Prodajem svoje snove

ponedjeljak, 27.06.2005.

Samo objašnjenje

Puno ljudi šta je posjetilo ovaj blog, pita me šta mi znači onaj banner u livon stupcu. Onaj koji kaže :"I'm not a prep, I'm not a punk, I'm not a goth, I'm just myself." Vjerojatno znate prevest pa vas sad neću s tin zamarat.

Dakle, taj banner san pronašla na starlightmks.com (link je isto s live strane) nakon šta san naišla na takve i slične bannere po internetu. Dio su Don't label me kampanje. U čemu je stvar? Ljudi ovih dana imaju potrebu svrstavati se u različite grupe. Na osnovu tih društveno prihvaćenih grupa oni donose prebrze zaključke i predrasude prema onima koji nisu dio grupe. Koji jednostavno ne spadaju jer su drukčiji.

Sigurno ste ih i sami sreli, to su oni koji će vas optužiti da ste pozer, umišljen, glup, isti kao i svi ostali. A oni sami su svi isti. Samo šta to ne vide. Ljudi su čudne biljke. Više nego jedanput san bila optužena da slušan Britney i ne znan, Luku Nižetića, samo zato šta se dobro oblačin. Ma daj, molin te! Neman ja ništa protiv Britney, ili Luke ili ne znan koga; ali sigurno svoju odjeću neću podrediti vrsti glazbe koju slušan. A kad se neko obuče u crno, pretpostavka je odma da je on goth, kao da mu na leđima piše. Ljudi koji imaju svoj stil, svoje mišljenje, svoj stav i svoj način gledanja svijeta; oni su originalni! Oni su drukčiji, unikatni, jedinstveni!

Eto, šta znači moj banner. A za one od vas kojima se nije dalo čitat, prilažen slikovni prikaz sa starlightmks-a.

Vaše LudeKrave





.... baš san se uozbiljila s ovin poston, tako san ponosna na sebe... :)

27.06.2005. u 16:51 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Više se ne bojim mraka


Samo naprijed, u noć!

Ruše se zidovi

Blog.hr

Maja

Moje drugo sunce

- želim razumjeti sve jezike svijeta
- želim znati koliko ima zvijezda
- ima li života u svemiru?
- da li smo uistinu ograničeni na ovdje i sada?
- tako smo maleni... svijet je tako veličanstven.


Notturno
Noćas se moje čelo žari,
noćas se moje vjeđe pote;
i moje misli san ozari,
umrijet ću noćas od ljepote.

Duša je strasna u dubini,
ona je zublja u dnu noći;
plačimo, plačimo u tišini,
umrimo, umrimo u samoći.

T. Ujević

Tko, Ja?

Trenutno imam:
- sva obilježja ženskog roda
- 17 godina
- smeđe oči
- motor
- i vozačku!
- kekse u krilu (izmrvila san cili kauč)
- ovisnost o mobitelu i kompjuteru
- mačka
- kriznu situaciju
- karakter (iskreno se nadam)
- hm, da...