LPfanovka (Tea)

subota, 27.05.2006.

GAME OVER

Teškog srca ostavljam ovaj blog...imala sam ga 1 godinu i to je uspjeh...od 5 mjeseca posjetilo me 12 942 blogera... i to je puno...otvaram novi blog KLIKNI... razlog prekida ovog bloga nađite na mom novom blogu...hvala svima i dalje se čitamo....pusaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!1

27.05.2006. u 10:16 • 8 KomentaraPrint#

srijeda, 24.05.2006.

they are not normal!!!!!!!!

E fakat nisu normalni!!! učim ja lijepo kemiju...sama doma, sister u školi, starci na poslu...kad ono nešto bučno dopire izvana..ja gledam ono kaj je to..prvo mislim grom, al malo se zamislim.pa nemoguće je da je to grom..inaće se ne ćuje tak jako...ja mislim i mislim i ja se dosjetim, pa to je sigurno AVION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! prvo kaj sam napravila: uzela sam telefon i nazvala frendicu (koju fakat nitko nemre uplašiti)..pitam ja nju: jel te strah?..dođe ona: DA!!..e tad sam se fakat usrala! onda sam čula drugi poziv..to je bila dunja.. ona se smije..ja onak kaj je tebi??...baš kad smo razgovarale, avion je poletio iznad naših zgrada..e da sam znate kak se to čuloo...ja sam misla da se veza prekinula.je se tam derem.haloooooo!!!!!...a ona molim!!...i onda sam otišla nazvati staru jel ona neš zna pošto radi u zračnoj luci...dođe ona: ma to su neke vježebe! ja ono: vježebe?!?..ljudi ja sam mislila da ću umrijeti..ovo zvuči smiješno, al vjerute mi bilo je fakat strašno!

pozdrav od uplašene LPfanovke!

24.05.2006. u 11:50 • 21 KomentaraPrint#

subota, 20.05.2006.

ABOUT MY CLASS FRIENDS (girls):

DUNJA- naj smo si još od 1 razreda..ona jedina u razredu sluša sličnu glazbu ko ja..looda je, skoro nikad nije u bedu...uvijek kasni...ima psa (koji mene jako "voli")...uvijek mi sve govori i ja njoj...ne zna uskladiti boje (npr. obuće smeđe hlače i crnu vestu!!)....malo je zahtjevna...misli da ne zna pjevati, a ima dobar glas...funny...sporo hoda...ima crveno-narančastu kosu....voli crnu boju....ak ste u blizini kada je ona živčana onda ste mrtvi...i još mnogo toga.

KIKICA- naj smo si 8 godina....pametna..inteligentna...sluša rap i najviše voli 50 centa...počela je nedavno slušati i rock...naučila me o mnogim stvarima.....naučila me kak da se branim...promijenila je ukupno 10 sportova ili možda čak više...zarazila me crnom bojom...kod nje nikad nećete naći da je pogriješila u govoru...gotovo pa priča književnim jezikom...voli hrvatski iako se to baš od nje ne može čuti....voli se svađati s klincima i sa bivšim osmašima...i još mnogo toga.

KAROLINA- zna utješiti...uvijek pomaže bilo to pod testom ili ne...da da prepisujemo zadaće od nje...nije štreberica....viša je od mene (baš kao i kikica..jupi!!)....prava prijateljica..uvijek dođe točno, nikada ne kasni....prekrasno crta...voli se šaliti, pričati...žao mi je kaj je tek došla u 6 razredu...živi blizu mene..uvijek joj sve kažem...i još mnogo toga.

BELMA- super frendica...iako je ona šminkerica, imamo ista mišljenja....voli slušati narodnjake..vesela...ima duugu kosu...zaljubljena je u jednog tipa već 3 godine...voli pričati...živi blizu mene i od 1 razreda zajedno idemo doma (i kikica i dunja)...mrzi metal....funny...obožava plesati...bogata je, al to nije razlog zašto se družim s njom...ima slatku malu sister...i još mnogo toga.

