LPfanovka (Tea)

subota, 25.06.2005.

FTIHGOVT8ČNUEO

Hm..naslov, ma briga me.pa ovako ispričavam se al mi se nije dalo pisati!e, pa ovako, neznam kad, al mislim da u ponedjeljak sam bila u luniću s kiki i ludo smo se zabavile, ali se nekaj dogodilo, kikici su se malo na kutu strgale cvike, a nije ih imala ni 2 tjedna. bile su tam nekle ciganke, mislim vidite da su ciganke, al po odjeći neee. da sam vidite kakvu su odjeću imali.e, ko jaok, dobro ne baš kao ja,hehe.i..blabla...
onda srijeda..hm...nemogu se sjetiti, ma sister mi je bila na koncertu bijelog dugmenta i bilo joj je super, ma pazi..hehe. šta još..hm..e, da bratić mi je imao ročkas i naravno nisam došla, ma on će sad u 5 raz., pf..
u četvrtak niš posebno, sve po starom.
u petak mi je bilo suuper vani i baš sam se lijepo zabavila..e da sam znate kakav tony ima mob, e, cool!!!!hehe
a danas, ma nemogu sad budem sutra pisal pa ću napisati, a mog u sam reć i da kad sam na praznicima mrzim subotu i nedjelju jer tad ostjau starci doma...pozdrav i hvala na komentarima!!!!!!!!!!!!!!!

25.06.2005. u 20:27 • 11 KomentaraPrint#

nedjelja, 19.06.2005.

KAK SAM PROVELA DAN

Pa ovako..kad sam se probudila gledala sam pipi dugu čarapu, pa sam bila na internetu, pa normalno. i na ručku sam se bila posvađala sa starim zbog jela..blabla, al sam sad ok.hehe. bila sam pozvala belmu bile smo u mojoj sobi i pričale, a kad su mi starci i sister otišli u king cross (valjda se tak piše) išle samo na internet i uređivale smo joj blog i išle smo na dino chat, pa na iskon, hehe. i malo poslije išla sam van i igrala bagminton, a pošto belma ide na tennis onda je tam igrala tennis, a ne bagminton.hehe. i idem ja doma i čujem neke babice "i sad ti 3 put častiš kavom", a druga: "dobro, dobro, može". a da bih ja na njezinom mjestu baš bi odbila.hehe..praznici su i malo mi je dosadno i jedva čekam kad ću ići na more, al teku 7. mjesecu.jedva čekam!!al moram još "malo" pričekati. kak ste vi proveli dan?? ki$$!!!!hehe..e, da i još nekaj evo jedna šaljiva slikica i ak znate engleski jezik onda ćete razumijeti...

Image Hosted by ImageShack.us

19.06.2005. u 21:03 • 9 KomentaraPrint#

subota, 18.06.2005.

??!!

Stvarno neznam šta se događa s kikicom i belmom?!? danas sam bila kod val i tam sam s many gledala kazetu s crikvenicei tak sam se nasmijala, ej, da sam vidite kak sam izgledala....hehehe. a sad to na stranu, asad o belmi i kikixi i megli i domagoju..pa ovako bila sam vani s kiki i belmom, normano su se družile samnom, a kad smo susrele 2 kretena domagoja i meglu sve su pokvarili. bili smo sjeli na hsn-ovu klupicu (tak zovemo jednu klupicu) i ja sam bila užasno žedna i otišla sam kupiti sok, a kad sam se vrtila kiki je nekaj šapnula svima, a ja sjednem kad ono megla me jako gurne i nisu mi dali i dobro nisam više htijela sjediti, malo poslije su me počeli imitirati, pjevati mi nešto, govoriti mi ružne riječi u facu, gurati,osjećala sam se užasno!! nisam znala kaj da radim i pošaljem sestri poruku da me nazove i nazove mene sister i ja kažem njima da ide i kažem bok, a oni me nisu ni šljivilii tak ja pređem cestu, kad oni tea book, kaj ne znaš pozdraviti?, i došla sam doma ijako se užasno osjećam, a kiki 100% misli da sam se nadurila..potrebni su mi vaši savjeti!!!!pozdrav!!!!!!!!!!!!!

18.06.2005. u 20:58 • 8 KomentaraPrint#

petak, 17.06.2005.

