... all about me....


°?^yeP Or nOp^^?

Dizajn maDe by:BuBsi deSign ^^ Kostur by:Cow design ^^ ^^OcHes/necHes^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ABOUT A LITTLE GIRL .....
IME:Maja
PREZIME:ne ne
ROĐENA:7.8.1994.
RAZRED:7.A
GRAD:SAMOBOR
NAJ FRENDICA:Laura,Duba,Klara,Iva..
NAJ FREND:neznam
NAJ GLUMICA:Lindsay Lohan,Hayden Panettiere,jessica alba
NAJ GLUMAC:Chad Michael Murray
NAJ FILM:Mean girls,bring it on all or nothing
NAJ PJESMA:like me,the getaway,little miss obsesive
NAJ PREDMET:povijest
NAJGORI PREDMET:Biologija,kemija
NAJ HRANA:lasagne
NAJ PIČE:voda
SLUŠAM:
*girlicious
*danity kane
*ashlee simpson
*hilary duff
*avril
*nicole sch..
*PCD
*ciaru
*cassie
*lil wayne
*flo ridu
*rhcp
*steadman
*birdmana
*lindsay lohan
*cherish
*usher
*nickelback
*gwen stefani
*fergie
*amy winehouse
*foo fighters
*itd.

JA VOLJETI:ipod,papati.komp,more,snijeg,parfeme,shopping...
JA NE VOLJETI:školu ujutro,pospremanje.cajke..
UZOR:nemam ga
Free Site Counters
Free Site Counters

LINKOVI
MARTA
DOROTEA
MY JUICY DETAILS
MOJ RAZRED!!!!!!!!!!!!!!
IVANA
little_red_girl
friends are like stars
ludache
wild girl
JOPA
DUBA
LAURA
MOJ BIVŠI BLOG
TAYCHI
have a nice day


Get your clock at CompleteMyspace.com

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

MINI ME
Image Hosted by ImageShack.us

MUHAHAHA
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

subota, 23.02.2008.

jihaaaaa vikend!!

Aleluja vikend!!Trebala sam u nedjelju ič na Klarin rođendan,al ne idem jer idem na more na jedan dan,bangbangbangbangbang.Danas moram pročitat
lektiru i vjerojatno idem u avenue mall si kupit jaknu jer mi je ova već premala.
I Laura ide pa si valjda nečemo kupit istu.U ponedjeljak smo pisali test iz
povjesti,nije bil baš jako težak,al sam iz matematike dobila -3.Tjelesni-mučenje.
Kemiju i fiziku ne kužim i to su mi sad najgori predmeti.U litteri je bilo dobro.
u utorak nismo imali zadnji sat pa sam s Dubom išla kod njene bake,al nije bilo
nikog doma pa smo si napravile nekaj za jest i svirale smo na klaviru.u četvratk
smo imale 16 kn i prenajele se.barem ja.I dubravka je opala s stolca kad mi je
nekaj govorila.ha jazubozubozubozubozubo.Martina i ja imamo nowi ples.
Zove se The Mixer.pjevazujopjevazujo.Da da već sam dosadna pa idem.
bye bye i pozz pozz swima!!!!!!!!!!!!!!!i komajte na razrednom blogu tuu



| °~*..sMiLee..*~° (182) | ..[kLik.].. | # |

četvrtak, 14.02.2008.

I LOVE YOU BEYBEEEE!!!

jihaaaaaaaaaaaa!!Valentinovo je!!!cerekcerekcerekcerekcerekcerek
Mislim nije da volim taj dan,ali ipak.Dobila sam od Ive hyper.deaddeaddead
Danas je u školi bilo sve dobro osim matematike.Pisali smo petminutni i samo mi je prvi točan.Jučer smo na tjelesnom igrali badminton i bilo je predobro.
thumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbup
Valjda nečemo sutra preskakat kozliča.fujjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!Sad ču morat ič u litteru.
buuuuu.crycrycrycry.Jučer su se dvije cure iz našeg razreda posvađale.
Vise o tom imate OVDJE
to je super blog i morate doč komat.Evo nekih videa.Aha pozzdravljam:Lauru,
Dubu,Ivu,Doroteu i sve i svima sretno Valentinovo.jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaa!



SRETNO VALENTINOVO!





| °~*..sMiLee..*~° (160) | ..[kLik.].. | # |

utorak, 12.02.2008.

kill me please!!!

beljbeljbeljbeljbelj.Za sve one umišljene kuje koje izmišljaju blogove
KLIKNI OVDJE:Vi ste
jedne smrdljive i lažjive kuje i prestanite lagat jer nitko vam ne vjeruje i svaki
normalan čovjek,mislim dobro polunormalan vas kuži da serete i kaj nam
govorite da smo mi jadnici evo poruke za vas:GET A LIFE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tak ste jadne da po cjele dane izmišljate i serete a ovak nikad niste
bile u shoppingu i vadite slike po internetu.burninmadburninmadburninmad
Daj prekinite več jednom lagat ili nemojte da se mogu nekom smijat i rugat
mu se da kak može bit tak glup i retardiran da po cjele dane laže.ludludlud
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuj.....buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Ajmo se sad vratit malo na moj život.odvratno.Pitala me povijest ali hvala Bogu
nije zapisala ocjenecerekcerek i Dubravka i ja smo joj kupile čokoladu.
Mislim trebala sam dobit 2.a roditeljski je bil.Danas smo pisali petminutni
iz biologije i kak je glupa rekla nam je da čemo pisat 2 lekcije a ona nama da
cjelu cjelinu.madmadmadmadmadmadmadmadmadmadmadmad
Matematiku smo imali zamjenu neku profu koja nezna predavat i nis ne kužim.
Laura i ja smo naganjale Martina i dal nam je cjeli kroasan.Kasnije smo na 1.
stanicu zaljepile letak M'n'L-to je naša grupa i riječi od pjesme i ko se hoće
može se potpisat.nooooooooot.ko obožavatelj.Mislim da je ovo sad malo
pre dugi post i pozz svima.A najviše:Lauri-noooot,Dubi,Dorotei,Dori,Marti,klari,
svima koje poznajem i ne poznaje i koje volim i ne volim i koji me vole i koji me
ne vole a to su svi.buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuludbang



