Yes/No

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Photobucket

"Stvarnost je izlika za one koji nemaju maste."



Photobucket


ovo je obrnuta prica Blackovih.
u knjizi su svi u Slytherinima, kod mene su svi u Gryffindorima. Severus Snape nije raden kao lik JKR nego kao Alan Rickman s nekim Severusovim osobinama.
sve ostalo sto trebate saznat,saznat cete kroz pricu.

Photobucket

mail
mistress_bella@net.hr



hits




moon

Photobucket
Regulus Black

I'll be there for you
I'd live and I'd die for you
Steal the sun from the sky for you

sky

Photobucket

And dance your final dance
This is your final chance
To hold the one you love
You know you've waited long enough












Photobucket
Photobucket
Bellatrix Black je malo crno djevojce koje voli setati po mjesecini. Obozava napitke, idu joj bez problema. Jedna je od tri sestre Black, od kojih jednu ne podnosi a sa drugom se ne cuje. Bella je na 6. godini u Hogwarts te pripada plemenitoj kuci Salazara Slytherina. Bella je osoba koja je zaljubljena u glazbu i u njoj pronalazi svoj mir.
Photobucket
Photobucket


stars

Photobucket
Dakota Lenore Hart
Are you a lucky little lady in the City of Light
Or just another lost angel



Photobucket
Odin
I want to dive into your ocean
Is it raining with you



Photobucket
Marius
Hey you, out there in the cold
Getting lonely, getting old
Can you feel me?



Photobucket
Aaron Waters
Everybody's got their history
On every page a mystery




Photobucket
Starz Skrable
How do you do,
do you do,
the things that you do.
No one I know could ever keep up with you



Photobucket
May Stox
I feel wonderful because I see
The love light in your eyes.



Photobucket
Morwena Myldis Jacobson
So hard she's trying
But her heart won't turn to stone... oh no.



Photobucket
Ginny Loo Weasley
It means no worries for the rest of your days
It's our problem-free philosophy




Photobucket
Narcissa Black
Perfume came naturally from Paris
for cars she couldn't care less
Fastidious and precise



Photobucket
Athena Helena Snape
Like and angel who is fading on the edge of time
Like a burden on your shoulders can be crossing your mind




Photobucket
Nicolette Rosaline Caterine Granger
I'm going places, I've got ambitions
thank you but I don't need your permission
baby before you give me your love, give me your respect



Photobucket
Angelina Lovegood
Like a little school mate in the school yard
We'll play jacks and UNO cards
I'll be your best friend



Photobucket
Amy Morgan
I'm only happy when it rains
I'm only happy when it's complicated


Photobucket
Ella Mesyn
Im a woman of wealth and taste
And I laid traps for troubadours


Photobucket
Allegra Favole
Threatened by shadows at night, and exposed in the light.
Shine on you crazy diamond.









































































































































Photobucket

Haven't you got poet, or something like that?
No, y'see, the trouble with poet is
'Ow do you know it's deceased?

Photobucket





















Photobucket
Copyright © 2008. by Bellatrix Black
imam prava na sav text koji pise
i na sliku Pauley Perrette

Photobucket

Credits

design:.x. help:.x.x.

nedjelja, 31.08.2008.


