ljubav je lijepa stvar...nemojte gledati moj link...samo sam bila očajna :)
25.04.2008.
.......djetinjstvo..........
...danas sam iz busa vidjela djecu u koloni, 2 po 2...odmah su mi stavili smješak na lice...prisjetila sam se sebe kad smo tako (kao djeca u vrtiću) marširali po ulici držeći se za ruku i osjećaji smo se tako veliki što smo negdje išli bez mame i tate (ali ipak su tu bile tete koje su nas nadgledale belj)...sijećam se tako jedne zgode...(hahaha)..bila sam u paru s jednom djevojčicom s kojom sam uvijek pričala sto na sat...ja sam se bila zapričala i tako dok smo hodali gledala sam u nju i zaboravila gledat ispred sebe...i u jednom trenutku mogli ste vidjeti malu plavu Petru zaljepljenu za rasvjetni stup...hahahhah....to mi je ostalo u takvom sjećanju da čim sam vidjela tu djecu sjetila sam se toga...u busu sam se sama sebi počela smijati, a drugi ljudi su me gledali kao neku luđakinju...

Image Hosted by ImageShack.us

...tako bi se htijela vratit u to vrijeme...kada me nije bilo briga za ništa drugo osim igre, zabave i spavanja (i naravno hrane, heheh njamifinobelj)...ali zašto svi tako brzo želimo odrasti...kad sam bila u vrtiću, gledala sam djecu u osnovnoj školi i htjela sam biti velika kao oni...kad sam došla u 1. osnovne onda sam htjela biti kao petaši...kad sam došla u 5. gledala sam osmaše kao svjetsko čudo i jedva sam čekala da budem kao oni...kad sam došla u 8. jedva sam čekala da krenem u srednju jer mi je to bilo fascinanto; kako putuješ do škole, imaš napokon druge predmete...a sad...sad bi se htijela vratit natrag i živjeti za sadašnjost, a ne za budućnost...uživati u svakom trenutku...
...nedostaju mi igre dućana, mame i tate, barbika, skrivača, lovice, škole, ma svega...zašto se toga sad ne mogu igrati? -> gledali bi me kao neku luđakinju...ali ne...ja bi se samo na trenutak vratila natrag...
samo na trenutak...

Image Hosted by ImageShack.us


vaša Pepa...

p.s. pitali ste me tko mi je dečko, kako se zove....zove se sandro :D ...pusa!!

23:48 - Komentiraj ( 17 ) Print - On/Off

23.04.2008.
....evo mene, evo mene :D:D ....
ljudi moji..
oprostite što sam zanemarila ovaj blog..
ali eto..
zbog raznih okolnosti ja sam na njega malo zaboravila, hihi..


krenimo od početka....
1. otvorila sam facebook, i sad sam cijeli dan na njemu...
2. otvorila sam netlog :P....
3. imam dečka... :D:D:D:D:D....
4. da dobro piše...IMAM DEČKA!! hihihihi....
5. 3 i 4 točka nisu laži ...hahahhahahahah...


Image Hosted by ImageShack.us


ajme...
ma ja ne znam šta da vam više kažem...
sve se izdogađalo u kratkom periodu...i sama sam iznenađena :D ...
hihi...
ne da mi se više pisat..
vvp! pusa!

22:35 - Komentiraj ( 5 ) Print - On/Off

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Opis bloga....hm....pa tu će uglavnom biti moje gluposti.....da...to bi bilo to.....hm...da...

test koliko me dobro poznaješ



Koliko vas je ovdje od 9.1.2007.

Hit Counter
Hit Counter



O meni i tako neke stvari...
Ime: Petra
Prezime:tko zna zna...dead
Rođena:6.03.1992....
Grad: Rijeka
Frendovi: Damir, Ariana, Teja, Mari, Gljiva, Iva, Klara, Antonela, Ana, Aco, Paul...ajme...previše ih je :P
Volim:dečka :P, muziku, prijatelje, svoju obitelj, moje mačke, gitaru, klavir ,Framu, starke, pjevat, bend!.....i još toga....
Ne volim: CAJKEEE!!!....dvoličnost i licemjerje....to što brzo planem....zelenjavu....ribu....

i na kraju...ja :P

Image and video hosting by TinyPic
Image Hosted by ImageShack.us


MUZIKA:

ajme...muzika je moj život...stvarno...sad stvarno...hahahah...
šta da kažem...
slušam svašta...osim cajka i techna... i popa...ustvari...onda ne slušam svašta...hahahha...
pa...ja slušam uglavnom rock, tu i tamo punk i metal(folk metalsretan itd)......od bendova najviše slušam: S.O.A.D., A Perfect Circle, R.H.C.P., Prljavce i još puuuno toga..hahhaha




Quotes

Kad se poklope kazaljke na satu, kad otkuca ponoć, ti zatvori oči, stisni ih jače i sjeti se onog tko zbog tebe plače!

----------x----------

Image Hosted by ImageShack.us


----------x----------

Naučio sam da se dan sastoji od 24 sata, sat od 60 minuta i minuta od 60 sekunda, ali nitko mi nije rekao da je jedna sekunda bez tebe cijela vječnost!


----------x----------

Image Hosted by ImageShack.us


----------x----------

...I want to be remembered as the girls who smiles even though her heart is broken and the one who can always brighten up your day even if she couldn't brightened her own...


----------x----------


Image Hosted by ImageShack.us


----------x----------

...Life is too short to wake up in the morning with regrets. So love the people who treat you right, forget about the ones who don't and believe that everything happens for a reason. If you get a chance, take it. If it changes your life, let it. Nobody said that it'd be easy, they just promised that it would be worth it...

----------x----------

Image Hosted by ImageShack.us


----------x----------

Always believe in YOU. Listen to your heart. Trust your instincts. Know you CAN. See your own strengths. Dream it - dare it. DO what you're afraid of. Keep the faith. Follow your vision. Remember ANYTHING is possible if only you believe.

----------x----------

Image Hosted by ImageShack.us


----------x----------

I'm not a perfect girl. My hair doesn't always stay in place & I spill things a lot. I'm pretty clumsy & sometimes I have a broken heart. My friends & I sometimes fight & maybe some days doesn't go right, but when I think about it & take a step back I remember how amazing life truly is & that maybe, just maybe, I like being unperfect...

----------x----------

Image Hosted by ImageShack.us


----------x----------

Never take someone for granted. Hold every person close to your heart because you might wake up one day and realize that you've lost a diamond while you were too busy collecting stones.


----------x----------

Linkovi
aaancica- ma meni su svi blogovi strava...
teja - luda i otkačena cura....odite pa vidite i sami :D
klara - super frendica s frame volim pričat s njom...
luka i pajo-zafrkanti iz razreda....
tonka :)-zabavna cura koja ide na framu krnjevo (gdje sam ju i upoznala)
ona koja korača- smiješna ...zabavna...
Laura :):) - sviđa mi se post o prijateljstvu...super blog...
Martina - odlična cura s moje Frame...super je...
blesava glava ''mihaela'' - full zakon blog...


Evo predlošci:

peace dizajn
zubalo
sweet designs
gadura dizajn
ludača dizajn
Moi
Sir
PAPER HEART
Geisha
simpa
bahati dizajn
Maya
v4MP1r3's Designs
lucy
NLO
super dizajn
my Chaotic Games
martina dizajn
designer for you
predloschi
endless-light
hitech
drvo sranja
samo riječi
laura dizajn
x...dizajni...x
zečja rupa
bemeri
deganegane
rizla i strudla
mentalka dizajn

...PJESMICE....











SLIČICE!



















credits
duckdz. - x x x