..........grad........koje.........sramote........


danas smo nas 3(lorna,lara i roda) išle u grad i kao i uvijek nije moglo proć bez ludarija...ma nee.headbang..malo smo se kao fol prošetale pa smo se zaustavile na korzu...i tako ti mi sjednemo i dođe neki pederkasti konobar i pita šta ćemo i roda kaže običnu i kolu i on ne skuži...koja budala.a poslje pita lornu(mene) pa ja mu kažem toplu čokoladu a on me pita:s lješnjAcima,karamelom ili nekim sranjem...ja kažem karamela a onda lara kaže da će bijelu kavu...pa se on pogubi i otiđe...onda roda plati 6 kn i on joj donese ni pola čaše...blabla..ma kako smo rikavale....smijehonda je meni donjeo čokoladu,moram priznat bila je odličnaaa...a onda donjeo lari pa sam ja naravno degustirala....mmmmm.....onda su neke ženske tamo sjedile pored nas i ja sam pogledala kao nešto onako bez veze, a lara je je pogledala šta ja gledam, i onda je ta odvratna isfrustrirana kuja pitala dal su zanimljive ona i njezine "prijateljice" ili se možda poznamo a lara joj je samo uzvratila da :ne nemoj se ni nadat da si zanimljiva....aj koja babuskara,seronja,govnjarka.....ufff,,,baš nas je razdrkala...i kužiš idemo ti mi vani... i naručimo sladolede...i tipac koji prodaje se pogubi....i roda naruči sladoled od čokolade a on joj da kinder...a roda kaže "oprostite naručila sam čokoladu" a on joj kaže da ako hoče još jednu kuglicu čokolade a roda nije skužila šta je reko pa je rekla "NE"...i tako nije dobila još(a još joj je bila besplatna)....ae bok ovo je već previše. heheheheh hy

P.S:tea ako si na blogu vidimo se u subotu.....heh


23.11.2006. | 15:14 | 10 K | P | # | ^

.........aloooooooo....napokon.....zivio ŠTRAJK


....EJ LJUDI VRIJEME JE DA SE JAVIMO....PA EVO NAS.....NAPOKON ODMOR....ŠTRAJK.....IMAT CEMO VISE VREMENA ZA VAS...MISLIMO BLOG....PONOVIT CEMO ONO LUDO DRUZENJE...HEHEHEHEHEHE...A..STA DA VAM JOS PISEMO.....ae pozz ljudi....komentirajte!!!smijehmahmahsmijeh


22.11.2006. | 17:06 | 5 K | P | # | ^

........bas sam si cool.........


eto došo sam i ja kao gost kod ovih piplsa u goste...ja i lara pečemo ervina na raznju uz krumpiriće....
bas samo si c00l...i tak ubijamo dosadu do nekog njenog plesa...pitaj Boga na šta one ide..balet gaRANT...hehehehehe...vozi nas od lare deda...a i neam pojma đe idemo...al ovaj odojak je full full dobar...e da i happy obavjest svima...ugasil sam blog.....dadaddddadadadadadadadadadadpartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartyparty
sad možemo da svi partijamo...jer ionako ga nitko nije čitao pa me i nije briga...........
e da i lari je viđem dosadno pa puštam da ona piše...i da ja sam inače FiChO papak...

uglavnom....fico se jos uvijek zanima za svoju????????.......zajebavamo se i gubimo između ostalog....ja se vise ne zanimam za svog odojka.....vise od mjesec dana...a fico budala nikako da shvati šta mu ja govorim....u vezi one njegove.....pozdrav šunkici...koji je kreten taj fico....kako je mogo obrisat blog...sta nije glup?.?.?glum mrtvaca...to mogu samo luđaci (zaljubljene budale-fico)...wwwwwwwwwwwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!ewo upravo je dosla i vale....kad se udruze dva umobolnicara...hihihihihihihi..... pozzz


13.11.2006. | 14:20 | 20 K | P | # | ^

....:::::°°maaaaaaaa...dosada°°.....:::::