pustite meni za ljubav


Emmm, ne znam kak ovo zapoceti. A izravno je najbolje jel da? *smile*

Ja sam donjela jednu odluku. Pauzirat cu sa ovim blogom.
Zasto?
Zato sto sam ja Bella, tj ona je ja. Ali ja vec dugo nisam ono sto pisem u postevima. Istina je da bi svasta radila i odlucivala izmedu dva decka ali bi ih odjebala na kraju i ne bi bila sa ni jednim. I to ne bi izgledalo kao sapunica jer bi ih odjebala na kraju. A ovo sve vise lici na sapunicu a meni se to ne svida.
Vratit cu se bez brige, brzo. Tu se ne morate bojati jer ja moram pisat. A buduci da je ovaj blog prvi na kojem sam dosla cak do 15 poglavlja i da imam ideja sigurno necu odustati od svega. A i opsjednuta sam sa dlakavim loncarom (moj slobodni prjevod harry pottera), svaka druga stvar me pocjeca na njega. *smile*
Pauza ce trajat oko mjesec dana, manje, vise, ne znam. Ali sljedeci post, 16 poglavlje ce biti drukcije. Bellino ponasanje ce se promjeniti. I nadam se da ce te ju prihvatiti kao i prijasnju mene.
Javljajte za posteve jer cu vas citat.

Tu sam si najslicnija.

I jos jednom, ovo nije kraj jer bi inace gore bila The End od Doorsa. *smile*

...ljubim vas i grizem...

Photobucket



[ comment |28| ] print ][ # ]

utorak, 12.08.2008.

15-May I have this dance

ne zelim previse pisat i filozofirat, nema smisla
mislim da ce *smješak* svima biti jasan

*smješak*


Aaron je vodio ples. Kretao se savrseno po plesnom podiju. Klizio je, kao sto zlica klize kroz med, po plesnom podiju. On je bio lutkar, a ja njegova marioneta. Ponavljala sam svaki njegov pokret najsavrsenije sto sam mogla. Pokusavala sam mu biti sjena.

When I close my eyes
And think of you it takes me places that I've never seen
And the rain, it blows
You're brushing up against my skin to wash me clean


Primaknuo je moje tijelo svome i zagrlio me. Naslonila sam glavu na njegovo rame i zatvorila oci. Prepustila sam se njemu i osjecaju koji je stvorila pjesma.

Nakon sto je pjesma zavrsila, krenula je druga, nsto brza. Angy je dosla do njega i zamolila ga za ples. Pogledao me te sam se odmakla i pustila Angy u Aaronove ruke.

Otisla sam u dvoriste koje je bilo nasuprot velike dvorane. Cure su sjedila i masirale stopala ne bi li sprjecile pojavu zuljeva koji se vrlo lako dobivaju nakon nosenja visokih potpetica. Neke su prepricavale dogadaje s podija, dok su neke bile sa svojim pratiocima.

Odin je sjedio na jednoj od klupica i razmisljao. Skinuo je krila i stavio ih kraj sebe. Prisla sam mu nesigurnim korakom. Podigao je pogled sa poda, pogledao me te pomaknuo krila u stranu radeci mi mjesta.

-Gdje je Mimy?-upitala sam ga gledajuci pod.

-U zenskom wc-u na drugom katu.-odgovorio je brzo

-Sto radi tamo?-pitala sam znatizeljno.

-Ne znam.-rekao je kratko.

Your pride has build a wall, so strong
That I can't get through.
Is there really no chance
To start once again?
I'm loving you.


Gledali smo u pod, provodeci sekunde duge kao vjecnost, u neugodnoj tisini.

-Idem do Mimy.-rekoh.

-Da, dobro.-reko je smeten.

Digla sam se te krenula prema stepenicama. Glasna glazba odjekivala je u Velikoj Dvorani. Produzila sam na stepenice koje su bile puste. Popela sam se do drugog kata spoticuci se o rub haljine. Usla sam u wc i ugledala andela crne duge kose kako sjedi na prozoru gledajuci u zvijezde.

-Ej lutko!-veselo je pozdravila.

-Ej Mimy!-uzvratih joj prozor.

-Sto ces ti tu?-upitala je znatizeljno

-Pa dosla sam tebe vidjeti ako nije zabranjeno.-odgovorih

-Naravno da nije samo si me iznenadila.-rekla je smjeskajuci se.

-Nadam se ugodno.-rekoh te pogledah u pod.

-Naravno da je ugodno ludice.-rekla je te me nasmijala.

-Bella je li sve ok?-upitala je.

