nedjelja, 21.01.2007.

....eto, da i ja imam new post....

Svi samo gnjave da mi treba novi post.............. a ja jednostavno ne stignem................ iskreno, više mi se ne da imat blog...... uopće...... ali, eto, također mi ga je glupo obrisat................ dakle, da ne duljim, idem napisat šta je bilo za vikend:

PETAK: Poslije glupe škole još sam morala na instrukcije iz matke........... možete mislit kak mi se dalo ić-baš zadnji dan u tjednu!!!!!!!!!!!!!!!! Navečer smo se Tea i ja išle malo prošetat....... i tam sam upoznala neke likove - napokon novi ljudi! Neću ić u detalje jer se nije dogodilo ništ dovoljno zanimljivo. osim što je adela mislila da se ja upucavam nekom dečku za kojeg nisam znala da postoji!Pazite ovo. tek sam idući dan saznala tko je on!

Dakle, slijedi SUBOTA: ujutro sam se probudila relativno rano - oko 9. Išla sam pošetat psa, nije bilo nigdje nikog - svi su se oporavljali od večeri prije.... hehe thumbup smokin party thumbup Uglavnom, pas mi je napravio "ono" točno ispred susjedove kuće...... uffffffffff ...... i baš je tad susjed moro ić van....... jebem mu...... Uglavnom, počeo se derat na mene da to moram pokupit....... normalno da nisam...... fuuuuuuuuujjjjjjjjjjj!!!!!!!!!!!! a, jbg, 'ko bi od vas iro pseći drek?!? Dobro, da skratim priču, nakon toga sam se otišla našminkat jer sam išla s Teom na capuccino (valjd se tak piše - never mind). Naišli smo na par poznatih ljudi. Baš kad sam krenula u smjeru moje privetne ludnice, vidjela sam linnu i još neke likove kak sjede u parku. Naravno da sam, skupa s Teom zuzela mjesto na klupi i počela uživat u ljenčarenju. Stara me zvala oko 3 (trebala sam se vratit u 2!). Ugl, nisam joj se jaila jer sam taman ušla u ulicu! Možete mislit kaj me doma čekalo.... nisam smjela navečer van (mislim, ionak i ovak ne bi smjela)!

Sljedeća po redu, NEDJELJA: Ujutro sam išla s nekim ljudima u crkvu..... dobro, nismo baš ušli u nju, al' eto...... Imala sam malo love pa smo se malo počastili. Linna se naljutila na mene..... bio je neki nesporazum i žao mi je zbog toga..... sorry, linna!!!!!! navečer sam jeda nagovorila staru da idem malo van.... Kad ono, nitko od moje ekipe na može (il sam s njima u svađi)..... tak je to otpalo...... zato mi je bar osigurana sljedeća subota i nedjelja!!!!!!

eto, više nemam kaj pisat........ kiss & pozz svima, vaša Ł¤r@

image hosting file

image hosting file



hehe .......... =) =9
Myspace layouts

Myspace layouts

...........pomalo me opisuje......

pogledajte mala slova..............
image hosting file

image hosting file



image hosting for myspace

image hosting for myspace

- 22:31 - Spread your wings ( ukupno: 233) - Dive into my colors - #

subota, 13.01.2007.

O (ne)znanju

Budući da mi neprestano ljudi govore da bi se trebala primit knjige, da sam "pomalo" glupa za svoju dob i razna druga sranja koja ne bi htjela spominjat na blogu. Pomalo me sram priznat da i moja stara misli da sam ja samo budalasta djevojčica i da ne znam ništa o životu....
Ipak, često se uhvatim razmišljajući o tome kako možemo "pamet" definirati i je li to dovoljno za preživjeti?!? Kako netko može odrediti jesmo li mi pametni? Je li pametan onaj koji znam milijune i milijune stvari koje mu u životu vjerojatno neće ni trebati? Ne, ne bih rekla. Mislim da možemo nekoga nazvati pametnim ili čak inteligentim ako se uspije snaći u ovom surovom, okrutnom svijetu bez a prekrši "par" zakona..... Eto, upravo o tome govori moj današnji post...... i jedna priča koju sam kao mala čula, a urezala mi se u sjećanje.....

Bio jednom splavar koji je prevozio ljude splavom preko rijeke. Jednom tako naiđe i učitelj. Dok su prelazili preko široke rijeke, tek što su se otisnuli od obale, učen čovjek ga upita:
"Bijaše li tako i je li ikada možda bilo da si doživio kakvo nevrijeme za vrijeme vožnje splavom?"
"Ne razumijem ti ja tako zamršena pitanja.", reče splavar.
"Zar nisi nikada učio jezika u školi?", upita ga učenjak.
"Nisam.", odgovori ponizno splavar.
"Tada si pola svoga života potrošio uzalud.", reče učenjak srdito i arogantno.
Na to je splavar samo šutio.

Međutim, ne prođe dugo i naiđe jako nevrijeme. Udariše gromovi i kiša kao iz kabla, a splav mala poput orahove ljuske. I splavar upita svoga suputnika:
"Jesi li ikad učio plivati?"
"Ne.", reče uplašeno učen čovjek.
"E, učitelju, tada si potrošio čitav svoj život uzalud jer mi upravo tonemo." no

e,da, i kada vas idući put starci gnjave da ne učite dovoljno, samo im ispričajte ovu priču..... hehe.....


Evo par slika s terenske nastave koja je bila pred par mjeseci, ali nema veze.......

Biba, Tina & Mirna:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja, Ćurić & Biba:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kako samo jako puše...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I onda se nas 10 popelo na malog nosoroga..... skoro je sve popucalo....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Još su tu bili i Šantić i Kiki....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Stavit ću još samo jednu..... Kelava i Dokić...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Kiss & Pozz, vaša Ł¤r@


- 00:03 - Spread your wings ( ukupno: 258) - Dive into my colors - #

utorak, 09.01.2007.

Ah, šta da pišem? Jednostavno znam da nemam inspiracije kao za onaj prethodni post... Nova godina je počela odlično. Od dočeka party, pa do sutrašnjeg dana kada nisam znala za sebe namcor.... hehe thumbup. Novu godinu sam išla slavit na krk-kumovima. Znala sam da će mi bit super jer smo trebali ići u jedno mjesto gdje bi bilo puuuuno zgodnih dečki, ali nažalost tamo nismo smjeli jer smo ipak odlučili pitat starce jel' uopće smijemo ić, a oni su nas naravno odbili headbang mad burninmad!!!!!!!!!! U početku smo zapravo mislili zgibat, ali smo se sjetili da nije pametno da nas voze pijani šesnaestogodišnjaci... rolleyes naughty Uglavnom, smjeli smo onda na jedan drugi party koji je bio bliže kući.... pili smo, pušili, ljubili... Ma, svega je tamo bilo.... ne da mi se ić u detalje. bilo je oko 25 dečki i 5-6 cura. Znači, cure su vladale. hehethumbup cerek Joj, svi na svojim blogovima pišu da im nedostaje škola pa zato više ni mene nije sram priznat d ai meni nedostaje..... uffffffff i to jako.... naravno, nedostaje mi druženje, odmori, zajebancija...yes a ne učitelji i nastava.... hehe :no Nadam se da ste se vi svi dobro proveli preko praznika koji su nažalost (ili na sreću) uskoro gotovi.... Meni je bilo LUDO!!!!!!!!!!!!!!!!

kiss & pozz, vaša Ł¤r@ kiss wave

- 14:20 - Spread your wings ( ukupno: 240) - Dive into my colors - #