NAPOKON

Jeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!zavšila je školska godina....jako sam happy!stvarno neznam kaj da kažem, nemogu vjerovati..sam bi htjela neš ispričati kaj je bilo u srijedu!pa ovak:mi smo bili napravile za pon kss, karolina, ja i belma referat iz piduree. a u srijedu je belma donijela herbarij, koji smo uz referat morali napraviti, sve smo zajedo ubrale biljeke, a karolina je bil sprešala, a kiki je dala belmi da čuva herbarij..i belma dođe u sri a herbarijem, a nju profa prozove i ona donese naš herbariji.i najvjerojatnije je dobila pet. i sad vi recite jel to pošteno????????i onda se ona posilje meni izvlačila,tam kao da je njoj profa nije dala pet!!ljutim se na nju!!!!
u četvrtak sam bila od 22:00h do 23:00h vani sa sister da mi pomogne oko skok šuta (znam da se tak ne piše)i znate kaj ona se lijepo dopisuje,a poslije i razgovara i sam govori "ponovno", "ponovno"...joj i dan danas mi prolazi taj grozan glas!!grrrrrrrrrrrrr......i na kraju sam dobila pet..hehe, hvala siste, al te moram ubiti, again!hehehehhe..joj, nemogu vjerovati kraj je školske godine i slijedeće odine obivam fizku i keemiju, fiziku predaje neki tam smrdljivi koji se češlja sam ponedjeljkom, a kemiju tam neka babica koja ne nosi grudnjaki i to vam je babica ima 60 i nešto godina..ma dobro, moš´ si misliti.pozdrav žurim u dm s kiki...pozdrav!!!!!!!!!!!i potrebni su mi vaši savjeti!hvala!!!!!!!!!!!!!!!!

17.06.2005. u 14:54 • 5 KomentaraPrint#

subota, 11.06.2005.

OVIH DANA

Eh, ne brinite se naću pisati dugačag post..hehehe..pa ovak prvo sam se pomisial s many sutra dan i onda sam se poslije opet, al sad nisamo posvađne.hehe.nisam niti pisala o izletu, ma bili smo u karlovcu, ozlju, žumberku, eko selu, samoboru.uglavnom gdje su svi već bili po 500 puta, ali je glavno da smo se super zabavili. neću vam sve detalje pisati, al sao mi cue bili pali na foru, bili su došli matej i frik007 i rekli da su se dečki bili razbili (bilo je jedno brdo) i mi, sve cure smo izjurile kad ono dečki s bocom vode, a mi trk u restoran (tam smo bili ručali), a na nesreču lili na sreću many je bio uhvatio dok smo bježale, matej i malo su je zalili, a znate bilo je hladno, bila je srijeda.i balbla i još mnogo, mnogo dogodovština..kaj da vam još velim, e, da bila sam na "trčanju" na jarunu, bili smo s biciklom mesy, ary, many i ja. bile smo malo zakasnile, pa nismo dobile, ono najvažnije, majicu.hehe.ali je meni moja sekica imala i dala mi ju je..hehe.ma super smo se zabavile i vidile smo knežu koju su mesy i many i sry bile stano zvale..i bila sam vani s kiki i kak je ona (a ne sam ona) "ekološki" osvještena bacila, tako zvanu posudicu od šalaga, kaj je bila jela, na pod ja sam bila rekla:

baš si okoliš!
, umjesto baš si bezobrazn, a ona je crkavala od smijeha. mesy, ary i many, baš se rimuje, su na dominikovom ročkasu, a ja hvala bogu nisam pozvana..hehehe..ah many držim fige iako mislim da su te već zašlatali..hehe....pozdrav!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11.06.2005. u 21:19 • 12 KomentaraPrint#

nedjelja, 05.06.2005.

MY SISTER IS CRAZY

Pa to je istina, živa istina!!! jučer, znaći u subotu su nam otišli starci kod bake jer su išči nekima na svadbu.moja sister je napravila tulum.grrrrrrr.....ja sam bila pozvala i many s kojom sam se ponovno posvađala (u ovom tjednu 3 put, čet, pet i sub) i nisam se pomirila.e da kak je bilo, sigurno se pitate zakaj sam ja bila?!bila sam zato što nisam mogla biti nigdje drugdje, pa gdje bi bila, možda na ulici, prvo su bili kod unutra u momem stanu i znate kaj svi su živi metalci, a kad sam ja ušla, e pitala sma se gdje sam ušla, pa ovo nije moj stan??bio je onaj DINO-CAR on je sa mojom sister dobar frend, nisam znala tek sam nedavno saznala, on je bio u kuhinji i pio alkohol i dođe on meni je si li ti ona koja piše blog, a ja kažem dajesam...ma nije bitno...onda su neznam u koliko mislim oko 11:00h otišli na potok i neki su poslije došli u 1:00h i probudlil me!!!!!i ponovno sam zaspala oko 3:00h znaš kaj ubit ću se!!!!i ponovno su me probudili u 6:00h ej, jedva sam zaspala.grrrrrrrrrrrrr..ubiti ću svoju sestru!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!pozdrav!!!!

