... all about me....


°?^yeP Or nOp^^?

Dizajn maDe by:BuBsi deSign ^^ Kostur by:Cow design ^^ ^^OcHes/necHes^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ABOUT A LITTLE GIRL .....
IME:Maja
PREZIME:ne ne
ROĐENA:7.8.1994.
RAZRED:7.A
GRAD:SAMOBOR
NAJ FRENDICA:Laura,Duba,Klara,Iva..
NAJ FREND:neznam
NAJ GLUMICA:Lindsay Lohan,Hayden Panettiere,jessica alba
NAJ GLUMAC:Chad Michael Murray
NAJ FILM:Mean girls,bring it on all or nothing
NAJ PJESMA:like me,the getaway,little miss obsesive
NAJ PREDMET:povijest
NAJGORI PREDMET:Biologija,kemija
NAJ HRANA:lasagne
NAJ PIČE:voda
SLUŠAM:
*girlicious
*danity kane
*ashlee simpson
*hilary duff
*avril
*nicole sch..
*PCD
*ciaru
*cassie
*lil wayne
*flo ridu
*rhcp
*steadman
*birdmana
*lindsay lohan
*cherish
*usher
*nickelback
*gwen stefani
*fergie
*amy winehouse
*foo fighters
*itd.

JA VOLJETI:ipod,papati.komp,more,snijeg,parfeme,shopping...
JA NE VOLJETI:školu ujutro,pospremanje.cajke..
UZOR:nemam ga
Free Site Counters
Free Site Counters

LINKOVI
MARTA
DOROTEA
MY JUICY DETAILS
MOJ RAZRED!!!!!!!!!!!!!!
IVANA
little_red_girl
friends are like stars
ludache
wild girl
JOPA
DUBA
LAURA
MOJ BIVŠI BLOG
TAYCHI
have a nice day


Get your clock at CompleteMyspace.com

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

MINI ME
Image Hosted by ImageShack.us

MUHAHAHA
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 27.01.2008.

hellooooooo bitches!

evo novog posta i dizajna.Malo je retardiran ali nije bilo boljegheadbang
Prošli tjedan je bil dobar.nooooooooooooot.deaddeaddeaddeaddeaddead
U ponedjeljak sam bila dežurna i nisam pisala test iz hrvatskog,ali sam ga
pisala u srijedu i dobila petthumbupthumbupthumbupthumbup.U utorak
smo imali engleski i profesora (mobiteli).zubozubozubozubozubozubo
U srijedu je bil petminutni iz matematike i likovni ali nije bilo profesora
pa smo morali crtat nekaj za maskare.U četvrtak je bila kemija i jedan dečko
iz razreda je udaril u nos jednog drugog dečka i išla mu je krvzalivenzaliven
Išla sam sama u literu jer nije bilo Dubravkecrycrycrycrycry,ali sam si kupila
ok.Aha nije bilo laure u školi jer ima gripusmijehsmijehcrycrycrycrycrycry
Jadna noooooooooooot.Imali smo lektiru i petminutni iz litere.madmadmad:mad
U petak sam se isla poslje skole s Mateom prošetat i kupile smo krafnenjami
U subotu sam gledala utakmicu i isla s Dubom,mateom i nikom u lunopark.
Dubravka i ja smo najviše išle na autiče i tam se zabijale u neke dečke
ko manijaciludludludludludludludludludbangbangbangbang
Kupile smo si svaka po 2 krafne i ja sam došla doma oko 8.Danas sam
bila kod bake i gledala sam utakmicu naravnoburninmadburninmadburninmad
izgubili smo!!!!!!!!!cryali barem smo 2.to je to.pozz :mahbolesnoj Lauri,Dubi,
Klari,Dorotei,Ivi,Filipu,Karlu...............................i svima cerekcerekcerek


evo nekog videa koji sam nasla na nekom blogu:



| °~*..sMiLee..*~° (64) | ..[kLik.].. | # |

nedjelja, 20.01.2008.

nooooooooooo!!!!!

