30.08.2008., subota

Ej ljudi

Ej kako je evo ja sam presretan ja i moja cura smo već skupa 6 mjeseci u kojima smo stekli puno iskustva.Sada mi nije bilo staraca tjedan dana sutra se vračaju ali ovih tjedan dana sam sa svojom curom sam uživao i to jako neću u detalje.Danas sam sa svojom curom bio u kupovini bilo nam je vrlo zabavno samo kaj sam ja ujutro zaspao pa je ona došla kod mene bila je ljuta i ja sam bio ljut jer samo joj to napravio ali nakon što sam ju molio da mi oprosti sve je bilo u redu.Obukao sam se i krenuli smo na vlak pa smo otišli u ilicu da kupimo biljeznice pa smo produžili do avenue malla po prave stvari kupila si je ljepe stvari a ja sam odma bio žiri koji kaže jel dobro ili nije ali naravno mojoj curi sve dobro stoji tako da nije bilo dilema u izboru.na povratku doma smo još kupili neke stvarčice još moram spomenuti jedan kafić u kojem smo bili bila je tako jadna posluga a još kaj je najbolje nije se smjelo pušiti to je kap koja je prelila čašu. i to je sve zasada volim vas sve pusa.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by v4MP1r3, hosted by croBLOGeri.com