filip

ovako... budući da mi moj dragi trenutno jaaaaaaako fali, ve bum malo pisala o njemu.on je... dobar, zgodan i pametan! hahahaha :-) to su one klišejske--- sorry bebač ak ovo čitaš... jako mi je bilo lepo kaj si saki dan izdvojil ukupno jednu vuru kaj si me došel glet dok sam bila bolesna. fala ti na tome. i još jedna stvar kaj nem nikad pozabila je dok si mi donesel jaknu na cezam jer si znal da bu mi zima. il si to sebi zel za saki slučaj, :o) , nije bitno, glavno kaj meni nije bilo zima a ti si se za to pobrinul. i je, uvijek me uspeš nasmijati. joj, nadam se da ti stara nije preveć srala danas posle roditeljskog i da nije skužila kaj sam danas ono zvala--- znaš već koga. ajd, mišek, pusa, budi mi i dalje tak dober. pusa, love u

25.10.2005. u 20:52 | 0 Komentara | Print | # | ^

prehlada

prehlada mi kontrolira, trenutačno, cijeli život. ma daj, ide mi na živce već sve to. niti morem normalno disati, niti filipa morem videti kolko oću, niti mogu delati kaj oću... ništ,sam zato kaj sam se prehladila. filip, ti jako dobro znaš kak sam se i de prehladila, kane? nadam se da buš i ti jenput bar na jen dan sprobal kak je to. ma zezam se.. nesmeš ve i ti biti bolestan. nadam se da ne morala v subotu ići v budimpeštu i da budu starci nekam zgibali, i onda bi moj dragi mogel dojti k meni. da bar... joj - nesmem se preveć nadati, jer ak nebu tak, onda bum preveć razočarana. mišek, fališ mi i to onak, jako... nadam se da sutra dojdeš prije škole ak buš stigel
pusa, love u

19.10.2005. u 19:30 | 2 Komentara | Print | # | ^

with arms wide open

u, pa već dugo nisam nikaj napisala... ustvari nit ne znam kaj da pišem, al nekaj moram. je, jednostavno moram napisati kak sam sretna, unatoč svim sranjima v školi. razrednica mi je danas počela srati kak sam se "razuzdala" i kak se razočarala u meni ove godine. ma daj, jebi se glupačo. zato je tu moj dragi koji me nasmije v kakšoj god krizi bila, i mišek, fala ti za to. jaaaaaaj, kolko sam uživala v petak dok sam mu fljockala to smrdljivo maslinovo ulje na kosu i onda mu se se cedilo po licu... uf! i onda samo pranje kose... weeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

if I had just one wish,
only one demand,
I hope he`s not like me,
I hope he understands
that he can take this life
and hold it by the hand
and he can greet the world
with arms wide open...

to je za tebe, čoplek :o)

daj, ne znam već kaj pisati. aj, pusa ljudi. dragi, tebi velika pusika. ;o)

10.10.2005. u 21:55 | 3 Komentara | Print | # | ^

ah kak je dosadno.....

utorak je, a ja umirem za petkom... odn. četvrtkom. zadnjim radnim danom ovog tjedna!! yuuuuupiiii!
filip bu konačno došel k meni i dal bu mi kaj mu operem kosu. :)vjerojatno vam se ve faca uobličila u začuđeni izraz lica, ili imate izraz gađenja, al meni je velika želja da mu operem jenput kosu. pojma neam zakaj, al oću. lepo bumo celi dan skupa i idemo v pilku na iksicu papati se kaj ima na vegetarijanskom meniu. samo da znate, danas je dan zaštite životinja i ujedno 35. godišnjica smrti Janis Joplin. samo za informaciju. nadam se da znate o kome govorim. e, to me srdi. ljudi nemaju pojma o pravoj muziki. ne ulazim u različite stilove glazbe, al najgore je to kaj se za određene stvari nebre reći GLAZBA. ma dobro, ve sam pak v raspoloženju kaj bi se sam svadila, pa se svadim sama z sobom i glupom tipkovnicom i nina me raspizdila kak cjepidlači na sakoj jebenoj točkici i ve spušća besne zvukove i jafče. i ve misli da bu me skurila kak ne znam pisati i moli me da ne napišem se to. znate, koja sam ja, e......? hahahaha

ajd ninči, ne ljutaj se. pusa
unaprijed hvala.
nina veli, molim.

04.10.2005. u 14:44 | 3 Komentara | Print | # | ^

neam pojma

imam potrebu nekaj zapisati, al ne znam kaj da napišem. evo, nedelja je, nikaj zanimljivo. baki je danas 70. rodendan tak da moram začas iti k njoj i prežderavati se s x vrsta kolača. sam bog kaj bu mi i daša tam. nadam se da bumo uspele diti nekam kaj si spušimo, inače bum poludela. ne znam dal sam to već napisala, ali filip i ja smo skupa od 15.09. lik je super. prije nikad nisam mislila da bi on mogel biti takva osoba, al očito jeje. i drago mi je zbog toga. al neću puno o njemu pisati, budući da mislim da ne zna da pišem blog, pa ne bi bilo ok da iznosim nekakve detalje o njemu. v školi sam se srozala. to mi je žal. prva dva razreda sam prošla s 5, al nekak se teže vjerujem da bum i ove godine uspela zvleči tih 4.5 ......
jebiga sad, bum se potrudila, ne?
ajd pusa svima, čujemo se još

02.10.2005. u 14:53 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

eh nije bitno ko sam. kane? na meni je da pišem, a na vama, ako vam se da, da komentirate i predlažete. pusolino

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr