Image and video hosting by TinyPic

linkovi

sretansretanDnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
sretansretansretansretansretansretansretansretan

  prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2009 (12)
Prosinac 2008 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Musical YeP/NoP

O nama

Mi smo Pavla i Dorotea.
Živimo u Zagrebu i
idemo u 5.a OŠ Bukovac.
Volimo životinje.
Mrzimo školu.

myspace generators

myspace generators

myspace layout

myspace layout



video hosting

video hosting

Opis bloga

ovaj blog je jadan bar za sad

srijeda, 31.12.2008.

Image and video hosting by TinyPic



| High→→(0) | School | Musical |



Webfetti.com






















| High→→(0) | School | Musical |


Get your own Chat Box! Go Large!




| High→→(1) | School | Musical |

ponedjeljak, 29.12.2008.

PAR SLIKA

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic





| High→→(3) | School | Musical |

subota, 27.12.2008.

DAL DA OBRIŠEM BLOG???????????????????????????????????
???????????



DA / NE



| High→→(8) | School | Musical |

LJUDI KAJ STE DOBILI ZA BOŽIĆ?

JA SAM DOBILA SVAŠTA LJEPOGA .
DORA JE ISTO DOBILA KAO I JA.

NAPIŠITE NAM ŠTA STE VI DOBILI!!!!!!!!!!!!!!!!!



| High→→(0) | School | Musical |

četvrtak, 25.12.2008.

SRETAN BOŽIĆ I NOVA 2009. GODINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





ŽELE VAM PAVLA I DOROTEA!!!



| High→→(0) | School | Musical |

srijeda, 24.12.2008.

ČASOPISI

MI ČITAMO BRAVO I OK.
ONI SU TAKO ZABAVNI.
UVJEK DOBIŠ POSTERE.
A, U OK I NEKI POKLON.

KOJE VI ČASOPISE ČITATE?????



| High→→(2) | School | Musical |

NAŠA SPIKA

Naša spika je za one koje vole razogovarat.
I ona je za one koji su puni životnih priča.
Ko voli pisat samo nek piše,a onaj koj nek samo ostavi komentar.
A ko na piše najbolju priču ta če se priča objavit na kraju mjeseca.
Naravno potpišite se ispod priče.



| High→→(0) | School | Musical |

TKO?ŠTO?SLUŠA

Mi slušamo strane najviše.
Cajke mrzimo.
Volimo slušat US5,Mcfly,Rihanna,Hannah Montana,Alicia Keys, itd........
KAJ VI VOLITE SLUŠAT????
NAPIŠITE U KOMENTARE!!!!!!!!






PA ČEMO PUSTIT PAR SPOTOVA I PJESAMA!!!!!!!!!!!!!!!



| High→→(1) | School | Musical |

utorak, 23.12.2008.

VICEVI I ŠALE

Uci uciteljica decu u cemu je razlika izmedu Nesrece i Stete..
Kaze ona: Nesreca vidite deco, to vam je kada recimo neko pogine, ili kada
se recimo srusi avion pun nasih funkcionera, ili nekog pregaze kola
i tako to.
A steta, steta vam je recimo kad crkne konj...ili umre krava, pomru
pilici i slicno..Jel vam jasno????
Deca: Jeestee.
E kao sto to uvek biva dode inspekcija u skolu.
Pita tako jedan od clanova inspekcije nastavnicu (onako tiho) , sta da pita
decu.
A nastavnica mu kaze da ih pita u cemu je razlika izmedu nesrece i stete, to
su skoro radili i svi znaju.
Clan inspekcije: Dobro deco , ko ce od vas da mi kaze u cemu je razlika
izmedu Nesrece i Stete??
(Perica dize ruku)
Clan inspekcije: Ajde ti mali u drugom redu (Perica!)
Perica: E pa vidite, Nesreca je recimo kada se srusi avion puna nasih
funkcionera, ali to nije steta , steta je kad umre krava.....


Dosao Perica u skolu i uciteljica pita deco sta ste jeli ?
SVI kazu cevape, pljeskavice...
a, Perica pasulj.
Tako prvi dan, drugi dan..
Dodje on kuci i kaze majci mama svi kazu pljeskavice a ja pasulj,
pa kazi i ti pljeskavice.
Opet pita uciteljica sta su jeli, opet deca:cevape, pljeskavice..
A onda pita Pericu: Sta si ti jeo ?
Perica kaze cevape,
a koliko si jeo pita radoznalo uciteljica:
Dve kutlace !!!