MARTINA- vesela....pametna...uvijek pomaže..voli se šaliti...ima lijepu boju kože...kaže da je debela, a uopće nije....nosi leće...marljiva...voli hrvatski (bila je 7 na državnom)..nije štreberica....voli se smijati...ide u glazbenu (svira gitaru)...ne voli pokazivati svoje talente, pa zato nam nikad ne svira...voli plesati...i još mnogo toga.

MIA- super frendica....zahvaljujući njoj sada više iznosim svoja mišljenja....ima prelijepu boju kose (poput dunje)...voli iznositi svoja mišljenja...trenutno u razredu ima male nesporazume...ma ona je luda....šminkerica...mrzi metal...odlučna...sada se baš i ne družimo ko prije, al moje mišljenje o njoj je ostalo isto....možda je neki ne vole, al meni je ona ok....i još mnogo toga.

VALENTINA- looda...voli hercegovinu...thompsona, slavonske lole (da, dobro ste pročitali)..mrzi metal....ima slavonski naglasak...voli požegu...nemojte joj nikada vrijeđat hercegovinu, thompsona, ni slavoniju jer inače ste nadrapali...ok frendica...poznaje puuno ljudi...ne voli moj stil...sportašica...voli igrati odbojku...i još mnogo toga.

DORA- super frendica, iako smo se sad malo posvađale...vesela..ima loodu kosu...voli se šaliti...voli pomagati...visina nije bitna...šminkerica....najviše se druži s miom i jednom teom iz drugog razreda....svi kažu da se užasno promijenila, al po meni pozitivno...sluša kaj joj se svidi..voli ići na more...pametna...bila je 10 na državnom iz hrvatskog...ne družim se baš s njom, al mi je ok.i još mnogo toga.

ARIANA- ok frendica..nije baš frendica od povjerenja...looda je za punkom....pametna...kad pišemo test nemojte ju niš pitat jer inače ste mrtvi...plavuša...voli akače ili možda više ne...najviše se druži s valentinom...trenira rock'n'roll u kojem je odlična...voli izlazit van, zafrkavati se...voli slušati mp3...ima visoko mišljenje o sebi...i još mnogo toga.

TEA K.- drugi je ne prihvačaju tj. ne žele joj pružiti šansu...svi smo ju zafrkavali u nižim razredima, i ja se zbog toga kajem...plavuša....uvijek mi posuđuje cd-ove od njezinog starog...voli se šaliti...drugi je baš i ne prihvaćaju zbog(nije bitno, al ja ju prihvaćam)...super frendica...radi najbolje tulume...voli pričati...loodacha...i još mnogo toga.

20.05.2006. u 09:43 • 40 KomentaraPrint#

subota, 13.05.2006.

A KAJ JA ZNAM...

Pomirila sam se s ary. ona je otišla u poljsku na natjecanje. držim joj figeeeeeeee!!!!! možda vam je sad malo čudno. prvo se posvađamo a sad jedna drugoj želimo sve naj..dobro nije baš tak al ono...

Ja se osjećam užasno jer me grlo boli, kišem, šmrcam..uglavnom sve najgore....ovo je prvi put da sam ja bolesna, a da je moja sister potpuno zdrava..hehe..čudnoo...a kad smo već kod moje sisterke užasno se ljutim na nju jer se ne drži dogovora! grrrrrr.....ak ovo čitaš, da dobro si pročitala. očekujem veeeeliku ispriku..

Jučer je bilo uglavnom super! 1 sat smo imali tehnički, pisali smo vježbenicu i meni je uzela (nadam se da sam dobro napisala=))..2.sat smo trebali imati njemački, al profe nije bilo i onda su neki otišli pitati pegicu jer smijemo van i onda smo bili vani..onda je bila užina...3 sat je bio vjerkas..4. sat je bila fizika, al nije bilo profesora..5 sat je bila bologija (koja je brzo prošla, mislim barem meni jer sam tam šarala po omotima..lol..no slušala sam nastavu..mogu ja više stvari raditi i slušati..hehe)..uglavnom to je dobro jer se ne sjećam kad smo zadnji put imali takav dan...hehe...