| °~*..sMiLee..*~° (61) | ..[kLik.].. | # |

subota, 09.02.2008.

new post!!! nooot

roflcoolzubonutnaughtynutnaughtynutnaughtynutnaughtynut
hello!Ovaj tjedan mi je bil dobar zato jer sam išla u školu samo 2 dana.
Imala sam gripu i visoku temperaturu.deaddeaddeaddeaddeaddead
Baš mi se i ne da pisat ovaj post jer uopće nemam inspiracije i skužila sam da mi je blog fucki_g sranje.Vidim da svi pišu neke nove posteve,a kaj ču
kad se niš zanimljivo ne događa.thumbupthumbupthumbupthumbup
Nemrem nač nekakav dobar dizajn.Napisala bi jednu pjesmu koju smo Laura
i ja izmislile i skoro ju svi znaju,možda,ali neda mi se pisat i skoro
niko ne bi skužil o čem se radi.Sad mi je hobi vrjeđanje jednih kuja zato
jer su mi pisale sranja i još nekima i ak hoćete znat njihov blog pitajte i
imate ih u linkovima.skužili bu te o kom se radi.burninmadburninmad
Nemam baš apetita.jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiha.cerekcerekcerekcerekcerekcerek
Znam da nitko nebu čital post,ni ja nebi al to je moj blog.dddddddddd.
Pisali smo zadaćnicu i dobit ću 2 iz teme.roflroflroflroflroflroflroflroflrofl
kak su fora nazivi ovih smajlića.KISS I POZZ SVIMA,A NAJVIŠE.LAURI,DUBI,
IVI,KLARI,MARTINI,JOPI,LJUDIMA IZ RAZREDA,SVIMA KOJE POZNAM I NE POZNAM,dobro nijma ne,bla bla.KISS KISS I FUCK OFF!NOOOOOT



| °~*..sMiLee..*~° (134) | ..[kLik.].. | # |

petak, 01.02.2008.

nova inspiracija bitches!

hellokisskisskisskiss.Ovaj tjedan je bil tak glup jer je bila ujutro škola.
Nismo bas tak puno pisali,ali mrzim školu ujutro.ddddddddd.cerekcerekcerek
Da,svako jutro idem pješke s Laurom tj.bitch,doroteom i dubom.deaddead
Sad sam postala ovisna o nekog teniskoj igrici na mobitelublablablablablabla
Mrzim biologiju.to se već odavno zna.thumbupthumbup.Nema raske
pa imamo zamjenu iz tjelesnog pa se igramoheadbangheadbang.
Nije se bas niš zanimljivo dogodilo ovaj tjedan.aha,danas sam poslje škole,mislim
u 1 išla kod Laure di smo kakti trebale radit nekaj za engleski,ali smo većinu
vremena plesale i pjevale.Valjda smo kaj smršavile.nooooooooot.
zubozubozubozubozubo.Onda sam došla doma i imala ručaknjami
U 5 smo se ona i ja našle na stanici i išle pješke do lunića.I tam smo se
vozile na balerini i hulku i autičima i kišobranima.Pa si je laura u 6 išla
kupit krafnu i zvala sam Klaru i išle smo kod nje doma.Tam je bila njena mama
i pes i tam nas je lizala i skakal po nama i tam smo se nekaj cerekale dok
se ona pol sata spremalanamcornamcorbangbangbangbang
Onda je 10 do 7 došla Iva i išle smo na trg i do pekarnice di nas je čekala
Lana i Jopa je trebala doč al je nije bilo pa smo otišle u lunić i vozile
smo se a Lana nam je galamila da je josipa kod pekarnice i da se ljuti.burninmad
Onda smo Iva i ja trčale do tam i onda smo svi skupa isli u lunič.i bla bla.
Kasnije smo se vozlie u autičima a laura i ja smo se najviše vozile a cure
su otisle na nekaj drugo.Tam su se neki dečki zabijali namjerno u nas
i onda su se svi odjedamput u nas.deaddeaddeaddead
Jedva čekam da se ponovno idem vozit na autiče.kak je foraaaaaaa.Onda je
Laurin brat došel,znate onaj peder i onda smo se zabijale u njega i u te dečke...
Išle smo pješke doma u 8 i sad pišem jaaako dugački post.dddddddd
i da ,srele smo doru,ivanu i doroteu.POZZ:LAURI,DUBI,KLARI,IVI.JOPI-evo sad te pozdravljam kujo,MARTI,DOROTEI.........................SVIMA KISS KISS.cerek



| °~*..sMiLee..*~° (138) | ..[kLik.].. | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.