-Pa... I nije bas. Jucer sam poljubila Odina.-rekoh.

-Znaci plan mu se polako ostvaruje.-rekla je mudro.

-Pa ne znam.-rekoh nesigurno.

Pogledala me a ja sam spustila pogled u pod.

-Prekinuli smo jucer.-rekla je.

-Zao mi je.-rekoh s krivnjom.

-Nema ti sta biti zao lutko. Ionako nije bilo nicega medu nama.-rekla je te se nasmjesila.


Sisla je sa prozora i nasmjesila se. Zagrlila sam ju.

-Cemu sad to lutko?-upitala je iznenadeno

-Imala sam potrebu.-rekoh te se odmaknuh od nje.

-Pa.. Hmm.. Neobicne su te tvoje potrebe.-rekla je te se nasmjesila.

-Ha-ha.-rekoh sarkasticno te se poceh smijati sa njom.

-Nego lutko reci ti meni jesi ti za zeleni pivoslavac?-upitala me.

-Zeleni pivoslavac? To postoji?-upitah zbunjeno.

-O da! I stvarno je zelen.-rekla je te se nasmijala.

Nasmijala sam se.

-Shvatit cu to kao potvrdni odgovor.-rekla je te smo krenule prema dvorani.

Probile smo se kroz gomilu koja je plesala i sjedila do stola sa picem. Do nas je dosao profesor Dumbledore. Mimy i ja smo se odmaknule te ga pustile da prode do stola. Natocio je zelenog pivoslavca te ga popio na iskap. Mimy i ja smo ga gledale u cudu.

-Cure, ako to jos niste probale, trebale bi. Kao mali sam to stalno pio. A ni sad mu ne mogu odoliti.-rekao je i otisao.

Mimy i ja smo se pogledale te smo se pocele smijati i ceriti kao lude. Kada smo zavrsile sa cerekanjem Mimy mi je dala casu punu zelene tekucine koja je po okusu pocjecala na pivoslavac ali ne sasvim. Bilo je nesto drukcije samo sto ja nisam mogla skuziti sto. Mimy je uzela jos jednu casu zelenog pivoslavca i odnjela ju je May.

Sjela sam za stol kraj Mariusa i Starza koji su djelovali iscrpljeno.

-A gdje su vam pratilje?-upitah

-Na wcu.-odgovorio je Starz.

-Napokon!-dodao je Marius.

Nasmijala sam se i nastavila promatrati plesni podij. Bio je saren i raznbojan. Pun parova koji su plesali i svijetla koja su se izmjenjivala. U zraku su lebdjele sarene zvijezde sa plavim snjegom. Svi su plesali od profesora do Filcha sa gospom Norris.

Sandy i Nic su se vratile sa wca popile vode te povukle svoje pratioce nazad na plesni podij. Do mene je dotrcala Ginn sva uspuhana te sjela. Dozvala je vrc punca i popila ga.

-Loo sta ne valja?-upitala sam ju zabrinuto.

-Oooo Bella moja... sve valja... apsolutno sve.-govorila je i dalje uspuhana.

-Vidis onog decka crvenokosog decka koji upravo prica sa Diyalom?-upitala me upiruci prstom.

-Aha.-odgovorih potvrdno.

-E pa s njim plesem cijelo vrijeme i osim sto je zgodan, super plese, ali je tesko drzati ritam s njim. Brz je! Nevjerojatno brz!-rekla je gledajuci ga.

Nasmijala sam se. Decko je bio jako visok, blijede puti i crvene kose. Imao je dugu pelerinu sa podignutom crvenom kragnom. Dosao je do nas pogledao Ginn, poljubio joj ruku te su otisli nazad plesati.

Do mene su dosli Odin i Aaron.
Pogledali su jedan drugoga pa mene.

-Bella idemo plesat?-izgovorili su u glas.

Photobucket



[ comment |44| ] print ][ # ]

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0