Bila sam vani s marušićkom i antunovićkom. antunovićka je kasnila jer je morala gledati "LJubav u zaleđu"....dogovorile smo se da ćemo se naći kod škole, no ja sam ovaj put bila točna, a nikog nije bilo..pa sam otišla pozvoniti marušićki..onsa smo krenule u apoteku (maruška je morala nekaj kupiti staroj), pa je ona zaboravila neki papirić na kojemu je pislao kak se zove ta neka mast...pa sam ju čekala još 10 min. onda smo napokon otišle to kupiti. onda je otišla to dati staroj. onda je došla antunovićka. pa smo otile u slastičarnu, a jedino je marušićka otišla u dućan kupiti si sladoled. kupila si je neki jaffa sladoled. kad sam ja to vidjela ja sam skoro pala u nesvjest jer ja mrzim jaffu!!! i normalno ni njoj se nije svidio sladoled, pa ga je bacila na TRAVU, a tam su prolazili ljudi...ona uvijek kad neš jede ona se zamaže.. kad je bacila sladoled napravila je eku bebastu facu, ja sam izvadila maramice i dala joj, ali je uzela antunovićka i obrisala ju (jer se maruška nije htjela obrisati)!LOOOOOOOOOOOOOL....i onda je poslije došla dunja, tea, dora....i tak...neda mi se više pisati kad znam da mi pola ljudi neće pročitati post....

pozz=)

13.05.2006. u 09:31 • 160 KomentaraPrint#

srijeda, 10.05.2006.

MOJA RAZNA SRANJA

U prošlom postu sam vam spomenula da su mi straci imali godišnjicu braka...stari je ujutro kad je išao po doručak kupio stari cvijeće sa 17 ruža! e da sam znate kak je to veeliko cvijeće. ko drvo, dobro ne ko drvo, nećemo pretjerivati, no uglavnom je veliko.

Jučer se ary nekaj naljutila na dunju i namene. bez razloga... ja joj fakat nisam niš napravila, a kaj ću joj ja, pa nek se ljuti...mislim da se ljuti na mene s razlogom rekla bi mi, al nije mi htjela reći zakaj se ljuti..al dobro...

Jučer pod tjelesnim je bilo zaaaakon! trebali smo ići van i mjeriti skok u dalj, al vrijeme i nije bilo baš neko, pa smo ostali u dvorani. prvo smo caroline i ja igrale nogać (nisam baš ljubiteljica nogometa, al sam bezveze igrala jer nije više bilo lopti za odbojku), al svi su se tam gurali, iako je dvorana veelika, a i tam je profa ocjenjivala, pa je onda njoj trebalo više prostora, pa smo (caroline i ja) odustale od nogaća. (nadam se da se niste izgubili u ovoj rečenici..lol.). onda smo se skrpale belmi i valentini. igrale smo "tennis" s rukom i velikom loptom..hehehe....ja i val smo izgubile, al nema veze...

eto to je to....neda mi se više pisati....

pozz=)

10.05.2006. u 11:30 • 44 KomentaraPrint#

petak, 05.05.2006.

OD ZKM-A DO.....

Petak jeeee!!! jupiiiii!!! lol....jučer sam sa ZKM-om išla u &td i gledala hamleta-afričkog (glumci su bili iz afrike). nikad u svom životu nisam toliko crnaca u jednoj prostoriji. prestava je uglavnom bila zanimljiva. jedino mi je kraj bio užasno dosadan, a k tome netko iza mene je stalno fotografiro, imao je toliki blic da sam skoro oslijepila...hehe...napokon sam vidjela svoju ekipicu iz ZKM-u...vandicu, sarah=), evicu, reu, dunju..hehe..sara je ko svaki put morala neko sranje napravit. tam su bile baklje i ona je morala ugasiti jednu...to je jedna od najvećih loodacha koju poznajem. prva je naravno moja dunjchie...hehe...tam dok smo čekali vidjeli smo ekiicu iz zabranjene ljubavi. matija (njega često viđam u zkm-u i u kvartu), lana i iva. pošto smo se mi tam stalno slikali, pozirali....slikali smo se i s lanom i matijom...hehe....predstava je kasnila jedno 45 min. i trebala je završiti oko 10, a završila je oko 11h..skoro sam zaspala. bila sam tak umorna i nisam se upoće naspavala...i to je dokaz mog ponašanja u školi...

