USKORO!!!JOŠ ŽEŠĆI I JOŠ BOLJI

utorak, 21.03.2006.

ŠTO JE GLOBALIZACIJA

Pitanje:
>>
>> Sto je GLOBALIZACIJA?
>>
>> Odgovor:
>>
>> Smrt princeze Dijane.
>>
>> Pitanje:
>>
>> Kakve veze ima princeza Dijana s GLOBALIZACIJOM?
>>
>> Odgovor:
>>
>> Engleska princeza
>>
>> s Egipcaninom zarucnikom
>>
>> imala sudar u francuskom tunelu
>>
>> vozeci se u njemackom automobilu
>>
>> koji ima nizozemski motor
>>
>> vozio ga pijani Belgijanac
>>
>> opijen skotskim whiskyem
>>
>> slijedili ih talijanski paparazzi
>>
>> na japanskim motorima
>>
>> princezin zivot pokusali spasiti americki lijecnici
>>
>> upotrebljavajuci brazilsku medicinu.
>>
>> Ovo Vam salje Hrvat
>>
>> upotrebljavajuci Bil Gates-ovu tehnologiju
>>
>> ovo vjerojatno citate na kompjutoru koji je upotrijebio tajvanske
> chipove
>>
>> buljite u korejski monitor
>>
>> koji je sastavila jeftina radna snaga Bangladesa
>>
>> radeci u Singapuru
>>
>> sve to transportirali su vozaci iz Indije
>>
>> oteto u Indoneziji
>>
>> iskrcano na Siciliji
>>
>> transportirao konacno do Vas vozac iz BiH...



- 10:49 - Komentari (5) - Isprintaj - #

Priopćenje

Do četvrtka zatvorena Ulica Ivana Trnskog...bio je to naslov moje prve vijesti objavljene u Vjesniku. Tekst je glasio ovako Od ponedjeljka 19. srpnja do četvrtka 22. srpnja biti će zatvoren promet Ulicom Ivana Trnskog na dijelu od Livadićeve do Sermageove, zbog uređivanja prometnice... vijest je skinuta s www.zgceste.hr i nakon toga u Hrvatskoj se pojavio novi trend u novinarstvu tzv. Kopipastiranje iliti u prijevodu zdrpi i zbriši. Danas, nakon godinu i pol prijateljima, rođacima i ostaloj tugujućoj rodbini javljamo otišao je uspaljeni Vepar
Iako, bi mnogi poželjeli da sam otišao u vječna lovišta otišao sam iz racke rubrike Vjesnika. Isparačaj dragog nam pokojnika desio se jučer u lokalnom pajzlu takozvanom Globus, nastavio se u Tri cicera da bi završio s duplim hambijem u Gastru. Zašto sam se zahvalio na suradnji? Nema se tu kaj previše za reći. Skužio sam da nema dalje i to je to. Iza sebe ostavio sam nekoliko dobrih ljudi, a neke od njih smatram i prijateljima. Ma kurac su ti to prijatelji! Kak buš se ti razočaro! rekao bi netko nakon stote pive. Al, pusti selo neka priča. Osvrnimo se malo na jučerašnji oproštaj. Bilo je super. Ko u dobra stara vremena. Počeli smo u ranim popodnevnim satima. Boro, Mrgud i Ja poput tri ratna havera zaposjeli smo birtiju u blizini Vinogradske bolesti. Malo pljuvali po svemu,a puno se zajebavali. Vidjevši da pola sata zurim u nečije sise, u kvartovskom bircu u kojem su šanse da dobiješ batine veće od Monteveresta, Boro me savjetovo da se manim čorava posla. Frende, vidiš kaj se meni desilo, kaže mi Mrgud.Nakon toga slavlje se nastavilo u Globusu. Većinom su se pile pive. Bili smo u punom sastavu. Netko je cijelu večer bio nabrijan. Nakon stote pive postao je arogantan, a kako se pilo sve više postajao je nabrijaniji. Na kraju je izbila i svađa. Glavni akteri Hju i Tomo Kranjčar. Marki je sve to šutke promatrao. Ko zna što bi bilo da nas gazda Mirko nije zamolio da napustimo lokal jer se isti zatvara. Čak je platio rundu. Preselili smo kod Lepog. Dočekao nas je Balašević. S pive prešli na pelin i gin tonike. Lejo i ja opet popričali o životu. Priča započeta na zadarskoj plaži nastavila se kod Lepog i nadam se da će ta priča trajati cijeli život....

P.S. Hvala svima koji su bili uz mene

Vaš Vepar

- 09:37 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 08.03.2006.

R.I.P.


Let the words of my mouth, and the meditation
of my heart, be acceptable in thy sight,
O Lord, my strenght, and my redeemer...


Fala lepa na svemu, odo i ja u partizane, u šumu di mi je mjesto.

Pitt Mackenson

- 21:57 - Komentari (10) - Isprintaj - #

BOLI NAS KURAC...

DRAGI NAŠI! OD DANAS VIŠE NE POSTOJIMO. GASIMO BLOG JER NAM JE NEKA RUŽNA PEDERČINA, DVOGLAVI PRIŠTAVI KONJ I JEBAČ VLASTITE MAJKE IZBRISAO POLA KOMENTARA I TEKSTOVA....BILO JE LIJEPO DOK JE TRAJALO....AKO ME SE POŽELITE POTRAŽITE ME NA ISKRICI. NADIMAK veparzagreb... GAŠENJE PODRŽALI HUGH I LEO!

- 21:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

THAT WAS YESTERDAY

Jutros sretnem frenda iz osnovnjaka i podsjetio me na maturalac i na jedan događaj iz hotela. Stoga eto jedan pjesma o istom :

Hannah honey was a peachy kind of girl
Her eyes were hazel

And her nose were slightly curved

We spent a lonely night at the Memory Motel

It's on the ocean, I guess you know it well

It took a starry to steal my breath away

Down on the water front

Her hair all drenched in spray


Hannah baby was a honey of a girl

Her eyes were hazel

And her teeth were slightly curved

She took my guitar and she began to play

She sang a song to me

Stuck right in my brain


You're just a memory of a love

That used to be

You're just a memory of a love

That used to mean so much to me


She got a mind of her own

And she use it well

Well she's one of a kind

She's got a mind

She got a mind of her own

And she use it mighty fine


She drove a pick-up truck

Painted green and blue

The tires were wearing thin

She turned a mile or two

When I asked her where she headed for

"Back up to Boston I'm singing in a bar"

I got to fly today on down to Baton Rouge

My nerves are shot already

The road ain't all that smooth

Across in Texas is the rose of San Antone

I keep on a feeling that's gnawing in my bones

On the seventh day my eyes were all a glaze

We've been ten thousand miles

Been in fifteen states

Every woman seemed to fade out of my mind

I hit the bottle and hit the sack and cried

What's all this laughter on the 22nd floor

It's just some friends of mine

And they're busting down the door

Been a lonely night at the Memory Motel

Pozdrav bednicima, ma gde god bili...


Steppenwolf

Nastavak sledi sjutra



- 19:57 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>