LPfanovka (Tea)

srijeda, 30.11.2005.

BLA

Bok ljudi evo me!!!!! nisam vam imala kaj za pisati, a nemam ni sad, al kaj ću.....Slijedeći sat sam malo raspravljala s profom iz matke i valjda je bila toliko bijesna da me premjestila u zadnju klupu. Mislim ono ok!Dobro je to kaj više ne sjedim s dosadnjakovićem, a loše što dobro ne vidim! Čak ni fuckin` naočale ne pomažu, pa cijelo vrijeme neš pitam Marina (on sjedi ispred mene)...btw. profa se sad šali na moj račun!!!ah, eto tak vam je to. Život nije fer!:( .e, da bili smo pisali engleski i mogli imati knjigu i vježbenicu!:)))LoL....

EVO RIJEČI PJESME OD SIMPLE PLANA "WELCOME TO MY LIFE" (to je za sve iz mog raz....hehehe)


Do you ever feel like breaking down?
Do you ever feel out of place?
Like somehow you just don't belong
And no one understands you
Do you ever wanna runaway?
Do you lock yourself in your room?
With the radio on turned up so loud
That no one hears you screaming

No you don't know what it's like
When nothing feels all right
You don't know what it's like
To be like me

To be hurt
To feel lost
To be left out in the dark
To be kicked when you're down
To feel like you've been pushed around
To be on the edge of breaking down
And no one's there to save you
No you don't know what it's like
Welcome to my life

Do you wanna be somebody else?
Are you sick of feeling so left out?
Are you desperate to find something more?
Before your life is over
Are you stuck inside a world you hate?
Are you sick of everyone around?
With their big fake smiles and stupid lies
While deep inside you're bleeding

No you don't know what it's like
When nothing feels all right
You don't know what it's like
To be like me

To be hurt
To feel lost
To be left out in the dark
To be kicked when you're down
To feel like you've been pushed around
To be on the edge of breaking down
And no one's there to save you
No you don't know what it's like
Welcome to my life

No one ever lied straight to your face
No one ever stabbed you in the back
You might think I'm happy but I'm not gonna be okay
Everybody always gave you what you wanted
Never had to work it was always there
You don't know what it's like, what it's like

To be hurt
To feel lost
To be left out in the dark
To be kicked when you're down
To feel like you've been pushed around
To be on the edge of breaking down
And no one's there to save you
No you don't know what it's like (what it's like)

To be hurt
To feel lost
To be left out in the dark
To be kicked when you're down
To feel like you've been pushed around
To be on the edge of breaking down
And no one's there to save you
No you don't know what it's like
Welcome to my life
Welcome to my life
Welcome to my life

30.11.2005. u 14:18 • 34 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

FORA WEB STRANICE:

Blog.hr
Monitor.hr
Linkin park
iskon
vip
paperdollheaven
goooogle
gmail
lyricsdownload
imageshack
mtv-adria





ABOUT ME:
ime: Tea
godine:13
mjesto stanovanja: Zagreb
pohađam: OŠ Malešnica
razred: 7.d.
stanujem: sa starcima i sisterkom (16.god.)
best friends: kikica, dunjchie, caroline, beljma, ary, folly, mija, mrta-ina, val, krsnikica, damagay, anthony, megle, štef....
od glazbe slušam:Linkin park,white stripes,system of a down,him,cranberries,nightwish, exodus, Guns n` roses, the rasmus, metallica...
volim: my all family, a pogotovo svoju najdražu sestričnu doky, frendice, frendove, LP, muziku, net, comp, svoje slike na comp-u, zagreb, svoj i-pod, svoj mob, vodu, čitati sisterki poruke, razgovarati s njezinim dečkom, svoju LP majicu, crnu boju, moj lood razred, riješavati osmosmjerke, gledati tv
mrzim: bahate, umišljene, neugodne ljudove, školu (a u nekim slučajevima, koji su rijetki, volim), britney, vesnu pisarović, ivanu brkić, učiti (a tko voli), kad je netko živčan, mrzovoljan...bla, bla

visina: 168cm
velika sam fanica: LP-a!

Free Site Counter
Free Site Counter





Image Hosted by ImageShack.us

MOJ IZBOR BLOGOVA:

LJUDOVI KOJE POZNAJEM:
blog od moje sestrične i mene
ariel
folly
Seba
tušakica
suljić
truerockgirl69
MAX
kosjenka
egipćanka
vedrana
vanda
d(a)rky




LPfanovi:)

Me, Myself and I
LPgirl
papercut9
LP_queen


OSTALI COOL BLOGOVI:
mirela-zecica
tinA
olly
punk djevojčica
devil ary
Vampririca s krilima
just girl
hello
646,757(vampirequeen)
Tea:)
dark girl
metalka
rasta
tv kritičar
vedran
abas
inspiredsoul
Minna
girl from dark
† majaa † ®
++___petra____++
crvena
hella
blondie
Fuffy (ca) =)



Image Hosted by ImageShack.us



HELENA-MY CHEMICAL ROMANCE:




MY CHEMICAL ROMANCE lyrics



Slikice moje najdraže grupe:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us