Luce in the sky

12 listopad 2020

Razmišljam koliko malo mi zapravo treba za sreću. Moj ideal sreće je: sretna i zdrava obitelj. Krov nad glavom, hrana. Dobra knjiga. Vrijeme za sebe. Vrijeme je najveće bogatstvo. Biti prisutna u svakom trenutku. Biti smirena kad drugi šize. Imati svoje sretno mjesto. Moje sretno mjesto je jedan vrt pun ruža i gerbera i jedna zelena soba puna sunca. To je sjećanje iz djetinjstva koje me vraća onome što zapravo jesam. Shvatila sam da većina toga što radim me odvlači od toga što jesam. Kad ogulim sve te djelove ostanem ja. Odsad neću trčati za srećom i stvarima. Bit ću kao papirnati brodić na rijeci. Sa zahvalnošću ću čekati gdje će me struja odnijeti.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.