...i tako ,svi se ,mi polako gubimo pogotovo ja ( iako ne znate ko sam) buuuuuuuuuuuuu..............bangma tako svi se laganini dosadjujemo...nema nis novog...nemamo sta za pisati ali red je da se javimo....wiiiiiiiiii....i tako lorna se sada gubi i govori da lici na shortyja(onaj napuseni iz mrak filmasmokin).....ma budalo nije smijesno nego zalosnonamcor...upravo duva zrak...i sada mi je rekla da ja duvam merde iz nosa (lara)...a jaaaaaaaaaaaadna ...vjerovatno ona ima iskustva s timheadbang...čo moj koja bolest (od lorne naravno)...i ima tikove...hiiiiiiiiii...malo ogovaranja nastavnika...
Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


ae...pozzzzzzzzmahwave....nemojte se dosadivati kao mi.....pustajte komentare.....pusach!!!kiss


10.11.2006. | 21:40 | 12 K | P | # | ^




02.11.2006. | 16:45 | 13 K | P | # | ^

...Koji smijeh...(OBAVEZNO PROCITAJTE)


Jucer smo ti mi isle do konzica (konzum) i vidjele nekog preeeeeeeeeeejebeno slatkog tipanaughty. ...I tako smo ga mi...ludakinje(Lorna,Andrea i Lara)lud...isle pratit...i pratile smo ga oko pet minuta i smijale se ko neke glupacesmijeh. nakon pet minuta smijeha skuzile smo da je on negdje skrenuo vec prije tri godine a da mi nismo ni skuzile(a za to moras bit umobolnicar)dead i pocele smo trcat ko stampedo kravljeg ludila a Andrea je nekako, ne znamo kako, zapela za kamen i zavrsila u grmlju, a Lorna joj se smijala i nabila se u stupbang... i sve je to bilo nekako o.k. dok se nije pocela sorat u gace, a onda se andrea digla iz grmlja i izgledala je ko stablo-men namcor(drvofix)...a lara se toliko smijala da nije ni znala sta je ceka......lizaljka koju je imala u ustima zašila joj se u grlu i tamo si je strpala cijelu ruku da se ne bi ugusila i izrigala na cestieek..oni ljudi koji su to vidjeli imat će traume cijeli zivot,i izbjegavat ce: lizaljke,grmlja i stupove...(a jadni ljudii,a jos jadnije mi koje smo se tako trebale obrukat.....) headbangheadbang


01.11.2006. | 16:05 | 7 K | P | # | ^


< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Evanescence






Za sve one sretno i nesretno zaljubljene...cereknocereknocerekno



ovo je za zajebanciju




Myspace

Myspace



myspace layout

myspace layout



Preeeeeledeno







Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
KRIZA BLOG JE PRVA LIGA NOGOMETNI FANOVI
NAVALITEnut
ALEN BLOGACH JE SUPER ISPLATI SE KLIKNUTIhrvatska
MATKO OVO NE TREBA OBJEŠNJAVATI ,OVO TREBA POSJETITInut
NINA
OVO JE NOVI BLOG ALI SVE JEDNO JE PRVA LIGAthumbup

ROBI POSJETITE AKO VAM SE SVIĐA POSJETITE OPET I OPET... GUBIM SE bang
FICHOLA ILI SUXX ODLIČAN I OSIJEČAJAN BLOG KOJ SVIH POGODI U SRCE POŠTO JE FIĆO REKO DA ISPADA KO JEBENI PEŠKO ILI TI GA HOMIĆ NAPISAT ĆEMO KRATKO I JASNO - SUPER BLOGno
BARALEGENDAAARAN BLOOOGG



myspace layout

myspace layout



Nasa ANDREAAAAAAA!!!


MySpace

MySpace


Luda LARA


layout for myspace

layout for myspace



Preslatka LORNAAAAAAA!


layout for myspace

layout for myspace



NAS 4


image hosting file

image hosting file



Otkačena ROOOOOODA














Free Web Site Counter
Free Web Site Counter



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us