8. mart

eh... odlučila sam da bum si ovaj tjedan malo olakšala, jer bi inače poludela i subota bi jednostavno bila katastrofa jer bi bila krepana od radnog djela tjedna, a ova subota mora biti perfektna!! :o)
mda... inače sam danas imala malo temperaturu i užasno mi je zima bilo, čak ispod 4 deke i debele veste, pa sam s nevjerojatnom lakoćom nagovorila taticu da me ostavi, svoju malu, slatku kćerkicu domeka. hehehehee. treba se nekad izboriti za sebe, odn. zvleči se de se god moreš-
kak neam pojma kaj da dalje pišem, sam oću neš pisati. ako još niste primijetili, ili ako ste već odustali od filipovih postova, filip tzv. PATKA vam je priipremio pravo pravcato iznenađenje: zamisllite, udostojio se nakon otprilike 2 mj napisati post, i još ga posvetil sam sebi. mislim, egoizam mu je stetovirano na čelu. šalim se malo.. on vam je inače jako dobar. ma kaj dobar, predobar. priča meni frendica danas, da je razmišljala kak bi ona konstruirala savršenog dečka i zaključila da bi ga napravila takvog kak je filip. mislim da je preostala samo 1 stvar za napisati danas: SVAKA ČAST FILIPOVIM STARCIMA NA STVORENOM REMEK DJELU! miš, znam dok buš čital ovo buš imal - vata fak_ pogled, i da buš malo poludel, al takve sam volje. i budući da sam ti bubikana bila danas, se nadam da mi oprostiš, svojoj mišici... ajde dosta ulizavanja, pusa....
btw, ve sam skužila da mi naslov nema veze s tekstom, al dobro, kaj buš ve, ne---

08.03.2006. u 21:20 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

eh nije bitno ko sam. kane? na meni je da pišem, a na vama, ako vam se da, da komentirate i predlažete. pusolino

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr