super sweet 17

a jučer je bila najjača fešta ikad. okupila se ekipica u lovcu i počelo je . dj je imao pune ruke posla, ljudi su se rasplesali, bome i raspjevali, ko i ja, zato mi je i pukel glas i ve sam romantično šapćem. bujte sretni kaj me ve nerete čuti. nadam se da bum do sutra mogla bar malo govorit. i je, svaka čast ovim ljudima v lovcu, kapa dole za organizaciju i brige. super su! kaj da pišem. bili su svi koje volim, makar mi 2 pucke nisu mogle dojti. ida i tena, bute vi vidle svojega vraga!! hehe. jedino mi se v jenom trenu pojavlia jedna nepoželjna mrak ekipica, al sve smo to mi riješili. pjevalo se, plesalo, fala bogu i pilo... morete verovati da smo imali 45l crnog vina, 5l belog, 20l pivi i još nekše žestice kaj su ljudi donesli na cc. 75 ljudi i bilo nam je knap. al dobro, neki su bili prefensi da diigneju svoja precijenjena dupeta pa su sam pili i sedeli. e, vladeku moram zahvaliti kaj mi je pustil bobbyja. baš me ugodno iznenadil i tih skoro 4 min sam bila v sedmom nebu. a moj filip... znaš ono kaj smo se spominli.. ostala sam bez reči.. i fala kaj si konačno plesal z menom i ostala sam paf dok si znal reči od moje pjesme i fala ka si bil tak strpljiv dok sam ja letala od jedne grupe ljudi prema drugoj. zat si ti moj sweetheart. ve više ne znam kaj pisati, al sve u svemu bilo je perfektno, i prezadovoljna sam. fala svima koji su došli i napravili z nama takšu feštu kakša je bila. evo ve svira lipe cvatu pa se sjetih kak smo pred kraj si bili na stolcima, vladek na stolu, hehe, i kak smo to pjevali. ljudi svaka vam čast i jako mi je drago kaj ste me uvjerili da još uvijek ima ljudi koji se znaju zabavljati. puseki. :o)

12.03.2006. u 17:55 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

eh nije bitno ko sam. kane? na meni je da pišem, a na vama, ako vam se da, da komentirate i predlažete. pusolino

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr