Prodajem svoje snove

četvrtak, 23.06.2005.

vrime je za novi post...

Ne znan uopće zašto se trudin... Nitko ne čita moj blog... I svi imaju prijatelje koje poznaju uživo, a koji imaju blogiće. Zašto one moje frendice moraju biti tako line, i glupe za kompjutere? Pa nisan ni ja neki genije, nedajbože. Ali, nema veze. Ovaj post objavljujem za Maju, koja me se siti s vrimena na vrime, i Lucu koja nema love za internet. Valjda.

Dakle, tila san se malo osvrnit na članak koji san nedavno pročitala, tj. danas u novon ELLE-u. Istina, ELLE je dosadna i površna novina za pomodne lipotice, i one koje to žele biti; ali ima nekoliko stvari koje ja nalazin zanimljivima. A onda mora da stvarno vride čitanja, jelda? Recimo, uvik prvo pročitan kolumnu Rujane Jeger. Eto, to je žena koju bi ja tila imat za prijateljicu. I podsjeća me malo na Polu... vrlo malo. Pametna, duhovita, britka i satirična; nije opsjednuta lipoton, ima žena pametnijih stvari za radit u životu.

Image Hosted by ImageShack.us

Danas san pročitala članak Roberta Perišića "Trebaju li lijepe žene biti zabavne?" i osvrt Rujane "Tko želi duhovite žene?". Uglavnom, oboje govore o istoj temi, Perišić s nekakvog objektivnog stajališta, a Rujana iz osobnog iskustva.

Radi se o tome da lijepe žene imaju osjećaj da im je dužnost slušati i izigravati ledenu kraljicu. Jer one si ne mogu dopustiti da se nasmiju na šalu tipa koji zabavlja cijelo društvo, da ne bi on kojim slučajem, pomislio da mu se ona upucava. Lijepa žena se tada ne bi mogla riješiti dosadnog muškarca koji šale sipa iz rukava. Zar ne? Uostalom, lijepe žene smatraju da je zadaća onih malo debljih, malo ružnijih žena da zabavljaju, budu duhovite. U njihovu je podsvijest usađena ideja da 'ružnije, deblje' žene nemaju čime zainteresirati muški spol, osim svojim govorom. A one koje su i lijepe i pametna i duhovite nemaju što tražiti u muškarcima, jer se nekako nameće mišljenje da su one same sebi dovoljne. Muškarac im više ništa ne može ponuditi.

Ipak, ne misle tako samo ljepotice. Mnogi će se pripadnici muškog spola prepasti žene koja ima 'sve': ljepotu, pamet, smisao za humor i zabavljačku sposobnost. Imaju osjećaj da joj više ništa ne mogu pružiti, i da je nemaju čime osvojiti.

Šta je uopće bila poanta cile ove moje tirade? Usput napisane na fantastičnon književnon, fala lipa, takva san kad god se uvatin nečeg ozbiljnog. Inače san više nego par puta dobivala poslove kao novinarka. Poanta je ta da hoću da me vi razuvjerite. Nisu sve žene takve, a ni su ni svi muški, jel tako?

Oćete pomoć? Ja san jučer bila vani s tipon koji je zabavan, pametan, a i ne izgleda najlošije ;). Smijali smo se cilu večer, i sudjelovala san. Jer san inače takva. Uvik ću prosut nešto da se cila ekipa ceri, znan ispričat vic i znan se smijat. A nisan baš oličenje ružnoće. (Ni skromnosti očito, al to ćemo zanemariti.) Danas mi je posla poruku, oćemo li se opet naći.

To je jedan, još ko?

U potrazi za istinom,

LudeKrave

P.S. Prava poanta je bila samo da nešto objavin, pa da ostavite koji komentar. Ali to niste čuli ni vidili, ok?

23.06.2005. u 17:40 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Više se ne bojim mraka


Samo naprijed, u noć!

Ruše se zidovi

Blog.hr

Maja

Moje drugo sunce

- želim razumjeti sve jezike svijeta
- želim znati koliko ima zvijezda
- ima li života u svemiru?
- da li smo uistinu ograničeni na ovdje i sada?
- tako smo maleni... svijet je tako veličanstven.


Notturno
Noćas se moje čelo žari,
noćas se moje vjeđe pote;
i moje misli san ozari,
umrijet ću noćas od ljepote.

Duša je strasna u dubini,
ona je zublja u dnu noći;
plačimo, plačimo u tišini,
umrimo, umrimo u samoći.

T. Ujević

Tko, Ja?

Trenutno imam:
- sva obilježja ženskog roda
- 17 godina
- smeđe oči
- motor
- i vozačku!
- kekse u krilu (izmrvila san cili kauč)
- ovisnost o mobitelu i kompjuteru
- mačka
- kriznu situaciju
- karakter (iskreno se nadam)
- hm, da...