Prodajem svoje snove

utorak, 24.05.2005.

Tako dakle...

Neman ništa pametnijeg raditi, pa me evo opet. Triput u istom danu. Znan, znan. Vrišti mi u glavi: "Get a life!" al nema veze. Ionako ne ferman puno taj svoj alter-ego. Imam par citata koje mi je ža stavit u box, jer ih ionako niko neće pročitat. Kao ni puste pisme koje san napisala sa strane. A današnja bi ih mladež baš tribala pročitat, s obzirom na neke nedavne izjave ("Utjeha kose? Jel to ona pisma od hladnog piva?" i "Seneka? Ko je Seneka? Jel to pjevač?"). Hm, da.

Naslov zadaćnice (pogledaj doli) izvučen je iz poznatog citata Tolstoja: "Mnogo ljudi pokušava promijeniti svijet. malo ih shvaća da treba promijeniti sebe."

Još neki famozni citati:

"Samo su dvije stvari beskonačne: svemir i ljudska glupost. Premda nisam siguran za ono prvo."
Einstein

"Život je spolno prenosiva bolest."
Zaboravila san ko je to reka, čin se sitin ispravit ću :)

"Many that live deserve death, and many that die deserve life. Can you give it to them? Then be not to eager to deal out death in the name of justice. Even the wise cannot see all ends."
J.R.R. Tolkien

"Koja sreća za vođe da ljudi ne razmišljaju."
Adolf Hitler

"Najbolji način da se održi obećanje jest ne dati ga."
Napoleon Bonaparte


Današnja mladež malo pozornosti obraća onome što govore drugi. Oni su uvik u pravu! Znan, jer san i ja takva. Ponekad. Samo mrvicu. :) Oprošteno mi je, zar ne?

24.05.2005. u 15:48 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



  svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Više se ne bojim mraka


Samo naprijed, u noć!

Ruše se zidovi

Blog.hr

Maja

Moje drugo sunce

- želim razumjeti sve jezike svijeta
- želim znati koliko ima zvijezda
- ima li života u svemiru?
- da li smo uistinu ograničeni na ovdje i sada?
- tako smo maleni... svijet je tako veličanstven.


Notturno
Noćas se moje čelo žari,
noćas se moje vjeđe pote;
i moje misli san ozari,
umrijet ću noćas od ljepote.

Duša je strasna u dubini,
ona je zublja u dnu noći;
plačimo, plačimo u tišini,
umrimo, umrimo u samoći.

T. Ujević

Tko, Ja?

Trenutno imam:
- sva obilježja ženskog roda
- 17 godina
- smeđe oči
- motor
- i vozačku!
- kekse u krilu (izmrvila san cili kauč)
- ovisnost o mobitelu i kompjuteru
- mačka
- kriznu situaciju
- karakter (iskreno se nadam)
- hm, da...