro izađe iz toga.
10. Kad misliš da ti je cijeli svijet okrenuo leđa, pogledaj ponovo.
11. Uvijek zapamti komplimente koje si primio. Zaboravi bezobrazne uvrede.

I ovo uvijek zapamtite ......

Kad ti život donese limune, zatraži teqilu i sol, i naravno nazovi me!

Dobri prijetelji su kao zvijezde, ne vidiš ih uvijek, ali znaš da su uvijek
tu.

'Radije bi imao jednu ružu i lijepu riječ od prijatelja dok sam živ
nego cijeli kamion ruža kad umrem!'

Eto htjeli ste post pa evo ovo dok ne napisem nesto novo iz svog ludog ludog zivota.... pozZz svima...

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0