zahod_bez_kotlića

25.05.2008.

nije sve tako sivo

I tako sam ja jednog lijepog popodneva zavrsila svoje srednjoskolsko obrazovanje. Lijep je to osjecaj, ako ne znate ili ako ste zaboravili. Nema vise glupih kvocki koje sjede iza tebe i ometaju te u daydreamingu, nema vise nenajavljenih testova iz knjigovodstva, nema vise petica iz matike zbog aktivnosti (e vis vis..to ce mi falit), nema vise...
Ja sam vam sad na jednom raskrscu. Ne znam kaj cu sa sobom. Mislim, znam otprilike, a to je da zelim studirati, a ako to ne uspijem onda zaista ne znam sto cu jer jedini scenarij koji imam u glavi je ja studentica.
Moji planovi od SUTRA pa do prijemnih su:
1. uciti
2. uciti vise
3. uciti uciti i samo uciti

(Covjek se odma osjeca bolje kad napise da ide ucit, fakat!!)

Druga stvar je ta da sam si nasla novu osobu za druzenje.. ne mislim bas na prijateljsko druzenje. Ali to ne me sprjecava da i dalje mislim na onu osobu koja me napustila (ah..smrc :( ) 26. srpnja prosle godine.. (ovo sad zvuci ko da je umro, a nije, nego je s drugom...groar *pretvara se u medvjeda i baca sve oko sebe*
*sad se smirila*

Hvala na slusanju. Next time kad dodjem na blog ja cu biti studentica (ajme kak ovo dobro zvuci!)

*poljupci & zagrljaji svakome tko dodje i pozeli mi srecu*

- 21:28 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

mah



(inace, Lily Cole, najljepsa zena na svijetu)