Počela je škola.Najgora kazna na svijetu.Dobro je jedino to kaj nas nisu pitali i dali na testove.zubonutnutnutnaughtynaughtynaughty.Sad vise nisam tak
često na kompu.nooooooooooot.mah.Na oba dva sata nas je raska izmučila.
Jedina dobra stvar ovaj cijeli tjedan je da nismo imali novinarsku.Ali smo
morali duže ostat jel na se bivša prof.iz francuskog pozvala da se dogovorimo nekaj za francusku.Eda,možda ču ic u Francuskukissroflroflroflroflrofl
Najgori predmet mi je i dalje biologija.Jučer sam isla s curama slikat samobor.
Bile smo na trgu i parkovima i itd.Išla sam popodne u Avenue mall i kakva
je gužva bila.cerekblablacerekcerekblablacerekblabla.Kupila
sam tajice za maškare jer ču bit dobra vila.samo mi još treba kostim.smijehsmijeh.I kupila sam nove tenisice jer sam jedino ja imala sve
zguljene i stare su bile.Tam je bil neki koncert i nastupili su Antonija šola,Luka
Nižetič...Sad ču stavit slike od jučerašnjeg slikanja samobora.wavewavewave
BYEEEEEEEEEEEE!mouthwashsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehwave


LAURA I JA (ja sam u crnom)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

DUBRAVKA,MATEA I DOROTEA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MOI

Free Image Hosting at www.ImageShack.us






| °~*..sMiLee..*~° (104) | ..[kLik.].. | # |

nedjelja, 13.01.2008.

žblj!!!!!!!!!!!!!!!!

Prekjučer sam isla s Martom u merkatorzubozubo i isle smo u dm.Tam sam kupovala maskaru i teta nije dala da ju isprobam mislim ono dddddddd
kak bum ju kupila ak neznam kakva je.Kasnije smo isle na kakao s šlagom ali
je prošli put bil boljipartypartypartypartyparty.Onda opet u dm da si kupim špangice i tam sam srušila neku tam ploču ispod police i onda me je teta
zamrzila i Martu kad je bila s menomburninmadburninmadburninmad
Isle smo u knjižnicu i tam smo crtale nekaj kaj se naljepi na prozor s
prvašičima.nutnutnutnutnutnutbangbangbangbang.Onda smo
išle u pekaru i doma.Došla sam oko 5 doma.Jučer sam isla s mamom
u city centar i tam smo jedva nasle neko mjesto za parkiranje.Jučer se
Laura vratila s skijanja i jako mi je nedostajala noooooooooooooooooootnut
Ovo je kratki prikaz mojeg drugog naj filma:Bring it on all or nothing
u kojem glumi moja druga naj glumica Hayden Panettiereyesyesyesyes





| °~*..sMiLee..*~° (164) | ..[kLik.].. | # |

petak, 11.01.2008.

hay bitches!

ovo je moj najdraži film Mean girls u kojem glumi moja najdraža glumica
Lindsay Lohan.Sad je nedavno bio na tv-u.I evo izmislila sam rimu,mislim
skužila sam da je te rečenica rima.Fora blog,svrati do mog.
ludludludludludludludludnutnutnutheadbangheadbangmadmad



| °~*..sMiLee..*~° (154) | ..[kLik.].. | # |

utorak, 08.01.2008.

grrrrrr

Izbrisala sam svoj blog bitch98,mislim nisam ga namjerno.
slucajno sam valjda stisla odjavi se.Mislim može se otič na blog
ali ja nemrem niš pisat u njemu.Ovaj ima malo drugi naziv love98,
ali sva dobra imena su zauzeta,mislim i prosli je bil glup ali mi se
više sviđal od ovog.Sad moram sve ispočetka radit.
Jučer sam rješavala zemljopis s Dubom prek MSN-a(i danas)
a kasnije sam išla s Martom u merkatorbeljroflsretanpartyludnutnutnut
Išle smo u dmi kupila sam neki šampon s mirisom jagoda,kak fino miriše
finodeaddeaddeaddeaddead.Kasnije smo otisle u neki tam kafić
i naručile smo kakao s šlagom,Kak žena stavlja puno šlagaburninmadheadbang
I kupile smo čips i srela sam Ivu,mislim ona je došla do mene jer je ja
inače ne bi primjetila ju.ludludludludludlud.Danas su opasne
djevojke.NAJBOLJI FILM IKAD.osim Borata i Bring it on all or nothing.
Sad taj bring it on all or nothing gledam stalno i na youtube-u.cerekcerek
Malo sam se raspisala jer nisam već dugo pisala.Jedno 3-4 danaludludlud
Nemrem sad dat neki video ili post jer mi morate kommati za ovoblablablabla
POZZ SVIMA I KISS I POZZ I KISS I POZZ I KISSludbangbangbang
BYE I KOMMAJTE PUUUUNO!smijehsmijehsmijehsmijehsmijehmahwave



| °~*..sMiLee..*~° (156) | ..[kLik.].. | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.