Prodajem svoje snove

subota, 16.07.2005.

Dan proveden na neopets/paint shop pro planetu...

Danas san se vukla po kući, jer mi se nije dalo na more. Ustvari, nije mi se dalo spuštat do broda pješke... linčuga, hehe...

Tako san cilo popodne provela u svitu pait shopa, radila razna sra... ups, mislin slike :) za komp. Jel van se sviđa moj novi logo? Jednog ću dana morat smislit nešto kompleksnije, al zasad iman dovoljno posla sa user lookupon i shopon na neopets.

Image Hosted by ImageShack.us

Neopets! Poludila san za ton igricon... uopće se više ne skidan s te stranice! Ludnica mi je! Baš ko malo dite, igran se, brinen za svog ljubimca... pogledajte stranicu, sa strane imate mog neopeta, ako kliknete na njega donosite mi novce :). A iman jaaaaaaako malo novaca...

I u stvarnon životu mi isto fali kuna. Plaću još nisan dobila, a kad je i dobijen to je bijednih dvista kuna. Bolja išta nego ništa!

Anyway, iden ća prat kosu, iden van večeras... naravno. :)

See ya,

LudaKrava

16.07.2005. u 19:06 • 12 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Više se ne bojim mraka


Samo naprijed, u noć!

Ruše se zidovi

Blog.hr

Maja

Moje drugo sunce

- želim razumjeti sve jezike svijeta
- želim znati koliko ima zvijezda
- ima li života u svemiru?
- da li smo uistinu ograničeni na ovdje i sada?
- tako smo maleni... svijet je tako veličanstven.


Notturno
Noćas se moje čelo žari,
noćas se moje vjeđe pote;
i moje misli san ozari,
umrijet ću noćas od ljepote.

Duša je strasna u dubini,
ona je zublja u dnu noći;
plačimo, plačimo u tišini,
umrimo, umrimo u samoći.

T. Ujević

Tko, Ja?

Trenutno imam:
- sva obilježja ženskog roda
- 17 godina
- smeđe oči
- motor
- i vozačku!
- kekse u krilu (izmrvila san cili kauč)
- ovisnost o mobitelu i kompjuteru
- mačka
- kriznu situaciju
- karakter (iskreno se nadam)
- hm, da...