05.06.2005. u 17:12 • 13 KomentaraPrint#

petak, 03.06.2005.

NEZNAM KOJI NASLOV DA STAVIM

Ma dobro nije bitno koji je naslov, evo u mome životu nema nićeg novog...al zato sam se bila posvađala s many u četvrtak, pa u petak tj. danas. pa to je počelo obak, prvo četvrtak: bili smo na chatu, i išla sam na pvt s many i kak mi je bilo dosadno, a skinula sam s interneta riječi pjesme "the nanny" i napisala joj da pogodi ovu pjesmu, onak iz šale i ona je pogodila i kaže ona meni, a sad se goni, a ja sam bila tak ljuta da kad me nazvala htjela prekinuti, al smo se onda bile pomirile...i u petak tj. danas.pa ovako netko je bio spomenuo da treba učiti njemački, a ona je rekal wau wau i ja sam joj bila rekla da njemački nije baš tak lagan kak ona misli i još mi se derala u lice..i tak,a li smo bili malo izašli van i pomirile smo se (al malo), ali je bila stalno govorila, ali svakom "bitch" i tak i skoro sam se potukla sa štefom malo je falilo....pozdravljam vas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DUNJA I JA SAM ŠTO SMO Ž:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

03.06.2005. u 21:45 • 10 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>



< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

FORA WEB STRANICE:

Blog.hr
Monitor.hr
Linkin park
iskon
vip
paperdollheaven
goooogle
gmail
lyricsdownload
imageshack
mtv-adria





ABOUT ME:
ime: Tea
godine:13
mjesto stanovanja: Zagreb
pohađam: OŠ Malešnica
razred: 7.d.
stanujem: sa starcima i sisterkom (16.god.)
best friends: kikica, dunjchie, caroline, beljma, ary, folly, mija, mrta-ina, val, krsnikica, damagay, anthony, megle, štef....
od glazbe slušam:Linkin park,white stripes,system of a down,him,cranberries,nightwish, exodus, Guns n` roses, the rasmus, metallica...
volim: my all family, a pogotovo svoju najdražu sestričnu doky, frendice, frendove, LP, muziku, net, comp, svoje slike na comp-u, zagreb, svoj i-pod, svoj mob, vodu, čitati sisterki poruke, razgovarati s njezinim dečkom, svoju LP majicu, crnu boju, moj lood razred, riješavati osmosmjerke, gledati tv
mrzim: bahate, umišljene, neugodne ljudove, školu (a u nekim slučajevima, koji su rijetki, volim), britney, vesnu pisarović, ivanu brkić, učiti (a tko voli), kad je netko živčan, mrzovoljan...bla, bla

visina: 168cm
velika sam fanica: LP-a!

Free Site Counter
Free Site Counter





Image Hosted by ImageShack.us

MOJ IZBOR BLOGOVA:

LJUDOVI KOJE POZNAJEM:
blog od moje sestrične i mene
ariel
folly
Seba
tušakica
suljić
truerockgirl69
MAX
kosjenka
egipćanka
vedrana
vanda
d(a)rky




LPfanovi:)

Me, Myself and I
LPgirl
papercut9
LP_queen


OSTALI COOL BLOGOVI:
mirela-zecica
tinA
olly
punk djevojčica
devil ary
Vampririca s krilima
just girl
hello
646,757(vampirequeen)
Tea:)
dark girl
metalka
rasta
tv kritičar
vedran
abas
inspiredsoul
Minna
girl from dark
† majaa † ®
++___petra____++
crvena
hella
blondie
Fuffy (ca) =)



Image Hosted by ImageShack.us



HELENA-MY CHEMICAL ROMANCE:




MY CHEMICAL ROMANCE lyrics



Slikice moje najdraže grupe:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us