genijalan text...

MAX ADSL VEZE

bok. evo mene. baš sam iz slovenije došel. bil sam s tatom u kupovini ribičke opreme. nemaju najlon za pecanje duži od 3 metra. kažu, da ne bi pecali u međunarodnim vodama. kaže moj profesor iz geografije da su žabe s močvara oko mure pametnije od američkih srednjoškolaca, one bar znaju nać sloveniju. pa da. moja teta iz njemačke uopće ne zna da je slovenija država, misli da je to odmorište na granici hrvatske i austrije. jednom je ostavila na triglavu mirisni bor za auto. da cijela slovenija miriši. no, pustimo parkiralište na miru. recimo švicarska. zašto oni ne ratuju već 6 stoljeća? dobro, pa jeste vi vidjeli njihov vojni nožić. u napad idu rašpicom za nokte, a brane se žličicom i otvaračem za konzerve.... a zašto slovenija ne ratuje? jer bi ih pokorilo malo jače lovačko društvo. katastrofa.

kad smo kod ratova, krenimo na glavnu temu. veze. cure. ja sam za demokraciju. ali ne sad opet da svako ima pravo na svoje mišljenje. kupio sam kožnu jaknu. i dođe meni cura: "jesi znao da je jelen ubijen zbog tvoje jakne?" psihotično sam odgovorio:"mislio sam da nije bilo svjedoka, sad moram ubiti i tebe." onda smo krenuli u disko. čujem ja zvukove bum-bum-bum. mislim, kaje to? ljudi danas na sve plešu... tika-dojng- tika-dojng-tika-dojng. tekst uopće nije bitan. "ubit ću se" - "ubit ću se"-"režem žile"-"režem žile". a moglo bi biti i gore. mogli bi puštati sašu, tina i ono nešto smeđe. "curo, curo, oh yeah, curo, curo, oh yeah". a tek narodnjaci. "ostavila si me! ja tebe volim!a ti drugog!" ne valja ulaziti u narodne stranke, ovaj klubove. tamo ima pucanja. jer oružje ipak pripada narodu. u ovakvim tika-dojng klubovima nema oružja. teoretski. svaki od njih je ipak tamo naoružan s 3 kg naušnica koje se nalaze svugdje samo ne na ušima. a i ako ih ima u ušima, onda minimalno 5 u svakom. prosječni bi posjetilac narodnih klubova time počeo puniti pištolj. štogod da se od toga sviđa mojoj dragoj, sviđa se i meni. ona se uvijek hvali kako su je roditelji naučili plivati. odveli su je čamcem na pučinu i bacili u more. "zlato, nisu te učili plivati." dan nakon toga vidjeli smo se u gradu. "ti gade! prevarant! varaš me!" - "skockaj se, to mi je mama" - "svejedno! s menom je prijateljica i ona se potpuno slaže s menom!"

veze su teške. suočavanje s tom činjenicom prvi je korak. zadnji korak je prekid. baš mi je kod prekida rekla:"nadam se da ću naći nekoga poput tebe" - " zbog čega? pa prekidaš s menom, kaj će ti neko poput mene!?!" i to preko telefona. preko one mirza džomba mreže.da, imali smo sreće i radila je. dvoje smo pričali i bili teleta dva. a imate i vip mrežu. vip - pričaj glasno. normalno da MORAŠ pričati glasno, ako želiš da bilo što čuje preko. i onda još čitam da žene imaju bolje komunikološke sposobnosti od muškaraca. na to sam odmah rekao: daghghghgh. s druge strane, imate muškarce koji reklamiraju praške za rublje. "ovaj najbolje uklanja mrlju od krvi" - "čuj stari, ako imaš mrlju od krvi na majici, onda prašak za rublje nije tvoja najveća briga". uklanjanje tijela jest. žene. možemo ih usporediti s eventualnom strankom na vlasti. jer su proračunate kao državni proračun. KUPUJMO HRVATSKO. ma nema problema. a s čim?!

još nešto. statistike govore da je svaki 4. hrvat lud. zamislite tri osobe.... .... jeste? jesu li normalne? e, onda ste vjerojatno vi ludi. pozdrav


p.s. nemojte misliti da sam ja osmislila ovaj text,al mi se jako svidio, pa sam ga htijela proslijediti. nadam se da se niko nije uvredil prilikom čitanja ovog texta. ako jeje, moje isprike.

07.02.2006. u 23:00 | 6 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

eh nije bitno ko sam. kane? na meni je da pišem, a na vama, ako vam se da, da komentirate i predlažete. pusolino

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr