ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

SvE o ŽiVoTu ŠeStAšIcA

Mi smo Klea & Petra.
Idemo u 6.e razred....slušamo
strano i malo narodnjake....best
frendice smo...volimo sve što vole
mladi....naj pjevači su nam:
-Rihanna
-P!nk
-Shakira
-Beyonce
-Pussycat dolls
-Eminem
-50 cent
-Avril
-Sean Paul
Naj frendovi su nam:
Marta,Ivana,Babić,Jerac,
Radoš,Zekica,Poštoka,Ivona
Grga,Ivković,Jerko,Miha
Šuška,Ivona,Zelićka,Nixa
Karla,Nikolička,Miškec...
U našem društvu nikad nije
dosadno….mi smo jednostavno
takve…
Ljubav:Petra zauzeta,a Klea slobodna..=)
Kisach

***************************

*ZALjUBLjENA SAM:I volim ga
jako...I svaki put kada se
izgubim,s njim lutam...Lutamo
najljepšim putevima,gazimo
najljepšim livadama,
trčimo po najvećim kišama i gubimo
se najvećim ulicama...
Zajedno smo i kada je loše,i
kada se u suzama topim,tu je kada
poželim,kada se
gubim jer,najdraže mi se gubiti s
njime...Najdraže mi je jesti sladoled od
vanilije u njegovom društvu..I znam
da ga volim...I znam da volim
čudne puteve i livade i onaj sladoled
od vanilije...Volim njegove oči,
oči u čijem pogledu se gubim,onim
nekim svjetovima lutam,onim livadama
gazim,onaj sladoled od vanilije volim...
I volim njegov zagrljaj.Osjećam se
sigurno.Onako kako nitko ne može,kako
nitko ne može ni sanjati.Jer taj
zagrljaj je ljepši od ičijeg sna...
Jer volim njega,njegove oči,
čudne livade,izgubljene svjetove
,daleke ulice i onaj sladoled
od vanilije...
(MOj NETKO...)

***************************

*LjUBAV:što je to?

*MRZiM:laž...

*HRVATiCA SAM SRCEM i DUŠOM i
VOLiM HRVATSKU(srce moje kuca za nju).

*SiGURNA SAM DA jE ŽiVOT LijEP.

*NiTKO Mi NE MOŽE REĆi DA POSTOJi
NAŠA DRUGA POLOVICA-NE POSTOji!

*jA O SVAKOj OSOBi MiSLiM NAjGORE
PA ČAK i O SEBi.RijETKO KAD SAM
SE PREVARiLA.

*VOLiM MAŠTU,U NjOj jE SVE TAKO
STVARNO.

*ZNAM DA NiSAM NAjPAMETNijA i DA
NiSAM UVijEK U PRAVU i ZATO SAM UVijEK
SPREMNA SASLUŠATi DRUGE.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 18.03.2007.

eWo Nas u SwiJEt BloOGeRa....

Ej bok!!Evo i nas u svjetu blogera!!Mi smo dvije otkačene frendice,zabavne i uvjek ali BAŠ UVJEK spremne za zabavu.Imamo puno sličnosti u karakteru,ponašanju,ukusu...i zato smo tako povezane!!Imale smo do sad jako puno blogova...a i sad i ja Petra imam sama svoj blog a i ma i Klea također...ali odlučile smo imati jedan blog zajedno jer ipak smo mi BEST FRENDICE!!inače imamo jos jednu best frendicu koja nema intač pa nemože s nama imat blog....al zato smo na dvije tu pa čemo vam pricati o svemu i svacemu...o prijateljstvu,ljubavi,glazbi,događajima iz škole itako dalje...=)....Inače mi smo šestašice,živimo u Zagrebu,idemo u OŠ Sesvete i imamo najbolje društvo u povjesti!!!!!Dosta smo brbljave,komunikativne,tvrdoglave,ali umišljene nikako ne!!!JER TO JEDNOSTAVNO NE PODNAŠAMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!neznam sta da vise pisemo...pa za pocetak TO JE TO!!volimo vas sve i ostavljajte nam puno komentara jer ce vam sve biti vraceno....pusa!!!
By:Petra
wavenut

- 20:41 - komentiraj... (2) - printaj - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.