Mujo naruci pivo. Konobar mu donosi i stavlja na kartonski podlozak.
Nakon nekog vremena naruci Mujo jos jedno. Konobar vidi da na stolu nema podloska pa mu s pivom opet donosi novu.
Nakon nekog vremena Mujo naruci trece pivo - a na njegovom stolu opet nema podloska.
Konobar ljut donosi mu sad samu kriglu.
- A gdje je kolacic? - pita Mujo

Ulazi kauboj u salon i ugleda za kartaskim stolom psa kako igra poker.
- To jos nisam vidio!
Pametnog li psa!
- A i nije tako pametan. Kad god ima dobru kartu, mase repom – odgovori jedan od igraca.



Gle tata, naucio sam pisati.
-Odlicno sine! A sto si to napisao?
-E, to ne znam. Jos nisam naucio citati.


Zašto je plavuša pala sa prozora?
Zato što je peglala zavjese.

STO JE TO MALO, PLAVO, LETI PO ZRAKU?
KOMARAC U TRAPERICAMA...


IDU DVA MRAVA NA MOTORU KAZE JEDAN DRUGOM:
-UF, UPALA MI MUHA U OKO!!!


Doso Mujo kod doktora, i kaze mu da ga boli zub.
Doktor mu odgovori:"Uf gospodine, malo vam se osjeti luk iz usta!
Mujo;"Osjetis luk, a ne osjetis onih 20 cevapa.


ZASTO PLAVUSA SJEDI PORED KOMPIJUTERA UMOTANA U DEKU I PIJUCKA CAJ?
-BRANI SE OD VIRUSA!

Mala stonoga žali se mami:
- 'Boli me noga.'
- 'Zlato mamino, a koja te noga boli?'
- 'Ne znam mama, ja znam brojati samo do 10!'


Ivica je prvi put u operi.
- Tko je onaj što nam okreće leđa?
- Dirigent.
- A zašto štapom prijeti onoj teti?
- Ma, ne prijeti joj.
- A zašto onda ona vrišti?



Mama: 'Zašto ne jedeš ribu?'
Petra: 'Ne volim jesti ribu.'
Mama: 'Zamisli da voliš ribu pa ju lijepo pojedi!'
Petra: 'A ti zamislida sam je pojela pa odnesi tanjure!'






| High→→(1) | School | Musical |

Naša naj pjevačica

Naša naj pjevačica je Alicia.
Ona je tako zakon a ima i zakon pjesme.pjevapjevapjevapjevapjeva
Njezina naj pjesma je NO ONE!!!!!!!!!!!!!!!!!


Napišite koji su vaši naj pjevači i pjevačice!!!sretansretansretansretansretansretansretansretansretansretansretan



| High→→(0) | School | Musical |

ponedjeljak, 22.12.2008.

Ako imate neke želje o ćemu da pišem napišite to u komentare
i želja će vam se ostvariti..



| High→→(0) | School | Musical |

KNJIGE

Ja sam počela čitati 2 knjige tatina mala djevojčica-nekoj maloj curi dok je imala 7 godina ubili su joj 15-godišnju sestru,i petrica pričalica- neka cura petra govori o svojim frendovima i frendicama-

koje knjige vi čitate????



| High→→(2) | School | Musical |

NEPRAVDA

kisskisskisskissJeste li ikad imali nekog frenda ili frendicu koja vas je iznevjerila?????????????????????????????????????????????
napišite mi tu nepravdu u komentare
kisskisskisskisskisskisskisskisskiss

kiss kiss kiss kiss



| High→→(1) | School | Musical |

sretanbeljbeljbeljsretansretansretan:

svi oni koji me znaju neka mi u komentarima napišu kaj misle o meni



| High→→(0) | School | Musical |

MOJI FRENDOVI

Moja naj frendica je Megi ja i ona smo naj frendice još od vrtića.
Nas smo dvije pousestrične.
Tea mi je naj frendica isto.
njih dvije su mi naj frendice,nema boljih od njih.
Imam još puno frendica i frendova ali oni nisu bolji od njih 2.
Pišite mi o svojim frendovima!!!!!
kiss



| High→→(6) | School | Musical |

Sljedeći mjesec >>