design by Bahata =) Veljača 2009 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (1)
Listopad 2006 (1)
Kolovoz 2006 (2)
Srpanj 2006 (6)
Lipanj 2006 (9)
Svibanj 2006 (10)
Travanj 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

†...Baby, you're goin' down in the dark...†

Image Hosted by ImageShack.us

poljubi me da zaboravim
zagrlime da se nastavim nadati
pusti me da zatvorim oci..
da te usrecim...
trazeci njega u tebi...
nakraju....prvenstveno...oprosti mi
nikad neces biti odabrani....
pitam se dali takav postoji


Image Hosted by ImageShack.us

†nije me briga sto misli osoba koju ja mrzim i koja mene mrzi
mene zanima sto ti mislis sto ti volis jer ja tebe volim†



Image Hosted by ImageShack.us

POKUSAJ TE...NEOSUDUJ TE IH...VOLI TE IH KAO I JA...DAJ TE IM PRILIKU DA VAS VOLE....

zivcanamala

avenger_girl(maj kiki)

morbid shit

sweet litle lie(hejenica)

rock fairy(hejenica2)

rock and peace girl

usamljeni andeo

zajednicka ludara

loce

marko

insomnia

hmmm...my metalka...blogerska ljube..

find me in hell(moja kara xD)

moja stoja

devil driver

mo81u5

PRIDRUZI MI SE...voljet cu te...kao i ti mene...




Image Hosted by ImageShack.us

†pa sto reci o meni....
ja sam jedna obicna mulica na neobican nacin....
volim goth...
i mrak....
obozavam ljepotu tame...
muziku...
zivot...
pjesme...
pisati...
rijeci....
vatru....
ljude...
bojim se samoce...
i jake boli...
bojim se ljudi koje volim....
nevolim strah....
ljude koji se boje biti slabi...
iako se i ja bojim biti slaba....
ali neljecim svoje frustacije na drugima
nevolim jako sunce ili svjetlo....
nevolim dugo biti u vodi....
zbog onog kako izgledam poslje...
ali volim more...i suton...
zapravo sam jako pozitivna i vesela osoba....
........†

Image Hosted by ImageShack.us


†MUZIKA†
nirvana†
type o negative†
soundgarden†
sisters of mercy†
dinosaur jr.†
evanescence†
within temptation†
him†
lacuna coil†
temple of the dog†
stone temple pilots†
morbid angel†
coldplay†
the 69 eyes†
marilyn manson†
†i jos svasta.....

†...................†

Image Hosted by ImageShack.us

ovo je ovdi od 21.06.2006

†Svaka boja u magiji ima svoje značenje.Opcenito boje utjecu na raspolozenje
Pa evo ga...†


Bijela - zaštita, pročišćavanje, mir†
†Crvena - zaštita, snaga, zdravlje, hrabrost, strast, seks
Svijetlo plava - liječenje, smirenost, sreća†
†Tamno plava - promjene, psihičke vještine
Zelena - novac, plodnost, rast, posao†
†Žuta - intelekt, privlačnost, učenje, gatanje
Smeđa - liječenje životinja†
†Pink - ljubav, prijateljstvo
Narančasta - stimulacija, energija†

Image Hosted by ImageShack.us

The 69 Eyes- Gothic Girl

Burden by the heart
She loves her sunglasses after dark
And every single day her little life falls apart

She´s out to look so macabre and alone
She´s close to hook on her dying

Just like a gothic girl
Lost in the darken world
My lil´gothic girl
Darkerside jewel are your razorcuts for real, baby

You can see
She´s on her road to ruin
Stigmata from crucifiction
On her pale white skin

Tribal pagan art
She loves her tattooed Egyptian mark
And every single day her love will tear us apart

She´s out to look so macabre and alone
She´s close to hook on her dying

Just like a gothic girl
Lost in the darken world
My lil´gothic girl
Darkerside jewel are your razorcuts for real, baby

Image Hosted by ImageShack.us





i ovo vam je za prevodenje....da imate ipak neke koristi od mene...xD...hehe!




















Instant prijevod


www.bosiljak.hr
Upišite pojam








nedjelja, 13.05.2007.

†...I'm dying, I hope you're dying too....I'm dying, I hope you're dying too...†

(stih pisme od mm-a i rasputine-apple of sodom)

ok...ovo je prvi dan mojih 14 godina i sram me to reci...
razlog zadnja osoba kojoj sam rekla da punim 14 mi je rekla da stanem srati i onda me cila ekipa napala da nekenjam da bice 16 punim ili barem 15
i onda su mi rekli da sam mogla prosrat 10
pa su me pitali koliko sam popila....
Image Hosted by ImageShack.us
sve u svemu ljepa vecer....

u 11.40 sam sati dosla kuci
u grad sam dosla u 6.30
pa smo ja i moje koke otisle u jazza i ja se nalila...
nezelim pricati sto sam radila i koliko sam rigala
savjet ako pijete ljekove neuzimaj te alkohol!!!!
nikako....
nije prvi put da sam to napravila vjerovatno ni zadnji...
ali nije bas ugodno iskustvo...

sve u svemu nakon sto su me izvukle iz jazza otisle smo siditi na rivu...pa u jebene
ja tila u nazora da uletim u ribnjak i lovim ribice...dont esk...not importnt

ali ostale smo u jebene i tamo upoznale neke likove...
i tako to...
Image Hosted by ImageShack.us
ma ljudi mislim da idem rigat...opet....
nedami se vise pisat stvarno se ne osjecam dobro

papa
volim vas



| komentari (29) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.