<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Credits

Prilagodila: Sk8Designs
Layout: Eternitism

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

~blog otvoren : 4.03.2010. :)

Linkovi

~My Little Piece Of Universe. DON'T TOUCH!.
~MartHa Moxley Swamp.
~Alice in the Wonderland.
~ScEnE-cHa0s.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ja sam :

-jedna vesela os0ba[Helena iliti Helić]
- imam 13 godina .
-umirem 100 puta dnevno ,al od smijeha ne zbog ljubavi ko Toni. haha.
-treniram odbojku .
-volim :
-kin0. :)
-0db0jku
-sunCe :)
-slad0led
- maj femili
-biti na internetu.
-sve vrste glazbe
-MilkU. :P mmljaC.
-gumene bombone
-sv0je najb0lje društvo
-svoj rodni grad [Đakovo]
-matematiku[čudno al da]
-ii tak0 bih mogla nabrajatii do sutra . :)

-msn. : helena_djk@hotmail.com .
ko želi.neka doda. ;)





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Stihovi iz pojedinih pjesama :

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Da se nadjemo na pola puta
na pola prkosa i pola ponosa
do neba falis mi, nisam ljuta
nemoj da glumis, znam, i tebi falim ja.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Baš volim sve što nije dobro za mene
I ne slušam sve savjete pametne
Baš volim sve što nije dobro za mene
Radim sve što mi zabrane."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"U mojoj glavi sve izgleda bolje.
Tamo je sve što poželim moje.
U mojoj glavi sve pršti od želja.
Na putu do njih mi fali,samo malo mi fali
samo malo strpljenja."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Ne vrijediš tol'ko dušo, precijenila si se, misliš
meni bit na grbači - kako da ne,
svako ko te vidi najradije bi te puko,
samo si za to stvorena - tuko. "

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Samo živimo iz dana u dan
i svaki san davno nestao je izbrisan…
Koga da pitam brate, tko će mi dat odgovore
reci bilo šta osim da je moglo biti gore"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




















03.04.2010. (subota)

.:)) . b0k.


.eo mee. :) nisam bila tu neko vrijeme zbog škole. aa svaštaa se promijenilo.dogodilo.
.posvađala sam se sa frendicom .al nea beda.haha.^^u školii krenulo na boljee. ovaj tjedan sam se pripremala za UskrS .ii napok0n jee doša0.sutraaa . :)) .
tak0 da vam želim Sretan Uskrs.! . u zadnje vrijeeme ne prestajem slušat pjesmee. Lady Gagu,Avril,BEP,Cascada..
et0 uživajte.
n0vi post usk0r0 .


Komentari [ 17 ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.