hihhihihi

evo mene opet dobre volje. ali čvrsto obećajem da bum se ovaj put potrudila da ne živciram nikoga oko sebe... yeah, right--- hahahahhaa baš mi se smije... :-D a o čemu da pišem pojma nemam al kaj me boli. ja to ne budem čitala. vi budete, ak bu vam se dalo. a ak bu vam se dalo, onda mi vas je žal, jer vam je očito jaaako dosadno i ne znate kaj bi sami z sobom, isto kak i ja-- u subotu smo ja i moja mala grupica opet lijepo izašli, kupile smo si ancha i ja 2l belog vina, jednu naru, 2 čašice ... i da vidiš! pišah ko velka dok mi je jadni filip moral držati jaknu i torbu.. hihiii. ma kaj mu ja mogu, i on se smijal ko budala nakon 2 antibiotika i 1.5l pive. ko se ne bi?! ja. ja bi bila na ispumpavanju. od nove godine nema šanse da pomirišim pivo, a kamoli da ga pijem po subotama. malko mi fali moj razred. makar je glup u pičku mater, al jebgaa, takši smo kakši smo. ok, sad ga već stvarno kenjam. e sam da još nekaj skomentiram. danas sam gledala reprizu dvornikovih budući da ničeg pametnog nema a stari dino treba pare jer cele dane igra playstation. ova mala ella.. jebote.. toj curi bi trebalo osmisliti rehabilitacijski centar odvikavanja od pretjeranog trošenja (novaca).... hehehe! znam da sam rekla da bum se trudila,al saam jednostavno moralla... hhihihi aj pozdravček

08.01.2006. u 23:18 | 5 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

eh nije bitno ko sam. kane? na meni je da pišem, a na vama, ako vam se da, da komentirate i predlažete. pusolino

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr