Prodajem svoje snove

srijeda, 08.06.2005.

Bilo dugme

eto baš hoću pisat o njima

Mislin pošto već svi pišu o njima, da bi bija red da i ja koju kažen.

Prva i prva stvar: Bijelo Dugme više-manje već 20 godina nije izdalo ništa novo, niti singl, a kamoli album. I neće.

Drugo: Ko bi normalan da 200kn samo da gleda par starih kenjaca kako uvjeravaju sebe i publiku 'da još žare i pale'? Ne mogu oni to više. Prestari su. I točka.

Treće: Ionako su ponovo skupa samo za lovu. Prodali su se.

Dakle ovako, Bijelo Dugme nije nedajbože ekvivalent Beatlesima (kakve san komentare čula zadnjih par dana, stvarno ljudi, di su vama uši?), nikad nisu ni bili. Čak ni u trenucima svoje najveće slave, nisu im bili ni do malog prsta na nozi. Međutim, neće vas sad uvjeravati da Bili botun ništa ne valja. Valjaju oni itekako. Meni su osobno draži od Azre i Jagoda, i sličnih grupa. Ali nisu, stvarno nisu ništa posebno.

U svakom slučaju, Bijelo Dugme vridi poslušati, ali samo ako vas to neće doći više od 20kn i neće oduzeti uru vašeg vrimena. Sad su ponovno digli prašinu, ali sve će se to sleći za nekih pola godine. A tih dvista-trista-ili-onih-1000eura-za-svečanu-ložu stvarno možete potrošiti na nešto pametnije.



A sad na nešto veselije. Ne idem u školu danas!!! Jeeeee!!! Iman probu sa zboron i jučer mi je razrednica pristala sve opravdati. Juhu, juhu, juhu! Sad ću se malo izležavat, jutros san vježbala za ispit iz solfa. Moran malo i klavir počet vježbat. Jednog od ovih dana postat ću vam sliku svog klavirčića, pa da vidite šta je to šta me ponekad toliko živcira da bi ga najradije iscipala.

Sincerely yours,

LudeKraveUMojojGlaviPlešuIPlešuIPlešuISvirajuKlavir

08.06.2005. u 14:19 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Više se ne bojim mraka


Samo naprijed, u noć!

Ruše se zidovi

Blog.hr

Maja

Moje drugo sunce

- želim razumjeti sve jezike svijeta
- želim znati koliko ima zvijezda
- ima li života u svemiru?
- da li smo uistinu ograničeni na ovdje i sada?
- tako smo maleni... svijet je tako veličanstven.


Notturno
Noćas se moje čelo žari,
noćas se moje vjeđe pote;
i moje misli san ozari,
umrijet ću noćas od ljepote.

Duša je strasna u dubini,
ona je zublja u dnu noći;
plačimo, plačimo u tišini,
umrimo, umrimo u samoći.

T. Ujević

Tko, Ja?

Trenutno imam:
- sva obilježja ženskog roda
- 17 godina
- smeđe oči
- motor
- i vozačku!
- kekse u krilu (izmrvila san cili kauč)
- ovisnost o mobitelu i kompjuteru
- mačka
- kriznu situaciju
- karakter (iskreno se nadam)
- hm, da...