Imali smo vjerkas i imali smo veliki odmor. dobro, svi smo ostavili torbe i dođem ja profi iz vjerkasa doviđenja..looooooooooooool..žena se smije i kaže doviđenja i dok sam ja skužila kaj sam rekla dođem ja o bože.dobar dan..a profa se i dalje smije..hehehe...prije vjerkasa me moja frendica (imenjakinja) iživcirala....uzela mi je pernicu (iskrno ne volim kad mi netko uzima pernicu) i tam lijepila selotejp po njoj...uf, kak sam poživčanila...inaće pod kemijom mi stalno uzima pernicu..grrrr....

sutra mi je starcima 17. godišnjica braka (kak su stari) i rezervirala sam im karte u cine-staru... neda mi se niš kupovati, ma nek si i sami plate kartu..hehe..i sutra idem na marinov ročas..nadam se da ćemo se lijepo zabaviti...

PUSA SVIMAAAAA!!!!!!!!!!!!!

05.05.2006. u 14:43 • 41 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

FORA WEB STRANICE:

Blog.hr
Monitor.hr
Linkin park
iskon
vip
paperdollheaven
goooogle
gmail
lyricsdownload
imageshack
mtv-adria





ABOUT ME:
ime: Tea
godine:13
mjesto stanovanja: Zagreb
pohađam: OŠ Malešnica
razred: 7.d.
stanujem: sa starcima i sisterkom (16.god.)
best friends: kikica, dunjchie, caroline, beljma, ary, folly, mija, mrta-ina, val, krsnikica, damagay, anthony, megle, štef....
od glazbe slušam:Linkin park,white stripes,system of a down,him,cranberries,nightwish, exodus, Guns n` roses, the rasmus, metallica...
volim: my all family, a pogotovo svoju najdražu sestričnu doky, frendice, frendove, LP, muziku, net, comp, svoje slike na comp-u, zagreb, svoj i-pod, svoj mob, vodu, čitati sisterki poruke, razgovarati s njezinim dečkom, svoju LP majicu, crnu boju, moj lood razred, riješavati osmosmjerke, gledati tv
mrzim: bahate, umišljene, neugodne ljudove, školu (a u nekim slučajevima, koji su rijetki, volim), britney, vesnu pisarović, ivanu brkić, učiti (a tko voli), kad je netko živčan, mrzovoljan...bla, bla

visina: 168cm
velika sam fanica: LP-a!

Free Site Counter
Free Site Counter





Image Hosted by ImageShack.us

MOJ IZBOR BLOGOVA:

LJUDOVI KOJE POZNAJEM:
blog od moje sestrične i mene
ariel
folly
Seba
tušakica
suljić
truerockgirl69
MAX
kosjenka
egipćanka
vedrana
vanda
d(a)rky




LPfanovi:)

Me, Myself and I
LPgirl
papercut9
LP_queen


OSTALI COOL BLOGOVI:
mirela-zecica
tinA
olly
punk djevojčica
devil ary
Vampririca s krilima
just girl
hello
646,757(vampirequeen)
Tea:)
dark girl
metalka
rasta
tv kritičar
vedran
abas
inspiredsoul
Minna
girl from dark
† majaa † ®
++___petra____++
crvena
hella
blondie
Fuffy (ca) =)



Image Hosted by ImageShack.us



HELENA-MY CHEMICAL ROMANCE:




MY CHEMICAL ROMANCE lyrics



Slikice moje najdraže grupe:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us